Одним з важливих елементів підвіски Грейт Вол Ховер являється сайлентблок. Це резинометалічний шарнір, який забезпечує з'єднання елементів ходової. Також сайлентблоки дозволяють гасити вібрацію, коливання і шум, які можуть виникати при їзді.
Конструктивно деталь складається всього з декількох основних елементів:
- Внутрішня обойма.
- Гумова або поліуретанова вставка.
- Зовнішня обойма.
Зазвичай поліуретанові сайлентблоки мають досить високу вартість, проте і термін їх експлуатації значно більше (до 5 разів). Саме гумова вставка відповідає за гасіння негативних наслідків, що виникають при русі.
У більшості випадків термін експлуатації сайлентблоків верхніх важелів Грейт Вол Ховер досягає 100 тисяч км пробігу. Проте подібна цифра можлива тільки при установці якісної деталі з дотриманням усіх норм.
Помилки при виробництві, порушення технології установки і їзда по поганих дорогах може скоротити термін служби шарніра в 2 рази.
Серед основних ознак, що вказують на наявність проблем з сайлентблоками, можна виділити такі:
- Знижується керованість транспортним засобом, зменшується міра реакції на поворот керма.
- Без явних причин погіршуються параметри развал-схождения, нерівномірний знос шин.
- Спостерігається втрата курсової стійкості Грейт Вол Ховер, автомобіль виляє, зносить.
- З'являються сторонні шуми, скрипи, виск, стуки.
Також проблеми з сайлентблоком можна виявити при проведенні візуального огляду деталі. За наявності тріщин на одній або декількох частинах деталі необхідно провести заміну шарніра.
Виконання заміни сайлентблоков верхніх важелів Грейт Вол Ховер – складно, але можливо
Щоб провести усі необхідні роботи слід підготувати набір інструментів – ключів, лещат, пресу або його альтернативи. Також слід заздалегідь обзавестися запасною деталлю. В окремих випадках можуть знадобитися підшипники.
Заміна сайлентблоков верхніх важелів Грейт Вол Ховер потребує виконання таких дій :
- Для цього необхідно зірвати гайки.
- Після чого за допомогою домкрата підвести автомобіль.
- В якості додаткової гарантії безпеки можна підставити під кузов авто додаткові опори.
- Відкручуємо болт шарової опори.
- Обробляємо болти і гайки за допомогою відповідної речовини, наприклад WD- 40, або інших схожих за принципом дії.
- Відключаємо датчик ABS.
- Для відкручування гайки шарової опори знадобиться ключ на 22.
- Відкручуємо болт ABS обережно, оскільки він може зламатися.
- Досвід експлуатації Грейт Вол Ховер говорить про те, що значна частина болтів часто ламаються, так що краще завжди мати запасні.
- Після цього відкручуємо ось тут гайку.
- Далі необхідно відключити гальмівну систему.
- Для цього потрібно буде витягнути гальмівний шланг з фіксатора.
- І ось тут доведеться відкручувати шланг і чимось його глушити.
- Відкручуємо шланг гальмівної системи від супорта.
- Після чого слід скрутити ось ці два болти.
- Витягаємо шплінт.
- І відкручуємо болт рульового наконечника Грейт Вол Ховер.
- Болт шарової опори, якщо не вдасться його відкрутити, можна просто спиляти.
- Після цього перевірили стан важеля.
- Цілком помітним є люфт цієї деталі.
- Це свідчить про вихід з ладу сайлентблока.
- Після спила і відкручування болтів вдалося зняти верхній важіль.
- При розбиранні автомобіля виявилися і деякі інші неполадки.
- Зокрема, пошкоджений пильовик гранати, а також поржавіли і прогнили планки розвалу.
- Стискаємо важіль в лещатах.
- І відкручуємо ось ці ось гайки.
- Витягаємо залишки шарової опори з важеля.
- Після чого приступаємо до випалювання гумою вставки сайлентблока верхнього важеля Грейт Вол Ховер.
- Випресовуємо сайлентблок за допомогою домкрата.
- Зачищаємо посадочне місце.
- За допомогою лещат запресовуємо новий сайлентблок.
- Закручуємо розвальні болти.
- Нижню шарову відкрутити не вдалося.
- Її теж довелося спилювати.
- Після чого під супорт підставляємо опору.
- За допомогою викрутки стопоримо усю конструкцію.
- Так робити не радимо, проте іншого виходу не було.
- Підігріваємо болти феном.
- Після чого відкручуємо їх.
- Знімаємо стопорне кільце.
- Це дозволить продовжити розбір авто.
- Знімаємо ступицю.
- Це дозволить витягнути залишки старих шарових опор Грейт Вол Ховер.
- Відкручуємо нижню шарову.
- Протираємо поверхні від забруднень.
- Після чого змащуємо поверхні невеликою кількістю мастила.
- Ставимо ступицю на місце.
- Додаємо мастила на шарову опору, під пильовиком.
- Щоб легко встановити верхню шарову необхідно підвести домкратом нижній важіль.
- Затягуємо усі болти і гайки шарових опор і сайлентблоков під навантаженням.
- Проводимо зворотне складання автомобіля.
Заміна сайлентблоков верхніх важелів Грейт Вол Ховер потребує певного часу і значних зусиль. Проте виконати усі роботи самостійно цілком можливо.