RU  |  UA

⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

Запчастини Чері Істар Б11

Chery Eastar – великий седан D-класу за європейською класифікацією. Незважаючи на свій родовід, як і всі автомобілі з Китаю, не вселяв особливої довіри у представників бізнес-еліти, на яку він, власне, і розраховував. Але високий рівень комфорту і багате базове оснащення знайшли свого покупця серед середнього шару з задатками амбітності.

Насамперед, підкуповував своїми великими розмірами, представницькою зовнішністю, простором в салоні і просто величезним багажником. Непогано вів себе на заміських трасах на середніх швидкостях (100-120 км/ч), але назвати його характер жвавим було не можна. Зате подорожувати можна було з відмінним комфортом. Саме це і підкупило більшість покупців цього великого седана.

Так само власників радували і запчастини для Чері Істар, вартість яких була порівнянна з аналогами на представників російського автопрому. Незважаючи на те, що масових продажів компанії так і не вдалося дочекатися, авто мало певний успіх за рахунок своєї невисокої ціни.

Наш каталог вмістив в собі найбільш ходові запчастини на Chery Eastar, які можуть знадобитися в процесі експлуатації цього авто. Інтернет магазин «Чіна-Авто» кваліфіковано допоможе підібрати найкращі аналоги високої якості замість заводських деталей, не відрізняються надійністю.

Каталог запчастин Чері Істар в магазині ЧІНА-АВТО

Технічні особливості Чері Істар

Цей великий і комфортний автомобіль вперше постав перед публікою в 2003-му році. На дизайн моделі однозначно вплинув корейська Chevrolet Evanda з трохи зміненою зовнішністю. Причому навіть в салоні можна помітити деяку схожість. Особливо – в розташуванні приладів управління, різних ніш і кишень, бардачків і так далі. Сильно над зміною дизайну виробник не старався.

У 2012-му році з'явилося друге покоління моделі. Машина отримала нову зовнішність, і вже мало схожа на свого донора від Шевроле. На жаль, його прем'єра співпала зі згортанням присутності Чері на Українському ринку, і до нас цей варіант седана бізнес-класу практично не поставлявся (тільки протягом одного року).

В якості силового агрегату може використовуватися один з трьох бензинових двигунів: 1.8, 2.0 і 2.4 літра. Мотор самого великого обсягу випускався за ліцензією Mitsubishi і міг оснащуватися автоматичною коробкою передач в топової комплектації. А два менших належали до серії ACTECO, розробленої спільно з австрійською фірмою AVL. До них вже покладалася тільки механічна КПП. Привід здійснюється на передні колеса.

Якщо говорити про ходової частини, то після першої ж поїздки стає зрозуміло, що вона явно налаштована на комфорт. В міру м'яка, вона не перетравлює наші нерівності і ями. Зате на хорошому асфальті автомобіль перетворюється в лайнер – настільки все м'яко і зручно.

Правда, занадто великих швидкостей машина не любить. При  маневрах явно стають помітні зайві крени. А гул мотора і аеродинамічний шум при цьому будуть настільки сильними, що про комфортну поїздку доведеться забути. Хоча цей недолік можна подолати шляхом додаткової шумоізоляції. Втім, навіть китайський бізнес-клас передбачає неспішну і розмірену їзду, а не гонки на пересіченій місцевості.

Незважаючи на досить посередня якість оздоблювальних матеріалів і запчастин Чері Істар, автомобіль бізнес-класу компанії явно вдався. Більшість власників, які ризикнули вперше придбати «китайця», не розчарувалися у своїх покупках. А за результатами відгуків модель отримує тверду «четвірку».

 

Нюанси експлуатації і часті поломки

Багато хто вже звикли, що на китайських автомобілях перших років (після виходу на міжнародні ринки) метал не відрізняється високою якістю, Про це можна було б і не говорити, але все-таки нагадаємо: додаткова обробка антикорозійними складами потрібна і цій великій машині. Як і шумоізоляція, якщо ви хочете керувати авто з комфортом.

