⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
1014003350-KM
Пошук по назві
Цей компактний міський автомобіль класу «З» з'явився у продажу в 2006-му році і став одним з перших серійних машин компанії, які надійшли в продаж на Європейські ринки. Пропонувався в кузові седан, тоді як п'ятидверний хетчбек згодом був виведений в окрему модель. Посідав друге місце в модельному ряду за рівнем продажів і популярності (після СК).
Спочатку МК створювався на платформі Тойота, внаслідок чого отримав і конструкцію, і силові агрегати від цього японського виробника. Саме тому до цієї моделі нарікань у власників не дуже багато: впевнена робота у всьому діапазоні оборотів, невелика витрата, доступні комплектуючі для ремонту і обслуговування, цікавий дизайн дуже полюбилися багатьом автолюбителям.
У цьому розділі інтернет-магазину «Чіна-Авто» ви знайдете широкий вибір запчастин Geely MK, необхідних як для регулярного обслуговування, так і для складних ремонтів. А з нашою оперативною доставкою час простою автомобіля скоротиться до мінімуму.
В Україну Geely MK поставлявся з бензиновим двигуном 1,5 л потужністю 94 к. с., що випускається по ліцензії Toyota (модель 5A-FE, який встановлювався на Яріс першого покоління). Після рестайлінгу 2011-го року в гамі моторів з'явився і більш потужний силовий агрегат, обсяг якого становить 1,6 літрів.
Трансмісія виконана в класичному для автомобілів такого класу передньому приводі, який здійснюється через п'ятиступінчасту механічну коробку передач. До речі, КПП теж ліцензійне, але з урахуванням якості китайських запчастин для Джилі МК, не настільки надійне, як донорське.
Пропонувався в трьох комплектаціях, в найслабшою з яких були АБС і ЕБД, подушка безпеки для водія, електрорегульовані зовнішні дзеркала, кондиціонер, електричний склопідйомник та інші засоби комфорту і безпеки. Саме такий рівень оснащення при невисокій початковою ціною Geely MK і припав до душі вітчизняному споживачеві.
Випуск Джилі МК був припинений у 2016-му році за рішенням керівництва корпорації УкраАвто, на потужностях якої і збиралася модель в Україні. У себе ж на батьківщині це сталося ще раніше. Сьогодні автомобіль доступний тільки на вторинному ринку.
Якщо говорити про особливості Джилі МК при експлуатації, то потрібно в першу чергу сказати про те, що двигуни мають малий міжсервісний пробіг – всього 5-7 тисяч кілометрів. Такі рекомендації виробника. І не маловажні момент – обидва мотора прекрасно перетравлює 92-й бензин, але він обов'язково повинен бути якісним.
В міській межі модель не доставляє турбот. Веде себе впевнено в потоці. І хоча не відрізняється жвавим характером, при рушанні зі світлофора вам не доведеться пасти задніх.
На швидкісних ділянках теж все прогнозовано. Джилі МК впевнено тримає курс, володіє невеликим апетитом, але не любить великих швидкостей. Точніше, їзда на них мало кому сподобається: гучний звук розкрученого двигуна і аеродинамічний шум не є прихильниками комфорту. Але в цілому ця модель може стати вдалою заміною застарілих ВАЗам і іншим бюджетним автомобілів.
Серед найбільших недоліків автомобіля можна відзначити кілька слабеньку ходову (амортизатори, пружини, сайлентблоки та важелі), заміна елементів якої на посилені варіанти істотно покращує їздові властивості моделі.
Іноді виникають нарікання на коробку передач, але заміна підшипників і синхронізаторів питання її справності вирішує надовго. Їх термін служби складає близько 50 000 км. А ось зчеплення досить витривала, і здатне прослужити в два рази довше.
Серйозних несправностей в перші роки експлуатації за Джилі МК не помічено, але загальні проблеми китайського автопрому в неї помітні неозброєним оком: невисока якість збірки, дешеві оздоблювальні матеріали, погана фарбування кузовних запчастин, низьку якість електроніки та електрики.
Що стосується кузова, то перші сліди іржі виникають у нижньому куті дверей під ущільнювачем, під капотом, на замку багажника і на лючку бензобака. Трохи довше виходжують пороги і арки коліс. Що стосується перших, то вони гниють швидше, якщо у вас версія з заводським люком: інженерна недоробка, в результаті якої водостоки люка виведені безпосередньо на пороги. Так що, обробляти додатково кузов антикорозійними складами чи ні – судіть самі.
Якщо говорити про ресурс на запчастини Джилі МК, то першими дають слабину стійки стабілізатора – потребують заміни вже при 30 000 пробігу. Після такого ж періоду висока ймовірність виходу з ладу амортизаторів. Втім, якщо у вас стоять якісні аналоги, то вони ходять істотно довше.
