⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Посилені пружини Джилі СК недоліки після встановлення

CK

Пружини амортизаторів Джилі СК призначені для забезпечення необхідної висоти автомобіля і додачі додаткової жорсткості підвісці. Більше того, саме пружини дозволяють зберігати висоту авто навіть за наявності додаткового вантажу.

Наявність пружин також дозволяє забезпечувати додаткову стійкість автомобіля при подоланні нерівностей. Це позитивно позначається на керованості транспортного засобу.

Конструктивно усі пружини однакові, відрізняються тільки їх параметри:

  • Жорсткість.
  • Тип виробу за формою.

Пружина амортизатора

Важливо правильно підбирати деталі для Джилі СК. Підібрана невірно комплектуюча може привести до того, що крен при поворотах перевищить відмітку в 3-4%, замість необхідних по нормах 2%.

Встановлюючи пружини безпосередньо на стойки амортизаторів, слід віддавати перевагу циліндричним. Якщо ж установка відбувається окремо, то краще вибрати бочкоподібні.

На наявність проблем з комплектуючою можуть вказувати такі чинники:

  • Зменшення дорожнього просвіту (кліренсу).
  • Поява нехарактерної вібрації і стука.
  • Підвищується валкість автомобіля – особливо помітно при гальмуванні або старті.
  • Пробої підвіски при подоланні нерівностей.
  • Утворення помітного крену авто при поворотах.
  • Помітна розбіжність у висоті між задом і передом автомобіля.

Зазвичай проблеми з пружиною Джилі СК виникають по таким причинам:

  • Їзда по поганій дорозі.
  • Знос комплектуючої.
  • Шкідливий вплив реагентів.
  • Поява тріщин на витках.
  • Лопається метал.

Пружина амортизатора

Термін експлуатації виробу залежить від особливостей водіння і стану доріг. При акуратній їзді можна відїздити і 100 тисяч км, а при швидкій їзді по нерівностях іноді поломки відбуваються і при 10 тисячах. В середньому термін експлуатації складає близько 50 тисяч км пробігу.

Установка посилених пружин на Джилі СК – недоліки і плюси

Краще віддавати перевагу пружинам з рекомендованою виробником жорсткістю. Проте в деяких випадках можна встановлювати жорсткіші, посилені деталі, що дозволить в деякій мірі змінити характеристики машини в плані керованості і можливостей подолання нерівностей.

Після установки на передній амортизатор Джилі СК посиленої пружини отримали такі результати:

  • Дорожній просвіт із заводських 170 мм виріс до 230 мм

Дорожній просвіт

  • Це дозволило зменшити вірогідність ушкодження бампера через бордюри при парковці або при подоланні нерівностей.
  • Відстань від землі до верхньої арки виросла до 670 мм

Верхня арка

  • Також можна відмітити збільшену стійкість автомобіля.
  • Крен на поворотах зник.
  • В цілому – виросла прохідність Джилі СК.
  • Проте проявився і недолік – зворотний удар стойок.
  • Після невеликого пробігу проблема проявляється слабкіше, але повністю не зникла.
  • Особливо явно чутні удари з правого боку автомобіля.

Стук в основному справа

  • Ставитимемо на місце рідні звичайні пружини.
  • Посилені пружини має сенс ставити тільки під масляні амортизатори.
  • А у нас встановлені газо-масляні, через що і виникли проблеми.
  • Ось такі пружини встановлюватимемо на автомобіль.

Ставимо звичайні пружини

  • Помітна різниця між проміжками між витками пружини.
  • На старих він помітно менше, що і послужило причиною їх заміни раніше.

Малий проміжок на старих пружинах

  • Знімаємо колесо Джилі СК.
  • Знімаємо амортизатор, для чого необхідно відкрутити болти у підкапотному просторі і внизу.

Відкручуємо болти

  • Витягаємо стойку.
  • Пружину стягуємо стяжкою.

Стягуємо пружину

  • Після чого знімаємо пружину і одягаємо нову, заздалегідь також трохи її стянувши.
  • Заразом подивимося на скільки зменшиться кліренс і відстань від землі до верхньої арки.
  • Проявилися певні проблеми.
  • Наприклад шпильки на верхній опорі Джилі СК.

Проблеми з шпильками

  • Одну з них і зовсім довелося зрізувати.
  • На одній з шпильок немає різьблення – його просто злизало.
  • А одна з шпильок і зовсім просто випала.
  • Стяжкою стягуємо пружину і спостерігаємо за стойкою амортизатора.

Стягуємо нові пружини

Пильовик і відбійник

  • Відбійний підшипник не потребує заміни.
  • Опора також зберегла свою функціональність – усе ціле, ушкоджень немає.

Опора у нормальному стані

  • Встановили нову пружину на стойку амортизатора Джилі СК.
  • Після чого зібрали амортизатор і поставили його на місце.

Збираємо амортизатор

  • Також замінили пружину з іншого боку.
  • Відстань від землі до верхньої арки знизилася до 620 мм

Скоротилося відстань до верхньої арки

  • Кліренс став 180 мм – трохи вище за заводський показник.
  • Проблема із зворотним ударом стойки амортизатора зникла.
  • Причиною все-таки виявилися посилені пружини, поставлені на газо-масляні стойки.

Загалом, ставити посилені пружини на Джилі СК слід тільки на масляні амортизатори, інакше виникає проблема із зворотним ударом стойки. Для усунення проблеми довелося повертати звичайні пружини, що вимагає певного часу і навичок.

Також одним із способів усунення проблеми є збільшення штока на стойці. Проте зробити це досить важко, а відповідно, варіант підходить далеко не усім.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Посилені пружини Джилі СК недоліки після встановлення"

Відгуки: 0




.