⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Пошук по назві
Chery Elara – великий передньопривідний седан гольф-класу, що випускається відомим китайським виробником з 2006-го року. Дана модель стала першим представником бренду, розробленим повністю з чистого аркуша. Основною перевагою Год став великий просторий і комфортний салон, сучасні двигуни, що відрізняються економією, і недорогі запчастини Чері Елара, ціна на які істотно знижує вартість утримання та обслуговування.
Запропонувавши автомобіль абсолютно нової генерації, компанія розраховувала на певне визнання. Між тим, спірний дизайн і не висока якість зборки не зробили його настільки масовим, як недорогий Амулет. Але свого покупця модель знайшла, про що свідчить факт частого присутності Чері Елара на українських дорогах
Каталог інтернет магазину «Чіна-Авто», що містить запчастини на Chery Elara всіх років випуску, дозволить вам підібрати і придбати комплектуючі для ремонту і обслуговування за доступними цінами в Україні з доставкою в місто вашого проживання.
Автомобіль випускався тільки в кузові седан. У різних країнах і в різний час мав кілька назв: Chery A5, Chery Fora, Vortex Estina. Саме на цій моделі компанія вперше використала мотори власного виробництва серії ACTECO об'ємом 1.5, 1.6 і 2.0 літра. Найпотужніший мотор крім механічної коробки пропонувався і з «автоматом». А найменший з двигунів ставилося вже на оновлену версію разом з мотором 1,8 л, яка з'явилася в 2010-м. У другому поколінні авто отримала більш сучасну оптику, трохи змінився силует і була спрощена комплектація.
Але навіть після спрощення базовій комплектації Чері Елара була досить непогано «нафарширована». У машинах першого покоління навіть сама доступна версія мала на борту кондиціонер, подушки безпеки, протитуманні фари, центральний замок і допоміжні системи, що відповідають за курсову стійкість під час руху і гальмування. У пострестайлинговой моделі, правда, подушок вже не було (в базі), але в ній з'явився електрокоректор фар і регулювання сидіння в чотирьох напрямках.
Незважаючи на створення розробниками унікального дизайну, деяку схожість з відомими європейськими марками все-таки було присутнє. Правда, у притаманній китайцям перебільшеності і подчеркнутости. Зате однокласники зі Старого світу не могли похвалитися таким обладнанням за невеликі по суті гроші. Саме це і привернуло увагу багатьох покупців цієї моделі, незважаючи на невисоку надійність запчастин Чері Елара.
Ставлячись до С-класу, коло потенційних покупців звузився до молодих сімей, і авто на кожен день. Доступна вартість експлуатації, невелика витрата, низька початкова ціна зіграли в цьому питанні важливу роль.
Габарити автомобіля не можна назвати маленькими, тому у великих мегаполісах з паркуванням справи йшли не кращим чином. Але зате в міській межі дуже виручає третя довга передача на механічній коробці. На трасі Чері Елара веде себе цілком упевнено, хоча надлишок китайської легковажність у поворотах все одно дає про себе знати.
Великий багажник і просторий салон дозволяють з комфортом подорожувати на дальні відстані під час відпустки. Одним словом, це той автомобіль, в якому буде з однаковим зручністю переміщатися по місту і в тривалих поїздках. А найголовніший недолік у моделі – китайське походження.
не Можна сказати, що Chery Elara вимагає звикання, але деякі тонкощі все ж у нього є. В першу чергу – це електронна педаль газу. Вона кілька задумчива, і до неї треба звикнути. До речі, багато власників вважають її взагалі зайвою – звичайна механіка набагато надійніше.
З тонкощів по ходової частини можна відзначити низький ресурс підшипників передньої маточини. Зазвичай виходять з ладу при хорошому попаданні в яму: через кілька сот кілометрів можуть почати гудіти.
Так само є сенс задуматися про заміну амортизаторів на аналоги. Вони хоч і коштують дорожче, зате служать довше і ведуть себе набагато краще. Автомобіль буквально не впізнати, особливо в поворотах і при різких маневрах.
До запчастинах Чері Елара по ходовій, які так само не відрізняються великим ресурсом, можна віднести так само Шруси, стійки стабілізатора і їх сайлентблоки.
По моторам претензій практично немає. Але є один нюанс в системі змащення: на великому морозі масляний фільтр не тримає. Лікується стандартним способом – шляхом заміни на аналог японського виробництва, який підібрати не так вже складно, ніж наші фахівці із задоволенням допоможуть.
