⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Як замінити підшипник передньої ступиці Джилі Емгранд ЄС7

Однією з найважливіших деталей в підвісці Джилі Емгранд ЄC7 являється ступиця. Вихід з ладу цього елементу може привести до ДТП в результаті різкої зміни напряму руху автомобіля або навіть відпадання колеса.

В цілому, ступиця виконує одночасно 3 важливих функції:

  • Забезпечення рухливого надійного з'єднання колісного диска з піввіссю. 
  • Фіксацію гальмівного диска чи барабана для забезпечення його функціонування.
  • Здійснення передачі обертаючого моменту, від ШРУСа на ведучі колеса.

Також в Джилі Емгранд ЄС7 на передній ступиці розміщуються датчики ABS і деякі інші важливі комплектуючі.

Передня маточина Джили Эмгранд ЕС7

Незважаючи на свою важливість, ступиця має досить просту конструкцію:

  • Тіло ступиці, що зазвичай є цілісною металевою деталлю.
  • Шпильки коліс, які служать кріпленням колісних дисків. Іноді замість шпильок є отвори з різьбленням для болтів кріплення. 
  • Підшипники, що забечпечують обертання чтупиці на осьовому валу.
  • Датчики руху.

Зазвичай усі деталі підлягають заміні для забезпечення максимальної безпеки.

У більшості випадків причинами поломки деталі на Джилі Емгранд ЄС7 є такі чинники:

  • Сильні удари при в'їзді до ями на великій швидкості.
  • Втрата або сильне забруднення мастила.
  • Надмірно сильне затягування.

Що стосується безпосередньо підшипника передньої ступиці, то він потребує заміни приблизні кожні 45 тисяч км пробігу.

Серед причин виходу його з ладу можна виділити такі:

  • Природний знос.
  • Помилки при запресовувані.
  • Надмірно затягнута деталь, що призводить до перегрівання і швидкого зносу.

Слід проводити регулярну перевірку стану конструктивних елементів передньої ступиці Джилі Емгранд ЄС7, особливо підшипників. Це дозволить уникнути серйозних проблем.

Підшипник передньої маточини

Серед чинників, які можуть вказувати на наявність несправності, виділяються такі:

  • Поява нехарактерного звуку при їзді.
  • Нерівномірний знос шин.
  • Знос автомобіля з дороги.
  • Поява люфта в підшипнику.

Якщо подібні показники були виявлені, то слід уважно перевірити стан ступиці, після чого провести заміну пошкоджених елементів.

Заміна підшипника передньої ступиці Джилі Емгарнд ЄС7 – непросто, але можливо

Для проведення необхідних робіт знадобиться часткове розбирання автомобіля. Знадобиться помітний запас інструментів, новий підшипник і прес або його замінник.

Щоб провести заміну підшипника передньої ступиці слід виконати такі дії:

  • Підіймаємо передню частину автомобіля домкратом.

Підіймаємо перед авто домкратом

  • Про всяк випадок слід підставити додаткові опори.
  • Знімаємо колесо Джилі Емгранд ЄС7.

Знімається колесо

  • Далі знадобитися помічник.
  • Він знадобиться для того, щоб включити 5 передачу і натиснути на гальмо, коли це буде необхідно.
  • Але в нашому випадку доведеться стопорити ступицю викруткою.

Стопоримо маточину викруткою

  • Робити цього не варто, інакше можуть зламатися вентиляційні віконця.
  • Але вибору немає.
  • Голівкою на 32 відкручуємо гайку.

Відкручуємо гайку ключем на 32

  • На сталевих дисках можна спочатку її відкрутити, а потім тільки знімати колесо, але в нашому випадку диски литі.
  • При відкручуванні гайки її розламало.

Гайка лопнула

  • Відбувається подібне часто, так що краще заздалегідь подбати про придбання нової.
  • Відкручуємо супорт Джилі Емгранд ЄС7 цілком.

Відкручуємо супорт цілком

  • Для цього знадобляться голівки на 17.
  • Після відкручування супорта знімаємо гальмівний диск.
  • Від'єднуємо рульовий наконечник.

Відкручуємо рульовий наконечник

  • Це необхідно для зняття маточини.
  • Після чого відключаємо датчик ABS.
  • Робити це краще не на поворотному кулаці, а під захистом.

Від'єднувати ABS краще під захистом

  • Річ у тому, що на поворотному кулаці датчик сильно прикіпає і може легко обломитися.
  • Відкручуємо захист.

Відкручуємо захист

  • Після чого відключаємо клямку, і датчик можна буде зняти.
  • Для зняття рульового наконечника Джилі Емгранд ЄС7 використовуємо ключ на 19.

Знімається рульовий наконечник

  • При відкручуванні можна постукувати несильно, щоб наконечник вийшов спокійно.
  • Після цього відкручуємо поворотний кулак.

Відкручуємо поворотний кулак

  • Для цього знадобитися ключ на 19 на 21.
  • Знімаємо шплінт з цього болта.

Витягаємо шплінт з болта перед відкручуванням

  • Після чого відкручуємо його звичайним ключем на 21.
  • Вибиваємо два болти поворотного кулака.

Вибиваємо два болти з поворотного кулака

  • Виймаємо кулак із стойки.
  • Витягаємо гранату Джилі Емгранд ЄС7.

Витягаємо гранату

Знімається стопорну скобу

  • Під поворотний кулак підставляємо два бруски.
  • Робимо це так, щоб ступиця виявилася між ними.

Ставимо все на бруски так, щоб маточина виявилася між ними

  • Після цього беремо молоток великого розміру, щоб він не влізав в отвір усередині підшипника і не пошкодив зуби направляючої ШРУСа.
  • Підставляємо його і завдаємо ударів іншим молотком.
  • Вибиваємо ступицю.

Вибиваємо маточину

  • На ній залишився шматок обойми підшипника, який необхідно спилювати болгаркою або збивати зубилом.
  • Вибиваємо підшипник з поворотного кулака.

Вибиваємо підшипник з поворотного кулака

  • Старий підшипник ступиці Джилі Емгранд ЄС7 не викидаємо, оскільки він ще знадобиться.
  • Очищаємо внутрішню поверхню поворотного кулака.

Очищаємо внутрішню поверхню поворотного кулака

  • Змащуємо невеликою кількістю масла.
  • Також обробляємо і поверхню підшипника.
  • Повторюємо процедуру з ступицею і внутрішньою частиною підшипника.
  • Підставляємо ступицю під поворотний кулак, на передбачуване місце установки.
  • Згори розміщуємо підшипник.
  • Таким чином і забиватимемо.

Готуємо деталі до забивання

  • Робиться це через те, що при забиванні внутрішня частина підшипника може злетіти.
  • А так ступиця завадить цьому.
  • Після цього підставляємо старий підшипник поверх нового.

Краще підставляти згори старий підшипник

  • Ставимо підкладку і починаємо забивати.
  • Перевіряємо ступицю Джилі Емгранд ЄС7 і новий підшипник на наявність перекосів. 
  • Якщо все добре, продовжуємо забивати.
  • Після забивання не забуваємо поставити на місце стопорне кільце.

Далі проводимо зворотне складання автомобіля, після чого його можна знову експлуатувати. Звичайно, краще використати прес, але при його відсутності можна використати вищеописаний спосіб.
Важливе – ніколи не варто завдавати ударів по внутрішній частині підшипника, оскільки це приведе його в непридатність або, як мінімум, істотно понизить термін його експлуатації.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити підшипник передньої ступиці Джилі Емгранд ЄС7"

Відгуки: 0




.