⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
a13-3501075-Mogen
D-A13AL-2804016-07
Пошук по назві
ЗАЗ Форза – це субкомпактний передньопривідний ліфтбек, вперше надійшов у продаж в кінці 2010-го року. Його поява стала можливою завдяки локалізації виробництва популярної китайської моделі Чері А13, яка замислювалася, як заміна морально застарілого Амулету, що з'явилася двома роками раніше.
На конвеєрі Запорізького автозаводу ZAZ Forza змінив «Славути». І хоча вартість його була трохи вище попередника, це був автомобіль зовсім іншого класу. Як за рівнем оснащення, так і за технічними характеристиками.
За рахунок того, що багато запчастини ZAZ Forza випускалися на українських підприємствах, початкову вартість вдалося трохи знизити, ніж у перший час був викликаний невеликий ажіотаж навколо цієї моделі. Тільки за перший рік продажів близько однієї тисячі ЗАЗ Форза знайшли своїх покупців. Всього ж за весь час випуску моделі було вироблено близько 80 000 примірників. Щоправда, більша частина з них під виглядом Чері Бонус поїхала в Росію, але кількість залишилися в Україні машин все одно вражає.
Інтернет магазин «Чіна-Авто» для кожного з власників цього автомобіля може стати надійним і вірним помічників у змісті і ремонту. Наші запчастини ЗАЗ Форза здивують вас своєю якістю і низькими цінами.
Непогана керованість і недорога експлуатація, скромний апетит двигуна, високий рівень комфорту, легкий ремонт – це головні риси даного автомобіля. У сукупності з невисокою ціною, все це зробило його по-справжньому народним. А два типи кузова та чотири варіанти комплектації дозволяли ідеально вибрати машину під власні потреби.
Для всіх версій моделі був доступний тільки один тип двигуна. Ним став бензиновий півторалітровий мотор потужністю 109 л. с. серії Acteco, розроблений китайським партнером спільно з австрійською фірмою AVL. В якості трансмісії пропонувалася тільки механічна коробка передач з приводом на передні колеса. Випуск обох агрегатів був налагоджений на Мелітопольському моторному заводі, а тому і запчастини ZAZ Forza на них були досить недорогими.
І ліфтбек і хетчбек мали досить містким багажником і просторим салоном. ЗАЗ Форза істотно ширше «Славути», а тому ззаду вільно помістилися три пасажири. Втім, отримавши статус сімейного, вона рідко завантажувалася по повній.
Модель мала непоганий керованістю. В межах міста – дуже динамічна, хоча на заміських трасах понад 120 її краще не розганяти: аеродинамічний шум і надривна робота двигуна не давали можливості подорожувати з комфортом на великій швидкості.
Зате в межах міста вона ідеально. Верткий, компактний, місткий, з сучасним оснащенням цей автомобіль знайшов багато прихильників, яким за невеликі гроші пропонувався сучасний рівень комфорту і керованості.
У 2012-му році компанія Чері проводить фейсліфтінг свого А13. Модель отримує нові фари головного світла, бампера, змінюється і оформлення салону. Автомобіль стає свіже і привабливіше. Але, на жаль, ця версія не знайшла свого відображення у вітчизняному ЗАЗ Форза. Аж до призупинення виробництва в 2016-му році, він продовжував випускатися в первозданному вигляді. Сьогодні цей популярний ліфтбек можна придбати тільки на вторинному ринку.
Проблем, на жаль, у автомобіля не менше, ніж переваг. Найголовніша – не дуже якісна збірка, що відмічають як вітчизняні власники, так і російські. Багато чого доводиться доробляти самим: підтягувати, підкручувати, підганяти. Але і це не найстрашніше.
Китайське якість металу залишає бажати кращого. Тонкий, з низькою корозійною стійкістю. Вимагає додаткової обробки і захисту. Більш того, зовнішньому покриттю не завадив би ще один шар лаку.
До ходової теж є питання. Незважаючи на те, що українські інженери допрацювали китайський прототип, поліпшивши його характеристики, підвіска все одно залишається досить жорсткою. При проїзді нерівностей, амортизатори їх не проковтують, що досить неприємно віддається в кузов і пасажирів. При цьому автомобіль примудряється пристойно кренитися в поворотах, хоча і в знесення задня частина все ж не зривається.
