⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
A13-XLB3AH2203050B
A11-2909050-Moog
D-A13AL-2804016-07
A13-3502110-aftermarket
481H-1306020-Mogen
Пошук по назві
ЗАЗ Форза – це субкомпактний передньопривідний ліфтбек, вперше надійшов у продаж в кінці 2010-го року. Його поява стала можливою завдяки локалізації виробництва популярної китайської моделі Чері А13, яка замислювалася, як заміна морально застарілого Амулету, що з'явилася двома роками раніше.
На конвеєрі Запорізького автозаводу ZAZ Forza змінив «Славути». І хоча вартість його була трохи вище попередника, це був автомобіль зовсім іншого класу. Як за рівнем оснащення, так і за технічними характеристиками.
За рахунок того, що багато запчастини ZAZ Forza випускалися на українських підприємствах, початкову вартість вдалося трохи знизити, ніж у перший час був викликаний невеликий ажіотаж навколо цієї моделі. Тільки за перший рік продажів близько однієї тисячі ЗАЗ Форза знайшли своїх покупців. Всього ж за весь час випуску моделі було вироблено близько 80 000 примірників. Щоправда, більша частина з них під виглядом Чері Бонус поїхала в Росію, але кількість залишилися в Україні машин все одно вражає.
Інтернет магазин «Чіна-Авто» для кожного з власників цього автомобіля може стати надійним і вірним помічників у змісті і ремонту. Наші запчастини ЗАЗ Форза здивують вас своєю якістю і низькими цінами.
Непогана керованість і недорога експлуатація, скромний апетит двигуна, високий рівень комфорту, легкий ремонт – це головні риси даного автомобіля. У сукупності з невисокою ціною, все це зробило його по-справжньому народним. А два типи кузова та чотири варіанти комплектації дозволяли ідеально вибрати машину під власні потреби.
Для всіх версій моделі був доступний тільки один тип двигуна. Ним став бензиновий півторалітровий мотор потужністю 109 л. с. серії Acteco, розроблений китайським партнером спільно з австрійською фірмою AVL. В якості трансмісії пропонувалася тільки механічна коробка передач з приводом на передні колеса. Випуск обох агрегатів був налагоджений на Мелітопольському моторному заводі, а тому і запчастини ZAZ Forza на них були досить недорогими.
І ліфтбек і хетчбек мали досить містким багажником і просторим салоном. ЗАЗ Форза істотно ширше «Славути», а тому ззаду вільно помістилися три пасажири. Втім, отримавши статус сімейного, вона рідко завантажувалася по повній.
Модель мала непоганий керованістю. В межах міста – дуже динамічна, хоча на заміських трасах понад 120 її краще не розганяти: аеродинамічний шум і надривна робота двигуна не давали можливості подорожувати з комфортом на великій швидкості.
Зате в межах міста вона ідеально. Верткий, компактний, місткий, з сучасним оснащенням цей автомобіль знайшов багато прихильників, яким за невеликі гроші пропонувався сучасний рівень комфорту і керованості.
У 2012-му році компанія Чері проводить фейсліфтінг свого А13. Модель отримує нові фари головного світла, бампера, змінюється і оформлення салону. Автомобіль стає свіже і привабливіше. Але, на жаль, ця версія не знайшла свого відображення у вітчизняному ЗАЗ Форза. Аж до призупинення виробництва в 2016-му році, він продовжував випускатися в первозданному вигляді. Сьогодні цей популярний ліфтбек можна придбати тільки на вторинному ринку.
Проблем, на жаль, у автомобіля не менше, ніж переваг. Найголовніша – не дуже якісна збірка, що відмічають як вітчизняні власники, так і російські. Багато чого доводиться доробляти самим: підтягувати, підкручувати, підганяти. Але і це не найстрашніше.
Китайське якість металу залишає бажати кращого. Тонкий, з низькою корозійною стійкістю. Вимагає додаткової обробки і захисту. Більш того, зовнішньому покриттю не завадив би ще один шар лаку.
До ходової теж є питання. Незважаючи на те, що українські інженери допрацювали китайський прототип, поліпшивши його характеристики, підвіска все одно залишається досить жорсткою. При проїзді нерівностей, амортизатори їх не проковтують, що досить неприємно віддається в кузов і пасажирів. При цьому автомобіль примудряється пристойно кренитися в поворотах, хоча і в знесення задня частина все ж не зривається.
загалом, якщо хочете їздити комфортніше і безпечніше, краще відразу запчастини ЗАЗ Форза за ходової частини міняти на аналоги. А що саме – можна безкоштовно проконсультуватися у наших менеджерів. Як мінімум, амортизатори вже точно можна підібрати пристойніше.
Зате до двигуна питань немає зовсім. Як і до коробці передач. Головне – своєчасно міняти масла. І не забувайте це робити в гідропідсилювачі, оскільки він дуже чутливий до якості робочої рідини. Аж до того, що взимку кермо може стати настільки тугий, що його не провернути.
У каталозі нашого інтернет магазину підібрані найкращі комплектуючі для цієї моделі, що випускаються як вітчизняними, так і закордонними виробниками. Причому аналоги часто кращої якості, хоча і відрізняються за ціною. Але в будь-якому випадку, запчастини ЗАЗ Форза, придбані через наш сайт, завжди відрізняються гарною витривалістю і невисокою вартістю. Звертайтесь, і ми допоможемо вибрати, підкажемо, де замінити, надішлемо протягом 48 годин в будь-яке місто України.
Відгуки користувачів
Меня уже этот гудеж изрядно выводит из себя. Снимал насос чистил сетку толку - 0. Буду дожидаться когда совсем покинет это мир, тогда и закажу новый. Удовольствие не из дешёвых, но и оригинала хватает конечно на дольше чем аналога в стиле Bosch
Dorochenko Vlad
Висока якість виготовлення, в порівнянні з дешевшим аналогом. Детальна інструкція на коробці і самому фільтрі. Міцний, товстий, корозійностійкий метал. Відмінна якість його окрасу. Чудові очищаючі властивості
Поліщук Віталій
На заміну був потрібний хороший ремінь ГРМ. Зупинився на серії Gates, т.к хороше співвідношення ціни і якості
Василь Стуговський
Качество нормальное, менял вместе со сцеплением т.к. вид уже был уставший, встало без проблем работает как часы
Петр Иванович
Заехал поменять рулевые тяги мастер заметил что резинка на шрусе порвалась, повезло что вовремя заменил и не пришлось покупать новый шрус надеюсь прослужит долго
Алексей Павлович
Приїхала швидко, доставка недорога, думав дороще буде
Эрик
Прислали быстро, качество с виду хорошее, пробег покажет
Олег
Заехал поменять рулевые тяги мастер заметил что резинка на шрусе порвалась, повезло что вовремя заменил и не пришлось покупать новый шрус надеюсь прослужит долго
Алексей Павлович
Со временем ручка перестает нормально открывать, обычно это связано с обломаным ухом. Иногда удается чинить, но зачастую приходится менять
Никита