З числа найбільш частих поломок автомобілі називають передню підвіску, де в першу чергу не витримують підшипники маточин. Не великий ресурс і рідних амортизаторів, хоча і перші і другі легко замінити на відповідні аналоги. Підібрати їх допоможуть наші фахівці: у нас багато ліцензійних запчастин Чері Істар, і вибрати завжди є з чого.

Є сенс придивитися до аналогам і за сайлентблокам, і по подушках. Тут теж є свій нюанси: подушки стабілізатора знаходяться у важкодоступному місці. І якщо ви вирішите замінити їх самостійно, вам знадобиться для цього помічник.

силовим агрегатам претензій не багато, і всі вони не носять системного характеру. Двигуни надійні і ходять добре, якщо за ними вчасно доглядати. Є один момент: виставлення фаз газорозподілу зробити не фахівцю досить складно. Тому навіть заміну ременя ГРМ бажано робити у кваліфікованих майстрів.

Але найголовніша особливість, яку необхідно враховувати, це дуже доступні ціни на запчастини для Чері Істар. У цьому автомобілю серед однокласників рівних немає. Ну, а якщо ви готові витратити трохи більше, підібравши аналоги від донорів, то надійність вузлів і агрегатів цієї моделі можна істотно підвищити.

Запчастини на Чері Істар купити на сайті china-avto.com.ua

Допомога в ремонті Chery Eastar B11 від інтернет магазину «Чіна-Авто»

Якщо ви відчуваєте труднощі з пошуком якісних запчастин Chery Eastar у вашому місті, або не знаєте який аналог підібрати краще для того або іншого вузла, наш інтернет магазин стане ідеальним варіантом вирішення ваших проблем. Кращі ціни, грамотні фахівці, великий вибір оригінальних і ліцензійних запчастин не залишать у вас і тіні сумніву.

Вигляд:    плитка    список
Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
531
33
198
1188
1202
2189
735

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 40

Пошук по назві

Блог по ремонту китайських автомобілів

Заміна масла в двигуні Чері Істар, міняємо повітряний фільтр
Заміна масла в двигуні Чері Істар, міняємо повітряний фільтр
Обрив реміня ГРМ Чері Елара
Обрив реміня ГРМ Чері Елара
Як виставити ГРМ Чері Істар, виставляємо мітки ГРМ двигуна
Як виставити ГРМ Чері Істар, виставляємо мітки ГРМ двигуна
Як замінити термостат Чері Істар
Як замінити термостат Чері Істар

Відгуки користувачів

Ролик натяжна ременя ГРМ (старий зразок) 473H 481H

Меняйте ролик обводной ГРМ (можно на новый образец) вовремя, иначе потом можно убить ремень, а с ним и двигатель

Кирилл

Колінвал / вал колінчастий Китай

Не думал что придется, но заменил коленчатый вал. Спасибо вашим менеджерам за подсказку при выборе

Тимофей

Кришка маслозаливной горловини

Крышку с маслозаливной горловины потерял, а без нее лучше не ездить, поскольку временные меры не обеспечивают должного закрытия. Пришлось заказывать новую и закручивать

Павел

Важіль передній лівий, в зборі, з кульової Китай

Ричаг передний левый в сборе с шаровой покупал по той простой причине, что просматривалась необходимость замены последней. А так, получил все сразу

Олег

Ремінь ГРМ Італія

Советую проводить замену ремня ГРМ каждые 50 тысяч км пробега. При этом проверяйте состояние роликов, важно вовремя менять и их

Игорь

Подушка радіатора (оригінал) A18 M11 M12

Подушка радиатора по качеству отличная и поставить удалось легко

Антон

Втулка стабілізатора перед.

Втулки переднего стабилизатора менять приходится достаточно часто, так что советую покупать сразу с запасом

Матвей

Лампочка фари H1 Італія

Лампочки фары сгорают достаточно часто, учитывая особенности данной модели, а вот именно эти стоят на порядок дольше других

Серей

Кольца поршневые STD (оригинал) 484J

Поршневые кольца для этой модели оказалось найти тяжело. А у вас они даже в наличии есть, что порадовало, как и быстрая доставка

Роман

.