⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Ремонт насосу ГУР Джилі Емгранд ЄС7

Насос гідропідсилювача керма на Джилі Емгранд ЄС7 відповідає за безперервну циркуляцію рідині в системі, а також підтримка постійного тиску в ній.

Максимальний робочий тиск в системі досягається відразу після запуску двигуна і зберігається навіть на холостому ходу. При збільшенні оборотів спрацьовує редукційний клапан, що дозволяє уникнути надмірного зростання тиску.

У конструкції насоса ГУР Джилі Емгранд ЄС7 виділяються такі основні елементи:

Насос ГУР

Завдяки ремінному з'єднанню обороти передаються на шків насоса ГУР. Далі обертання передається на лопасті, які і створюють потік рідини необхідного тиску.

Вихід з ладу деталі не призводить до повної втрати управління автомобілем, проте робить його набагато складнішим. При появі несправностей краще провести ремонт або заміну.

Проблеми з насосом ГУР Джилі Емгранд ЄС7 у більшості випадків проявляються такими моментами:

  • Погіршення керованості автомобіля, особливо на низьких швидкостях.
  • Кермо не повертається в початкове положення після повороту.
  • Збільшується зусилля при здійсненні повороту.
  • Авто стає нестійким навіть при прямолінійному русі.

При виявленні подібних неполадок слід уважно оглянути насос на наявність несправностей. У більшості випадків працездатність деталі можна відновити.

Проведення ремонту насоса ГУР Джилі Емгранд ЄС7 – просто і швидко

Для виконання усіх необхідних робіт знадобиться наявність набору ключів, викрутка і запас вільного часу. Не зайвою буде наявність пресу.

Потрібні певні навички проведення ремонтних робіт.

Щоб провести ремонт виконуємо такі дії:

  • Готуємо ключі на 13, 17, 19, 15.

Готуємо інструменти

  • Підводимо автомобіль за допомогою домкратів.
  • Знімаємо праве колесо.

Знімається праве колесо

  • Скидаємо ремінь ГУР Джилі Емгранд ЄС7.
  • Після чого відкручуємо насос гідропідсилювача керма.

Відкручуємо насос ГУР

  • Для цього необхідно викрутити два болта.
  • Робити це зручніше з-під автомобіля.
  • Заздалегідь краще зняти привід колеса, що спростить доступ до насоса.
  • Також можна зняти важіль підвіски, що також зробить виконання робіт простішим.
  • Другий болт відразу не витягаємо.
  • Ось один масляний патрубок.

Перший патрубок

  • Він відповідає за прийом робочій рідині.
  • А ось другий патрубок – подачі.

Другий патрубок

  • По ньому масло йде вже під тиском.
  • Після відкручування патрубків витягаємо другий болт.
  • За допомогою монтування витягаємо насос ГУР Джилі Емгранд ЄС7.

Використовуваний монтування для витягання насоса ГУР

  • Знімаємо з патрубка подачі хомут.
  • Заздалегідь підставляємо під патрубок якусь місткість.
  • Знімаємо насос.

Знімається насос

  • Проблема з підшипником.
  • Відкручуємо гайку шківа.

Відкручуємо гайку шківа

  • Знімаємо скобу, яка утримує підшипник.
  • Відкручуємо ззаду 4 болта.

Відкручуємо 4 болти

  • Знімаємо кришку.
  • Пелюстки в насосі ГУР Джилі Емгранд ЄС7 у нормальному стані.

пелюстки у нормальному стані

  • Повністю розбираємо насос, запам'ятовуючи послідовність деталей.
  • Можна навіть послідовно фотографувати.
  • Це дозволить уникнути помилок при складанні.
  • Якщо допустити помилку, то деталь працювати не буде.
  • Ось і наш підшипник, який необхідно замінити.

проблема з підшипником

  • Цілком помітний люфт.
  • При обертанні чутний нехарактерний шум.
  • Також проведемо заміну сальника.
  • Сальник знаходиться ось тут.

Замінюваний сальник

  • Готуємо новий сальник і підшипник.
  • Поставили новий підшипник, усі прочистили і промили, змастили.

Замінили підшипник і зібрали насос

  • Збираємо корпус насоса ГУР Джилі Емгранд ЄС7.
  • Проводимо складання автомобіля.

Зазвичай проблеми з насосом в цій моделі виникають раз в 40-60 тисяч км пробігу.

Поширеною проблемою є вихід з ладу підшипника. Інші проблеми зустрічаються рідше.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт насосу ГУР Джилі Емгранд ЄС7"

Відгуки: 0




.