⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Як заммінити сайлентблок продольного важіля задньої підвіски Чері ТІго

Сайлентблок або резинометалічний шарнір, використовується в Чері Тіго переважно для з'єднання різних елементів підвісок. Зокрема, він застосовується в подовжньому важелі задньої підвіски автомобіля.

Використання сайлентблоков дає можливість істотно понизити коливання, що виникають в деталях, а також перешкоджати їх передачі на інші конструктивні елементи.

Досягається подібний ефект завдяки конструктивним особливостям деталі. В принципі, складається вона з двох елементів:

  • 2 металеві втулки.
  • Гумова або поліуретанова вставка між ними.

Сайлентблок

Згідно з даними виробників, сайлентблок повинен працювати без поломок до 100 тисяч км пробігу. Проте враховуючи стан дорожнього покриття термін служби зазвичай знижується до 50 тисяч км. Скоротити термін експлуатації також може неправильна установка або мікроушкодження при монтажі.

Вибираючи між гумовими і поліуретановими сайлентблоками Чері Тіго краще віддати перевагу другим. Вони помітно дорожче, проте мають кращі характеристики і триваліший термін експлуатації. Заощадити у такому разі можна за рахунок рідкісніших замін.

Про наявність проблем з резинометалічним шарніром можуть вказувати такі чинники:

  • Автомобіль починає мотати на дорозі. Особливо це відчувається на високій швидкості.
  • Збільшується рівень вібрації.
  • Виникають сторонні, нехарактерні звуки. 
  • Нерівномірний знос шин.
  • Поява люфта в шарнірі.

Резинометалічний шарнір

При прояві подібних чинників необхідно проводити перевірку сайлентблоков Чері Тіго на наявність ушкоджень. Зробити це можна просто виконавши візуальний огляд деталей.

При виявленні несправностей слід замінити пошкоджений сайлентблок. Критичних наслідків від його виходу з ладу не буде, проте це може привести до ушкодження елементів підвіски, зокрема, місць кріплення шарніра.

Зрештою це приведе до значного дорожчання ремонту автомобіля.

Заміна сайлентблока важеля задньої підвіски Чері Тіго – складно, але можливо

Зазвичай головною проблемою при заміні резинометалічного шарніра є його зняття і запрессовка нової деталі. Зробити це без пресу проблематично. У інших роботах зазвичай не виникає особливих проблем.

Перед початком проведення робіт необхідно заздалегідь підготувати набір ключів, нову деталь, а також прес.

Щоб провести заміну виконуємо такі дії:

  • Ось тут коштує сайлентблок на Чері Тіго, який необхідно замінити.

Місце установки сайлентблока важеля задньої підвіски Чери Тиго

  • Очищаємо поверхню від забруднень.
  • Після чого обробляємо з допомогою WD- 40.

Чистимо і обробляємо поверхні

  • Болти вдалося зірвати, що буває не завжди.
  • Іноді їх доводитися просто спилювати, після чого висвердлювати.
  • Зняли колесо.
  • Підставили домкрат, оскільки існує вірогідність що пружина стрельне після відкручування болтів.

Підставляємо домкрат

  • Щоб цього не сталося і використовується домкрат.
  • Викручуємо болти.

Викручуємо болти

  • Робити це краще за допомогою тріщоточного ключа.
  • Болти покриті графітовим мастилом, що істотно спростило їх викручування.
  • Втулку сайлентблока на Чері Тіго витягнути не вдається.

Втулку витягнути не вдалося

  • Довелося використати важіль, щоб якось її розворушити і витягнути.
  • Мідну напайку вдалося зірвати.

Вдалося зірвати мідну напайку

  • Проте сама втулка прикипіла, і витягнути її буде важко.
  • Зрештою довелося просто перепилювати її.

Перепилюємо втулку

  • Про всяк випадок від'єднуємо дроти, які знаходяться на важелі.
  • Вони висять в натяжку, і їх може просто відірвати.

Знімається дроти

  • Для цього необхідно відкрутити декілька болтів.
  • У сайлентблоці подовжнього важеля задньої підвіски Чері Тіго лопнуло металеве кільце.

Лопнуло металеве кільце

  • Важливо поставити мітки, щоб потім точно так поставити новий.
  • Інакше можливі серйозні проблеми, аж до розриву нової деталі.
  • Розсвердлюємо старий резинометалічний шарнір.

Розсвердлюємо сайлентблок

  • Інакше витягнути його не вдавалося.
  • Після чого по частинах витягаємо стару комплектуючу.

Витягаємо по частинах старий сайлентблок

  • Випрессовуємо залишки металевої муфти
  • Зробити це можна за допомогою пресу, знявши важіль задньої підвіски Чері Тіго.
  • Або використати саморобні інструменти.

Використання саморобного знімача

  • У нашому випадку використовуємо підручні засоби.
  • По суті, вмпрессовка відбувається за допомогою стягання частин інструменту гайкою
  • При цьому відбувається випрессовка залишків муфти.
  • Зрештою її довелося вибивати.
  • Запресовуємо новий сайлентблок.

Запресовуємо новий сайлентблок

  • Проводимо зворотне складання Чері Тіго.

Є декілька важливих моментів! Наприклад, щоб спиляти втулку, спершу необхідно зірвати шляпку регулювальний. Також слід бути готовими до того, що витягання старої деталі займе значно більше часу, ніж установка нової.

Підтягнути важіль можна за допомогою лебідки. В процесі роботи він трохи просідає, а вручну зрушити його практично неможливо.

В цілому, роботи по заміні сайлентблока важеля задньої підвіски можуть зайняти декілька годин часу і потребують наявності певних навичок виконання ремонту і поводження з електроінструментами.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як заммінити сайлентблок продольного важіля задньої підвіски Чері ТІго"

Відгуки: 0




.