⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
1018006115-Aftermarket
1014001607-CDN
1018002714-01
Пошук по назві
Джилі МК2 і варіація у виконанні Крос стали фактично продовженням лінійки недорогих автомобілів класу «Я» з неповторною зовнішністю і непоганими їздовими характеристиками, але вже у виконанні п'ятидверного хетчбека. З'явившись з різницею в один рік, технічно вони практично не відрізнялися один від одного. Різниця полягала тільки в збільшеному кліренсу і позашляховому обважуванні у версії Крос порівняно із звичайним МК2.
І саме версія у вигляді псевдокроссовера і користувалася у вітчизняного покупця найбільшим попитом протягом усього періоду випуску моделі. І навіть якщо відкинути скромні можливості авто в пересуванні по пересіченій місцевості, то в даному виконанні автомобіль просто ідеально підходив для наших доріг – з ямами, вибоїнами, частковим відсутністю покриття.
У цьому розділі вам представиться можливість підібрати запчастини Джилі МК Крос і МК2, які є на складах партнерів «Чіна-Авто», розташованих у різних куточках України. Великий вибір і швидка доставка дозволять мінімізувати час ремонту.
Версія в кузові хетчбек в Україні була представлена в 2008-му році, і досить швидко поставлена на складальний конвеєр в Кременчуці. А ось власне Джилі МК Крос в нашу країну вперше потрапив тільки в 2011-м.
Від базової версії він технічно практично не відрізнявся, якщо не вважати збільшений кліренс. А ось в дизайні різниця була більш помітна: рейлінги, бампера іншої форми, позашляховий " обвіс, накладки на колісні арки.
Салон кросовера, незалежно від кольору кузова, був оформлений з переважанням обробки червоного кольору, що підкреслювало експресивність і якусь спортивність.
Між тим, силовий агрегат, коробка передач, система підвіски і вся інша начинка повністю перекочували з седана і цивільної версії хетчбека. Мотори – 1,5 і 1,6 літрів. КПП – лише механіка, платформа – від тієї ж Toyota Vios.
Якщо говорити про можливості цієї моделі, то вони досить скромні. Так, їздити по вибоїстих дорогах з таким кліренсом набагато безпечніше для автомобіля. Невеликі габарити практичні для паркування і навіть просто пересування в міському потоці. Але якщо спробувати виїхати на бездоріжжі, то присутність приставки «псевдо» до поняття кросовер відчувається у всій красі.
Якщо сухі дорого пересіченій місцевості автомобілю підкорюються цілком нормально, то бруд, сльоту, снігова каша і просто сніг – недосяжні підкорення вершини. Ні, заїхати туди, звичайно ж, можна, але от виїжджати ви будете дуже довго. Тому не радимо з цим експериментувати на даній моделі. Інакше запчастини Geely MK Cross будете купувати часто і регулярно.
На трасі автомобіль веде себе гірше, ніж седан. Незважаючи на те, що база у них ідентична, а хетчбек ще й коротше, великі кліренс і висота машини в цілому дають про себе знати. Це виражається в пристойних кренах в поворотах, найгіршою аеродинамікою і т. д.: налаштування то ходової частини залишилися майже без змін.
Що стосується комфорту і ергономіки водійського місця, то вони залишилися майже без змін. За винятком того, що тепер при управлінні доведеться сидіти трохи вище над дорогою, а значить (теоретично) може покращитися оглядовість.
Ще одна відмінність полягає в іншому кузові, що в першу чергу виражається у місткості багажника. І якщо в похідному положенні у хетчбека від меншого обсягу, то кращі можливості трансформації в Джилі МК Крос дають йому незаперечну перевагу перед седаном.
Якщо підсумувати всі технічні особливості, то дана модель досить непогано підійде тим, хто у вихідні не сидить вдома, а веде активний спосіб життя: полювання-рибалка (але без фанатизму їзди по бездоріжжю), пікніки і відпочинок на природі, регулярні поїздки на заміські ділянки або дачі. При цьому повністю зберігається можливість щоденної експлуатації автомобіля в місті – по роботі або особистих справах.
Особливої різниці в якості виготовлення та витривалості запчастин Джилі МК Крос порівняно з седаном за весь час його експлуатації українськими водіями помічено не було. Проблеми у цих автомобілів повністю ідентичні.
