Одним з поширених китайських автомобілів в Україні є Джилі МК. Цілком бюджетний седан, який має непоганий дизайн і пристойні технічні характеристики.
Попри те, що китайські автовиробники поступово підвищують якість своїх авто, ця модель є однією з перших, які з'явилися на вітчизняному ринку. Звідси – дуже посередня якість, а також наявність ряду недоліків.

Зокрема, можна зіткнутися з такою проблемою, як попадання води у багажник, і як результат – у салон автомобіля. Відбувається це з різних причин, проте наслідки можуть виявитися цілком плачевними – прискорена корозія кузова, і як результат – вихід авто з ладу.
Щоб уникнути подібних проблем на Джилі МК необхідно ретельно перевіряти автомобіль, і при необхідності проводити профілактичні роботи.
Усуваємо проблеми з гідроізоляцією багажника Джилі МК і наслідки попадання води
Необхідно заздалегідь підготувати цілий ряд витратних матеріалів для усунення наслідків попадання води, а також для усунення течі. Зокрема, знадобиться перетворювач іржі, мастика, силікон.
Коли усе необхідне буде зібране, виконуємо такі дії:
- Визначаємо місця, де вода потрапляє у багажник.
- В першу чергу це правий і лівий стоп-сигнали.

- Також вода потрапляє всередину через кліпси.
- Ще варто відмітити ось це місце.

- В цілому, необхідно обробляти усі кліпси, особливо розташовані на рівні кріплення бампера Джилі МК.
- Також не зайвим буде промазати силіконом скло.

- Для цього потрібно буде зняти гумку ущільнювача.
- Розбираємо салон автомобіля, включаючи зняття підлогового покриття.

- У салоні авто спостерігаються калюжі, чого бути не повинно.
- Наноситься перетворювач іржі на ділянки, де почала проявлятися корозія.

- Знежирюємо поверхню під гумкою ущільнювача.
- Після чого наносимо силікон, із запасом, щоб не було пропусків і порожніх місць.
- Вставляємо гумку на своє місце.
- Прибираємо надлишки силікону.
- Усуваємо іржу у багажнику.
- При необхідності грунтуємо поверхні.
- Замазуємо силіконом кліпси у багажнику Джилі МК.

- Також довелося попрацювати з вогнями стоп-сигналу.
- Знімали їх, і по контуру обробляли гумку, що знаходиться там.
- Обробляємо поверхню багажника мастикою.

- При необхідності це слід зробити і з підлогою салону.
- Обробка ліхтарів стоп-сигналу привела до появи деяких проблем.
- Помітно зменшився проміжок, і тепер ліхтар тертиме об корпус, що приведе до появи на ньому корозії.

- Раніше там стояли додаткові шайби для створення проміжку, але від них довелося відмовитися, щоб вода не потрапляла у багажник Джилі МК.
- У салоні також знімаємо підлогу.

- Обробляємо поверхні з іржею перетворювачем.
- Після чого ретельно вичищаємо поверхні.
- Проводимо обробку мастикою.
- Після її висихання збираємо салон.
В цілому, виникнення подібних проблем властиве для усіх автомобілів Джилі МК. Відповідно, краще провести подібні робіти відразу після купівлі транспортного засобу, що дозволить уникнути безлічі проблем.