⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Стукає супорт Чері Амулет. Обслуговування супортів на Амулет А11, А15

Гальмівний супорт Чері Амулет призначений для рівномірно притискання фрикційних накладок (частини гальмівної колодки) до гальмівному диску при натисненні на педаль гальма.

Деталь встановлюється на ступицю, де фіксується болтами. Обороти разом з колесом не здійснює.

Конструктивно супорт Чері Амулет складається з таких елементів:

  • Корпус.
  • Направляючі супорта (пальці) – мають бути покриті мастилом.
  • Пильовики на пальцях.
  • Зовнішня і внутрішня гальмівні колодки.
  • Скоби для фіксації гальмівних колодок.
  • Кільця ущільнювачів і кріплення.
  • Поршневий пильовик.
  • Шланги для подання гальмівної рідини (гідравлічна система).
  • Поршень і циліндр.

Гальмівний супорт Чери Амулет

Про неправильну роботу супортів, а у результаті і усієї гальмівної системи, свідчать такі чинники:

  • Погіршення показників зниження швидкості після натиснення педалі.
  • Нерівномірне стирання гальмівних колодок Чері Амулет.
  • Утворення сторонніх шумів – скреготу, виску.
  • Занесення авто убік.
  • Потьоки рідини, особливо в місцях під'єднування шлангів.

При виявленні несправностей слід негайно видалити їх, оскільки водіння з несправними гальмами може послужити причиною виникнення ДТП.

Проводити обслуговування супортів Чері Амулет слід раз в 50-60 тисяч км пробігу. Зазвичай це співпадає з 3-4 заміною гальмівних колодок. Проте при виявленні несправностей на більш ранніх етапах відкладати ревізію супортів не варто.

Гальмівний супорт Чери Амулет

Роботи проводяться з обох боків, як і заміну гальмівних колодок. Це робиться для забезпечення нормального функціонування гальмівної системи.

Проведення обслуговування і ремонту гальмівних супортів Чері Амулет – роботи в декілька кроків

Провести усі необхідні роботи можна самостійно. Для цього потрібно буде підняти авто за допомогою домкрата і зняти колесо.

Після цього можна приступати до пошуку поломки і її усунення, а також проведення ревізії усіх елементів комплектуючих.

Для обслуговування і ремонту гальмівних супортів Чери Амулет виконуємо такі дії:

  • Встановлюємо місце поломки.
  • Характерною ознакою є стук при подоланні нерівностей навіть на невеликій швидкості.
  • Ось ця ось частина просто стукає по іншій конструкції.

Частина супорта стукає

  • Зазвичай причина полягає у виході з ладу окремих пальців.
  • Маючи ось такий вигляд, вони встановлюються в цьому місці.

Місце установки пальців

  • Причина поломки зазвичай в забрудненні і закисанні деталі в посадочному місці.
  • Проблема проявляється ще і в нерівномірному стиранні колодок або утворенні скреготу.
  • Пальці слід раз на рік виймати, очищати і змащувати.
  • Знімаємо гальмівні колодки.

Знімається гальмівні колодки

  • Також знімаємо фіксуючі скоби.
  • І заливаємо їх рідиною для зняття іржі.
  • Скоби встановлюються ось тут.

Місце посадки верхньої скоби

  • Ці скоби потрібні для фіксації гальмівних колодок Чері Амулет.
  • Це запобігає утворенню сторонніх шумів із-за вібрації колодок.
  • Вусики на скобах слід підгинати при необхідності.

Підгинаємо вусики на скобах

  • При змазуванні деталей гальмівного супорта слід використати термостійке мастило.
  • Також можна спостерігати помітне вироблення гальмівного диска.

Помітна вироблення гальмівного диска

  • Його слід замінити.

Проведення ревізії гальмівного супорта дозволить позбавитися від ряду проблем.

Важливо перевірити стан усіх елементів і за відсутності можливості усунути неполадки – замінити комплектуючі.

Виконання робіт займе не більше декількох годин. При цьому не знадобляться особливі навички. Для виконання ревізії досить мінімального комплекту інструментів – декілька ключів і викрутка.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стукає супорт Чері Амулет. Обслуговування супортів на Амулет А11, А15"

Відгуки: 1


Игорь

Полная информация.




.