⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Як промити радіатор Чері Куку, забитий радіатор охолодження

QQ

Радіатор охолодження на Чері Куку призначений для охолодження двигуна в процесі його експлуатації. Відбувається це за допомогою охолоджувальної рідини яка забирає тепло у двигуна і остигає в радіаторі.

Конструктивно радіатор охолодження складається з таких елементів:

  • Верхній і нижній бачки. Вони сполучені між собою рядом трубок, від кількості і розмірів яких багато в чому залежить ефективність охолодження. На трубках додатково є присутніми припаяні пластини, які сприяють віддачі тепла в довкілля.
  • У верхньому бачку розташована горловина для заливки рідини. Вона закривається спеціальною пробкою, у якій розташовані паровий і повітряний клапани
  • Також до верхнього бачка радіатора охолодження Чері Куку підведений патрубок від сорочки двигуна. Зазвичай з'єднання здійснюється за допомогою гумового шланга. Це дозволяє нагрітій рідині поступати в систему охолодження. Також тут є трубка відведення пари, і датчик електронного термометра. 
  • Нижній бачок має патрубок, який сполучає його з насосом (помпою). Також в нім розташовується додатковий кран, який розрахований для зливання охолоджувальної рідини. Кріплення радіатора відбувається до корпусу автомобіля.

Розташований радіатор охолодження Чері Куку в передній частині автомобіля, відразу за радіаторною решітккою. Робиться це для того, щоб забезпечити максимальне обдування повітрям, а як слідство і ефективне остудження.

Радіатор охолодження Чери Куку

Варто розуміти, що важливим є не лише стан самого радіатора, але і кришки заливної горловини. Вона відповідає за регулювання тиску, і у разі потреби скидає зайвий тиск в системі.

Про наявність проблем в роботі радіатора охолодження Чері Куку вказує швидке нагрівання двигуна при експлуатації. Причини можуть бути різні:

  • Недостатньо охолоджувальної рідини або погана її якість.
  • Засмічення системи охолодження.
  • Проблеми з насосом.

Усунути проблеми зазвичай можна самостійно, просто виконавши прості роботи. Іноді досить просто замінити охолоджувальну рідину (робити це слід кожні 40-60 тисяч км пробігу) або провести промивання.

Промиваємо радіатор охолодження Чері Куку – швидко і без проблем

Для того, щоб промити систему охолодження, знадобиться хороший запас часу.

Щоб отримати бажаний результат виконуємо такі дії:

  • Знімаємо самий нижній патрубок.

Знімається нижній патрубок

  • Це необхідно для того, щоб злити охолоджувальну рідину. 
  • Заздалегідь необхідно підставити якусь місткість.
  • Робити це слід у той момент, коли двигун остигнув.
  • Інакше можна отримати серйозні опіки.
  • Відкручуємо кришку розширювального бачка.
  • Зняли вентилятор і радіатор охолодження Чері Куку.

Знімається радіатор і вентилятор

  • Радіатор зовні трохи забитий сміттям, але все цілком терпимо.
  • Проте усередині все забито, насилу проходить навіть повітря.
  • Налили в розширювальний бачок води, а з патрубка вибігла іржава рідина.

Результат промивання води - багато іржі

  • Така ж картина спостерігалася при першій заливці води в радіатор.
  • Промиваємо радіатор зовні.

Промиваємо радіатор із зовнішнього боку

  • Розчиняємо у воді спеціальну очищаючу рідину згідно інструкції.
  • Встановлюємо радіатор на місце.
  • І заливаємо в розширювальний бак рідину, що вийшла.

Заливаємо в розширювальний бак очищаючу рідину

  • Проїжджаємо на Чері Куку з очищаючою рідиною близько 500 км.
  • Після чого зливаємо її.
  • Для чого знову необхідно від'єднати нижній патрубок.

Повторно зливаємо рідину з нижнього патрубка

  • На виході отримуємо практично чорну рідину.
  • Знову знімаємо радіатор і промиваємо його.

Знову знімається радіатор для промивання

  • Цього разу результат набагато краще – вода протікає добре і практично прозора.
  • Підключаємо шланг з водою до патрубка.

Промиваємо систему з шланга

  • І промиваємо усю систему.
  • Перевірити, коли з системи охолодження потрібно зливати охолоджувальну рідину можна, використовуючи дві іржаві деталі.
  • У одну з них заливаємо цю рідину, а другу залишаємо просто для контролю.
  • Коли в першій іржа піде, означає що можна промивати остаточно систему охолодження.

Перевіряємо роботу очищаючої рідини на металевій деталі

  • Після цього ставимо знову радіатор і вентилятор на місце.
  • Заливаємо нову охолоджувальну рідину.

В цілому, з очищенням радіатора і усієї системи охолодження Чері Куку немає особливих проблем. Головне, не сильно затягувати з цим, оскільки при сильному забиванні такою простою процедурою швидше за все не обійдеться.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як промити радіатор Чері Куку, забитий радіатор охолодження"

Відгуки: 0




.