Важелі, кульові опори і Шруси виходжують близько 70000 кілометрів. Стільки ж здатний прослужити і поршень гальмівного циліндра, після чого через що виникла на ньому корозії може підклинювати гальма. Рятує ситуацію купівля ремкомплекту.
З двигунами все дещо простіше. Вони більш надійні, але і у них є свої проблемні місця. В першу чергу – поганий запуск в морози.
Якщо це відбувається, і мотор відверто троїть на холодну, то, швидше за все, прийшла пора міняти свічки, високовольтні дроти, а можливо – і котушки запалювання.
Так само причиною утрудненого пуску можуть бути невідрегульовані клапана. Нехтувати цим не варто: якщо їх не привести в порядок, то висока ймовірність їх залипання, а потім – і прогоряння. Причому останнє трапляється найчастіше на тих машинах, на яких встановлено ГБО.
Ну, і останнє-хворе місце у моторів – ранній вихід з ладу різних прокладок. І якщо вже вам доводиться міняти будь-яку з них, краще використовуйте додатково спеціальний герметик. Ну, а так – автомобіль недорогий в обслуговуванні та ремонті, оскільки всі запчастини Джилі МК дуже доступні за ціною.
Часто у власників цього автомобіля виникає дуже велика проблема з підбором комплектуючих. Нерідко виникає проблема, коли під одним і тим же номером вважаються абсолютно різні запчастини. Тому не довіряйтеся тільки каталожним цифр! Звертайтеся до наших фахівців, і вони без проблем підберуть потрібну вам деталь найкращої якості!
Оригінальні запчастини Джилі МК та їх аналоги – це величезний каталог в інтернет магазині «Чіна-Авто». Розібратися в ньому не дуже складно, але щоб напевно отримати потрібне для ремонту, за доступною ціною і хорошої якості, дзвоніть нам. Ми завжди раді надати посильну допомогу і швидко доставити замовлення в будь-яке місто України.
Відгуки користувачів
Могу сказать что по итогу получилось. Картина общая получилась не плахая. Суппорт ожил на глазах! Работает очень хорошо. И настроения прекрасное суппорт менять не пришлось)
Антон
Да конечно с этими шайбами та ещё возня. Уже практически начал собирать дифференциал, перемерял свою старую, а её нужно менять. Единственное очень благодарен что новую с магазина отправили в день заказа! По размеру подошла идеально, вообще без люфтов!
Дмитрий
Покупал себе на Джили МК афтермаркетовский механизм переключения КПП. На первый взгляд всё прилично. Пластик хороший, как минимум не хуже родного. Яблуко рычага не болтается и не люфтит. Хорошенько смазал, поставил на машину - красота! Работает легко и ничего не болтается
Шелкун Андрей
Заказывал такую шайбочку на дифференциала. Заказ отправили день в день. Толщина шайбы совпадает с заводскими значениями. После сборки никаких нареканий на работу дифференциала нету
Шмелёв Макс
Заказывал здесь механизм переключения передач на джили мк, точнее рычаг с его кроншнейном. Гнаться за оригиналом такого узла не вижу смысла. Я купил aftermarket. Он меня полностью устраивает. Рычаг в шарнире не болтается. Кронштейн по геометриии такой же как и заводской. Почему тогда переплачивать, не понятно! Спасибо за достойный уровень качества запчастей, особенно аналоговых!
Ивасюк Борис
Я заказывал наложкой, на Новой почте осматривал посылку. Как только взял его в руки сразу почувствовал что это не просто кусок не понятного шланга, а действительно качественный патрубок. Номер в каталоге запчастей числится как оригинальный! Имейте ввиду!
Петухов Максим
Колодки відмінні, не гірше Hi-Q, гальмують добре, диск не "їдять", при сильному гальмуванні трохи кришаться, було помічено лише один раз, що не дивно, але форму тримають, краще нехай кришаться колодки, ніж диск. Для тих, у кого скрип чути без гальмування, перевіряйте стан захисного щитка із зворотного боку гальмівного диска, і не зайвим буде в разі вироблення, злегка прибрати края того ж диска напильником на підвішеній машині на 1-й передачі. А так колодки самі по собі не пищать, перевірено!
Олександр
Поменял себе на джили МК обе петли. Одна из родных была ещё более менее живая, ну а вторая люфтила по страшному, сил не было бороться с ней. На новых нет никакого люфта. Капот больше не дрожит и не досаждает своим скрежетом в салоне
Богдан
Заказывал такой маслянный насос на джили СК, прислали за 2 дня, запчасть подошла, всё отлично
Сан Саныч