⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Сайлентблок або резинометалічний шарнір, використовується в Чері Тіго переважно для з'єднання різних елементів підвісок. Зокрема, він застосовується в подовжньому важелі задньої підвіски автомобіля.
Використання сайлентблоков дає можливість істотно понизити коливання, що виникають в деталях, а також перешкоджати їх передачі на інші конструктивні елементи.
Досягається подібний ефект завдяки конструктивним особливостям деталі. В принципі, складається вона з двох елементів:
Згідно з даними виробників, сайлентблок повинен працювати без поломок до 100 тисяч км пробігу. Проте враховуючи стан дорожнього покриття термін служби зазвичай знижується до 50 тисяч км. Скоротити термін експлуатації також може неправильна установка або мікроушкодження при монтажі.
Вибираючи між гумовими і поліуретановими сайлентблоками Чері Тіго краще віддати перевагу другим. Вони помітно дорожче, проте мають кращі характеристики і триваліший термін експлуатації. Заощадити у такому разі можна за рахунок рідкісніших замін.
Про наявність проблем з резинометалічним шарніром можуть вказувати такі чинники:
При прояві подібних чинників необхідно проводити перевірку сайлентблоков Чері Тіго на наявність ушкоджень. Зробити це можна просто виконавши візуальний огляд деталей.
При виявленні несправностей слід замінити пошкоджений сайлентблок. Критичних наслідків від його виходу з ладу не буде, проте це може привести до ушкодження елементів підвіски, зокрема, місць кріплення шарніра.
Зрештою це приведе до значного дорожчання ремонту автомобіля.
Зазвичай головною проблемою при заміні резинометалічного шарніра є його зняття і запрессовка нової деталі. Зробити це без пресу проблематично. У інших роботах зазвичай не виникає особливих проблем.
Перед початком проведення робіт необхідно заздалегідь підготувати набір ключів, нову деталь, а також прес.
Щоб провести заміну виконуємо такі дії:
Є декілька важливих моментів! Наприклад, щоб спиляти втулку, спершу необхідно зірвати шляпку регулювальний. Також слід бути готовими до того, що витягання старої деталі займе значно більше часу, ніж установка нової.
Підтягнути важіль можна за допомогою лебідки. В процесі роботи він трохи просідає, а вручну зрушити його практично неможливо.
В цілому, роботи по заміні сайлентблока важеля задньої підвіски можуть зайняти декілька годин часу і потребують наявності певних навичок виконання ремонту і поводження з електроінструментами.