RU  |  UA

⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

Запчастини Чері М11

Chery M11 – нове покоління моделей відомого китайського виробника, розроблене з урахуванням нової ідеології компанії по створенню автомобілів. Незважаючи на те, що вартість М11 вже істотно зросла в порівнянні з попередніми моделями компанії, запчастини Чері М11 все так же набагато дешевше, ніж у конкурентів відомих брендів.

Автомобіль привернув покупця своїм дизайном, високою технологічністю, зовсім іншим рівнем якості, яке раніше не було притаманне продукції цієї марки. Він впритул наблизився до конкурентам з Кореї і європейських країн, залишаючись при цьому все одно одним з найбільш доступних у своєму класі. При цьому високий рівень комплектації навіть в базовому оснащенні раніше був недоступний аналогічним машин з більш високій ціновій ніші.

У цьому каталозі інтернет магазину «Чіна-Авто» ви знайдете все саме необхідне для обслуговування вашого чотириколісного помічника цієї моделі. Будь-які запчастини на Chery M11, придбані на нашому сайті, можуть бути поставлені у будь-яку точку України.

Каталог запчастин Чері М11

Чері М11: особливості конструкції і рекомендації по експлуатації

Прем'єра моделі відбулася ще в 2007-му році. Причому першим показали хетчбек, а серійно виробляти стали седан. Дизайн повністю розроблений італійським ательє Pininfarina, від чого у зовнішності цього автомобіля немає і натяку на східну приналежність. А над доведенням ходової частини попрацювала англійська фірма Mira.

Завдяки цьому компанії вдалося позбутися від будь належності до Китаю, як у зовнішності, так і в поведінці авто. І якби не логотип виробника на капоті, ця модель цілком могла належати одному з корейських або європейських виробників.

Chery M11 пропонується у двох варіантах кузова – седан і п'ятидверний хетчбек. Міг комплектуватися трьома бензиновими двигунами власної розробки (спільно з австрійської AVL): 1.6, 1.8 і 2.0 літра. Крім механічної коробки передач, на два найпотужніших силових агрегату виробник пропонує АКПП. Але, на жаль, ні вона, ні дволітровий мотор в Україну не поставлялися.

Незалежна підвіска всіх коліс, спереду і багаторичажка ззаду, дискові гальма по колу і високий рівень оснащення здивували багатьох автовласників. До того ж, в моделі присутній повний набір допоміжних систем: ABS, EBD, ESP і EPS. За активну безпеку так само відповідає шість подушок безпеки, включаючи дві бічні шторки. І це – вже в базі.

Але найголовніше, що дійсно вразило всіх власників, це метал значної товщини – не рівня тому, який використовувався для виготовлення попередників моделі. Крім того, пасивна безпека теж на висоті: зони програмованої деформації при зіткненні, посилені стійки, балки в дверях надійно захищають водія і пасажирів при зіткненнях.

Якщо вивчити відгуки власників (як в Україні – так і в Росії), знайти відверто незадоволених дуже важко. Багато відзначають надійну роботу всіх вузлів (навіть електроніки), відмінну поведінку на високих швидкостях (за рахунок короткохідною підвіски), хороша якість збірки, досить витривалу ходову частину. А ось що практично всіх не влаштовує – так це рівень передпродажної підготовки та якість сервісного обслуговування дилерів, і високу ціну на запчастини Чері М11 у них же.

Сьогодні цей автомобіль не продається в Україні, і придбати його можна тільки на вторинному ринку. Тому обидві проблеми для нових власників практично не актуальні.

 

Часті поломки та дитячі хвороби

найперше і найголовніше – автомобіль любить хороші дороги і якісний бензин. Якщо під час експлуатації є і перше, і друге – проблем з ним не буде взагалі! І це – факт, підтверджений тривалою експлуатацією цієї моделі в реаліях України.

Так, обидва мотора, що поставляються в нашу країну – надійні і безпроблемні. Іноді виникає проблема троения «на холодну», але вона зникає так само швидко, як і з'являється, через кілька секунд роботи двигуна. В іншому – своєчасний догляд, масло рекомендована виробником і про силовому агрегаті можна не згадувати.