загалом, якщо хочете їздити комфортніше і безпечніше, краще відразу запчастини ЗАЗ Форза за ходової частини міняти на аналоги. А що саме – можна безкоштовно проконсультуватися у наших менеджерів. Як мінімум, амортизатори вже точно можна підібрати пристойніше.
Зате до двигуна питань немає зовсім. Як і до коробці передач. Головне – своєчасно міняти масла. І не забувайте це робити в гідропідсилювачі, оскільки він дуже чутливий до якості робочої рідини. Аж до того, що взимку кермо може стати настільки тугий, що його не провернути.
У каталозі нашого інтернет магазину підібрані найкращі комплектуючі для цієї моделі, що випускаються як вітчизняними, так і закордонними виробниками. Причому аналоги часто кращої якості, хоча і відрізняються за ціною. Але в будь-якому випадку, запчастини ЗАЗ Форза, придбані через наш сайт, завжди відрізняються гарною витривалістю і невисокою вартістю. Звертайтесь, і ми допоможемо вибрати, підкажемо, де замінити, надішлемо протягом 48 годин в будь-яке місто України.
Відгуки користувачів
Недавно появился неприятный стучок в задней подвеске на рабочей Форзе. Первыми под сомнение попали амортизаторы. Сразу собрался уже заказывать амортизаторы Sachs, но потом всё таки решил взять для начала под замену нижние опоры Febi. По итогу когда сняли правую сторону, то стало ясно что нижняя опора просела конкретно и с обеих сторон. После установки новых опор стук (звук) пропал. Опоры по резине вопросов не оставили
Георгий Новик
Почитав відгуки про фірму Elring - https://partreview.ru/brand/elring-148/salnik-kolenvala-100/. Я замовив собі сальники колінвала Elring. Замовлення прийшло, і я попрямував до майстра який мені їх і міняв, він сказав, що геометрія дотримана правильно, сальники зроблені саме для цих цілей. Напрямок насічок для згону масла такий який і повирнен бути. І що якість виконання Елрінга відмінне і відходити він може довго
Михайло
Моим сайлентам задней балки пришел конец. Начал искать замену среди аналогов. Нашел на форуме интересную для меня тему, которая косается сайлентблоков задней балки. "Альтернативные сайлентблоки задней балки" - http://forza-club.org.ua/index.php?topic=6293.0. Мне данная темка как раз пришлась в пору) Для себя взял сайленты Aftermarket, о чем ни чуть не жалею! Размер, состав материала и цена точно хорошие!
Курылев Антон
Заменил рулевые наконечники снова на оригинальные, мне они как-то более по душе, крепкие да и пыльники у них нормальные, а цена вообще - огонь, были до этого Ruville, тоже не жалуюсь на качество, нормальные прошли не много и не мало 90 тысяч. но минус у них есть один, это -цена. По замене расценки вышли таковы (наконечники по 110 грн + 200 грн их замена). После замены обязательно развал-схождение (250 грн).И полетели!)
Ярослав
Опори двигуна на Forza, як не дивно, хороші ( я зараз кажу за оригінальні). Якщо не підробка то - 50 тисяч ходять. Приблизно такий же ресурс опор на більш дорогих автомобілях, складно в це повірити), але наприклад на Хондах, ті ж 50 тисяч виходить (за регламентом). І ціна за опори самі розумієте). Вібрації не буде, якщо не затягувати. А ось при різкому старті навантаження на подушку (на верхній болт) не буде. А поміняти можна і самостійно, ресурсів з практичною заміною в неті вистачає -https://youtu.be/i27Q60l-0Fs
Василь
Наконечник недорогой, но автомобиль ездить редко думаю будет достаточно. В общем к качеству вопросов нету, да и с заменой их не возникло. https://www.drive2.ru/l/481228203004789043/
Владимир
Почав відчувати вібрацію в салоні і поїхав на діагностику. Виявили що це опору двигуна потрібно замінити. Замовив, забрав мені її замінили. Проблема зникла
Борис
Добрый день! Наложкой отправляете через НП или только по предоплате? Хотелось бы осмотреть перед окончательной покупкой досконально!
Матросов Антон
Меня уже этот гудеж изрядно выводит из себя. Снимал насос чистил сетку толку - 0. Буду дожидаться когда совсем покинет это мир, тогда и закажу новый. Удовольствие не из дешёвых, но и оригинала хватает конечно на дольше чем аналога в стиле Bosch
Dorochenko Vlad