⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Двигун Джилі МК проблеми і часті поломки

MK

Джилі МК – китайський бюджетний автомобіль, який увібрав в себе багато рис Тойоти. Недивно, що автомобіль отримав тойотовский двигун – 5a - EF об'ємом 1,6 літра.

Шістнадцятиклапанний силовий агрегат забезпечує потужність в 107 л.с.

В цілому, двигун відрізняється хорошою надійністю і забезпечує цілком пристойні показники динаміки.

Звичайно, як і у будь-якого бюджетного автомобіля, зустрічаються і деякі проблеми у функціонуванні силового агрегату. Неполадки можуть виникати як безпосередньо в двигуні, так і в додаткових комплектуючих, що відповідають за його роботу.

Двигун Джили МК

Зокрема, може йти мова про різні датчики, що відповідають за температуру або роботу окремих агрегатів, наприклад вентилятора. Слід приділяти увагу працездатності і цих елементів.

Залишається лише розглянути ті нюанси, які виникають при експлуатації двигуна Джилі МК. Також мова піде і про деякі особливості його обслуговування і продовження експлуатаційного терміну.

Двигун Джилі МК – поломки, часті проблеми і корисні поради

Незважаючи на свою надійність, періодично силовий агрегат представленої моделі авто може виходити з ладу.

Не обов'язково йдеться про критичні ушкодження, адже іноді поломки трапляються і в другорядних вузлах.

Отже, приступимо до огляду двигуна, а також поговоримо про проблеми з його експлуатацією:

  • Двигун об'ємом 1,6 л.

Двигун Джили МК

  • Силовий агрегат автомобілю дістався від Тойоти.
  • Відомі випадки, коли двигун Джилі МК до капітального ремонту проїздив 800 тис. км.
  • І тільки після цього була проведена заміна розподільного валу, кілець і поршнів.
  • На 500 тисячах проводилася заміна клапанів і сальників.
  • Тепер розглянемо основні проблеми і деякі шляхи їх рішення.
  • Гофра, що йде від повітряного фільтру, часто роз'їдається під впливом мастила.

Гофра від повітряного фільтру

  • Іноді замість оригіналу встановлюється деталь з Ланоса.
  • А вентиляція картера здійснюється за допомогою ось такого шланга.

Шланг вентиляції картера

  • Датчик температури і тиску повітря Джилі МК.
  • У заводській версії стоїть датчик фірми Bosch.

Датчик температури і тиску повітря

  • При його виході з ладу виникають проблеми з поданням повітря і регулюванням його температури.
  • Авто продовжує їхати в аварійному режимі, але зрештою це може послужити причиною серйозних проблем.
  • При проведенні діагностики видно його вихід з ладу.
  • Краще відразу замінювати несправний елемент.
  • Ще одним вразливим місцем є регулятор холостого ходу.

Регулятор холостого ходу в дроселі

  • Розташований він в дроселі Джилі МК.
  • Цей пристрій регулює подання повітря на холостому ходу.
  • Має конусоподібну форму.
  • Стирається сам кінчик датчика, що і призводить до виходу з ладу.
  • В даному випадку єдиним способом усунути проблему буде заміна регулятора холостого ходу.
  • Відносно форсунок – жодних проблем з їх роботою немає.

Форсунки

  • Іноді виникають проблеми з датчиком тиску.
  • Він розташований на рампі.

Датчик тиску на рампі

  • Цей датчик також робиться компанією Bosch.
  • Датчик фази може відрізнятися по конструкції (EURO - 2 і EURO - 3).
  • Може бути круглим або прямокутним.
  • Відповідною буде і конструкція клапанної кришки.

Датчик фази і клапанна кришка під його конструкцію

  • Купуючи нову клапанну кришку необхідно вказувати, під який датчик вона має бути зроблена.
  • Інакше її просто не вийде поставити.
  • Проводка спокійно ходить більше 60 тисяч км.

Проводка від свічок

Котушка запалення

  • У разі заміни можна ставити оригінал або аналог.
  • Наприклад, для Джилі МК чудово підходить котушка з Чері Амулет.

Лямбда-зонд

  • Хоча і в цьому випадку їх є 2 типи з омністю, що відрізняються.
  • Не слід намагатися поставити щось інше.
  • У системі охолодження двигуна виходить з ладу ось така пробка.

Пробка заливного бака

  • При установці нерідної деталі, наприклад, з Тойоти, слід шукати комплектуючу з позначкою 1.1.
  • Під клапанною кришкою розташовані 2 розподільні вали.

Під кришкою два розподільні вали

  • Вони сполучені між собою шестернею.
  • Також з одного розподільного валу Джилі МК виходить шків до механізму ГРМ.
  • Проблем з розподілвалами зазвичай не виникає.
  • Тільки у разі регулювання клапанів досить складно знайти шайби.
  • Сальники клапанів міняти доводиться приблизно кожні 200-300 тис. км пробігу.

Захист, під яким проходить ремінь ГРМ

  • Разом з ременем ГРМ проводиться заміна натяжного ролика.
  • Також перевіряється стан помпи, яка може протікати.
  • Перевіряється стан різних ременів – насоса гідропідсилювача, генератора, кондиціонера.
  • При необхідності їх слід замінити.
  • Іноді виходить з ладу датчик температури Джилі МК, двохконтактний.
  • Також проблеми можуть виникнути з датчиком вентилятора.

Датчик вентилятора

  • Якщо останній перестав працювати – відразу замінюємо.
  • Прокладка клапанної кришки представлена 2 видами, які відрізняються формою (залежно від виду кришки).
  • Хоча, з прокладками на цій моделі авто вона тече украй рідко.
  • Прокладка голівки блоку циліндрів металева.
  • Навантаження витримує відмінно.
  • Прокладки випускного і впускного колекторів витримують навантаження достатньо довго.
  • Сам блок двигуна – поршні, кільця, колінчастий вал і масляні насоси не є джерелом проблем.

Блок двигуна

  • На Джилі МК вони спокійно витримують більше 500 тисяч км.
  • Також важливо періодично продувати і промивати радіатор.
  • Уважно стежите за станом термостата.

Місце розташування термостата

  • Якщо автомобіль починає регулярно перегріватися, то термостат слід замінити.

Що стосується ситуації загалом, то двигун в Джилі МК вийшов цілком вдалим.

Він легко експлуатується з пробігом більше 300 тис. км, а капітальний ремонт зазвичай потрібно тільки після подолання відмітки в 500 тис. км.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Двигун Джилі МК проблеми і часті поломки"

Відгуки: 0




.