Ходова частина навіть в умовах поганих доріг спокійно виходжує мінімум до 50 тисяч кілометрів пробігу. Потім, можливо, знадобиться втручання, але це далеко не факт. А якщо вже говорити про покупку автомобіля з рук, то тут взагалі все залежить від колишнього власника і від вас: що ставилося, як експлуатувалося, коли останній раз змінювалося. Рекомендуємо замінити відразу амортизатори, наконечники рульових тяг і всі гумові вироби ходової частини. Тим більше що сьогодні запчастини Чері М11 доступні і не дорогі. Ну, і не забуваєте, що в автомобілі багатоважільна підвіска і спереду, і ззаду. Її капітальний ремонт обходиться не дешево.

А ось чого дійсно треба побоюватися, так це корозії. Метал хоч і товстий, але заводська обробка досі шкутильгає на обидві ноги. В першу чергу потрібно звернути увагу на арки задніх коліс: вони гниють раніше всього.

З датчиків найчастіше викликає нарікання датчик АБС: може замерзнути взимку після миття, після чого ця допоміжна система просто перестає працювати. Взагалі електрику бажано перевіряти всю: китайці є китайці, і часто грішать економією. Ну, а якщо ви зважитеся придбати цей автомобіль на вторинному ринку, наші фахівці завжди будуть раді надати вам сприяння у підборі кращих комплектуючих.

Запчастини на Чері М11

Інтернет магазин «Чіна-Авто» завжди пропонує найкращий

Наш інтернет магазин протягом вже багатьох років займається запчастинами до китайських автомобілів. Для успішної діяльності, нам довелося детально розібратися з особливостями кожного з них. Ми вивчили і Чері М11 – надійний і яскраву модель в С-класі. І ми можемо з упевненістю сьогодні заявити: немає жодної проблеми, яку ми не змогли б допомогти вирішити.

вам Потрібен капітальний або поточний ремонт, потребуєте заміни кузовних панелей або пластикових деталей салону, прийшла пора повністю перебрати ходову і підібрати найбільш надійні аналоги – у всіх цих випадках можете розраховувати на нашу допомогу. А низькі ціни та швидка доставка тільки доповнять наші можливості і високий професіоналізм.

Вигляд:    плитка    список
Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
Купити Бампер передній на Чері М11

M11-2803601-DQ-aftermarket

1230
449
602
Купити Рулева тяга на Чері М11

M11-3401300-aftermarket

155
630
Купити Капот на Чері М11

M11-8402010-DY-Aftermarket

4021
707
291
691

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 20

Пошук по назві

Відгуки користувачів

Підшипник КПП первинного вала передній (оригінал) M11

Приехал клиент с подубитой коробкой. Порылись, оказалось, что надо заменять передний подшипник первичного вала КПП. Заказывали у вас, ведь уже неоднократно обращались за деталями, и знаем, что качество нормальное

СТО Днепровский

Сайлентблок заднього поперечного важеля, нижнього, внутрішній Фінляндія

Внутренний сайлентблок заднего поперечного нижнего рычага обычно служит где-то в районе 75 тысяч км, несмотря на заявленные 100. Однако и это не плохо, так что смело можно брать

ООО Топаз

Подушка двигуна права Китай

Странно, что подушку двигателя пришлось менять. Езжу спокойно, должна была отходить явно дольше, брал авто бу может пробег не родной, взял новую здесь

Кирилл

Бампер задній Китай

Получил задний бампер, по качесту все супер. Хорошо, что менеджеры предупреждают, что он идут не крашенными

Вадим

Колодки гальмівні передні (EU, MOGEN) M11 -3501080 -6GN3501080BA

Гальмівні колодки варто міняти своєчасно (кожні 10-12 тисяч км), інакше можливі проблеми і з диском

Єгор

Ролик генератора, натяжна, c натяжителем Китай

Менял ремень, решил заодно сменить и натяжной ролик генератора, вместе с натяжителем. Тем более, что у вас уже есть готовые комплекты

Тимур

Стойка стабилизатора передняя, левая / правая Польша

Стойки стабилизаторов левую-правую лучше менять при первых признаках неисправности, иначе потом возможны серьезные проблемы

Тарас

Амортизатор передній лівий (EU, MOGEN) газ M11

Не забудьте прокачать новый амортизатор передний левый перед его установкой, иначе можете сразу его и "убить"

Семен

Підшипник голчастий 3 і 5 передачі (оригінал) QR523 M11

Почалися проблеми з перемиканням передач. Довгі пошуки проблем дали зрозуміти, шо проблема с ігольчатим підшипником 3 і 5 передачі

Максим

.