Ну, і остання з «болячок», яку відзначають власники – це низької якості підрульовий перемикач. Так звана «равлик». Вийти з ладу може швидко, більше того – за 100 000 км пробігу вона може зажадати заміни не один раз.
Якщо ж підвести підсумок, то в своїх оцінках моделі власники задоволені. Але якщо збираєтеся купувати цей автомобіль на вторинному ринку, то пам'ятайте, що потім продати його буде досить складно із-за низької привабливості виробника.
Наш інтернет магазин ретельно відбирає своїх постачальників. Тому серед пропонованої нами продукції ви ніколи не знайдете неякісних підробок, яких за час існування цієї моделі навчилися робити досить багато. Зате в цьому каталозі ви завжди зможете підібрати кращі аналоги від брендів з відомим ім'ям. Це не тільки заощадить вам гроші із-за їх високої надійності, але і дозволить продовжити термін служби вузлів і агрегатів автомобіля.
Менеджери інтернет-магазину «Чіна-Авто» завжди прийдуть на допомогу у питаннях найбільш оптимального підбору – виходячи з ваших коштів і ваших бажань. Відправка замовлення проводиться в той же день, коли ви оформляєте його. І вже через пару днів з нашими запчастинами на Чері Елара ваша машина знову зможе дарувати вам насолоду від управління великим і комфортним авто.
Відгуки користувачів
Це ціна вказана як за комплект, чи все таки за одну одиницю? В описанні нічого не вказано
Тетяна Квітко
После покупки автомобиля ставил новые наконечники рулевых тяг от Aftermarket, менял обе стороны сразу) прошло с тех пор 8 тыс. км. и вот полез менять пыльник ШРУСа (гранаты) с водительской стороны, и обратил внимание что рулевые наконечники очень достойно держаться, не смотря на то что они не из дорогих представителей, пыльники на месте, подёргал люфтов тоже нет. В комплекте шли гайки. Пыльники не приподнимал, на количество и качество смаски не смотрел. Так как пальцы ходили очень плавно, я и не стал этого делать
Юрий Александрович
Только поставил. Вроде бы генератор ничего на вид. Напряжение не низкое и вроде пока что не скачет - сразу после заводки на холодную показывает (14 В), а после нагрева - (13,6-13,8 В) ниже не падает. Проблем с регулятором напряжения нет
Борис Гринчук
Цилиндр во все не плохой ( хотел написать другим словом, но цензура...))) прошёл 3 тысячи. не течет. И как мне кажется этого в скорем времени и не предвидется! Один в один оригинал! Заметно даже без проверок!
Вадим
У меня установлена такая ступица. Тоже покупал в сборе с подшипником и датчиком. За время эксплуатации с ней все нормально (точно пробег не помню, в районе 20ти тисяч ). Даже датчик работает ) Решил все таки отписаться не сразу, а хотя бы после какой-то эксплуатации, а то толку бы было
Никита Ходорчук
Покупал на Элару такие рычаги. Качество приличное. Сейчас проехал на них уже тисяч 20 км. Пока всё хорошо. А при замене получалось даже чуть дешевле взять новые рычаги и поменять самостоятельно, чем ехать на СТО и менять все сайленблоки) Вот так вот!)
Григорий Chery Elara
Не верьте никому кто говорит что : "От китайского капота зазор между фарами и капотом больше, чем на оригинальном, да и ржавеет он намного скорее". Зазоры между фарами и капотом в 90% случае не от капота . Просто регулировать надо уметь . И по поводу ржавчины тут только от маляров зависит грамотно покрашенный капот РЖАВЕТЬ НЕ БУДЕТ ! Краска к железу влагу не допустит. Когда возник вопрос с поиском капота, я сразу знал что оригинального покупать не буду. Дорого, да и смысла не вижу. Капоты simyi кстати очень живо покупают на немцев 2000х годов
Игнат
Ролик хороший люфту немає, став чітко, змащений нормально ходить тихо пройде км 1000 відпишуся поки все норм. Не свистить, ремня не заїдає. Товаром задоволений, якість хороша, а магазину респект відмінний магазин раджу
Стрыжков Денис
Доброго дня! Хотіла б уточнити виключно для себе таке питання. Чи потрібно при кожній заміні ременя ГРМ , а це через 55-60 тисяч. замінювати і такий натяжний ролик!? Мені просто кожного разу якби сказати "рекомендують" його до заміни! Чи це дійсно потрібно робити, чи можна хоча б через раз? Буду дуже вдячна за допомогу!
Юхимова Ірина