Наприклад, без додатково антикорозійної обробки перші осередки іржі на кузові з'являться так само швидко, як і у седана. А якщо ви культивуєте часті виїзди на природу, то, можливо, і ще раніше.
ходової частини є та ж проблема з пружинами, на яких обривається верхній виток. Потрібно ставити посилені. Стійки стабілізатора, підшипники маточини і кульові опори так само не відрізняються довговічністю. А в залежності від інтенсивності експлуатації, у хетчбека можуть бути проблеми і з задньою підвіскою. Благо, що ці запчастини Джилі МК Крос коштують не дорого.
Коробка передач залишилася колишньою, а значить і в цій моделі будуть проблеми з підшипниками валів і синхронізаторами. А якщо ще й частенько буксувати в багнюці, то вас очікує і заміна шестерень, що вже виливається в копієчку.
Зате з двигунами проблем практично не помічено: ходять так само надійно, все так само вимагають укороченого ТО (кожні 5-7 тисяч кілометрів), так само спокійно перетравлюють хороший 92-й бензин.
Що дозволить власникам цього автомобіля інтернет магазин «Чіна-Авто»? Перш за все, вибрати з величезного асортименту те, що вас влаштує за якістю і ціною: у нас крім оригіналів ви знайдете багато різних аналогів. Отримати товар дуже швидко: в обласні міста ми поставляємо протягом доби, в інші – протягом 48 годин. Купити тільки якісну продукцію: перш, ніж виставити товар на продаж, ми ретельно вивчаємо постачальника і якість самої продукції. А доступна ціна дозволить знизити витрати на проведення ремонтних робіт.
У разі необхідності, ми готові привезти вам будь-яку деталь безпосередньо під замовлення. Але в цьому випадку вартість і терміни вам зможе підказати тільки наш менеджер консультант виходячи з ситуації на день замовлення. Одним словом, наш інтернет-магазин готовий вирішити будь-яку проблему замовника, якому потрібні якісні витратні, популярні або рідкісні запчастини Джилі МК Крос в будь-якій кількості.
Відгуки користувачів
На форуме Джили- клуба есть развернутая тема, о: Ремонте тросика открывания замка двери-https://forum.geely-club.com.ua/viewtopic.php?t=5089. Подойдёт тем кто делай сам или есть в мыслях этим заняться
Кожунов Дмитрий
Поменял ето трос и теперь дверь откриваеться без проблем. Оплатил,а через 2 дня забрал и поменял
Сергей
Если есть лайфхаки по ремонту таких тросиков замков двери, то почему бы ими не воспользоваться?!) Форум Джили - https://forum.geely-club.com.ua/viewtopic.php?t=5089
Семён 5689
Брал такие свечи. Уже проехал на них почти 25000 километров. Планирую преобрести ещё один такой комплект и на тридцати тисячах заменить снова. Пока необходимости в замене нет, но я для профилактики стараюсь менять каждые 30 тисяч. Рекомендую! )
Рудой Ваня
Заказывал на Джили МК кросс оба троса ручника. Изначально хотел взять один, но проанализировал цену, потраченое время и тот факт, что один из тросов у меня будет немного растянут, решил всё таки брать два. Совсем не жалею о своём выборе. Тросы хорошего качества. И за лояльной ценой
Ярослав Прокопчук
Правильна заміна втулок стабілізатора на Джилі СК - МК. - https://youtu.be/77nkSAC_7Ew. Вже не раз чую таку думку, що розрізані втулки стабілізатора ходять значно менше, у мене рідні ( з заводу) були розрізані про стояли 120 тисяч, і норма. Ці втулки суцільно злиті
Анатолій Лукаш
Самого актуатора не знайшов тому змушений купувати у зборі. Коли зняв старий замок то не пожалів що купив новий . Так як працювати йому також залишалось не довго . Поміняв без проблем і все чудово працює
Руслан
Автомобиль не держался дороги и я решил заехать на яму посмотреть что там . Как оказалось сайлентблоки уже покрылись трещинами поетому пришлось покупать новые и взял весь комплект . Качеством доволен думаю на тис 90 хватит https://www.youtube.com/watch?v=GInHg3WUGk0
Рустам
Крышка то не хотела открываться то закрываться, а проблема была вот в етом маленьком замке . Товар отличный по металу видно. После замены автомобиль как с салона не могу нарадоваться
Олег