Система охолодження на Чері Амулет складається з цілого ряду патрубків, по яких протікає охолоджувальна рідина радіатора, розширювального бачка і інших конструктивних елементів.
Саме циркулюючий антифриз і дозволяє уникати проблем з перегріванням двигуна авто.
При цьому працездатність системи залежить від безлічі чинників, включаючи тиск усередині неї, а також можливості вільного протікання охолоджувальної рідини.

Велике значення і правильність вибору самої рідини.
Важливо розуміти, що окрім безпосередньої функції по відведенню тепла від двигуна, система охолодження Чері Амулет, складовою якої є розширювальний бачок, виконує і такі:
- Підігрів і охолодження салону.
- Змазування деталей.
- Непряма участь в роботі КПП, вихлопної системи.
Правильна працездатність усіх конструктивних елементів є важливим чинником для правильного функціонування усієї системи.
Зокрема, в справному стані повинні знаходитися такі компоненти:
- Радіатор.
- Вентилятор.
- Малий і великий контури системи охолодження.
- Сорочка охолоджувальної системи.
- Датчик температури.
- Термостат.
- Розширювальний бачок.
- Насос.
- Радіатор печі.

Вихід з ладу навіть одного з цих елементів системи охолодження Чері Амулет може привести до серйозних наслідків, зокрема, до перегрівання двигуна.
Останнє краще не допускати, оскільки у разі значного перегрівання можна отримати серйозні ушкодження робочих поверхонь двигуна.
Також цілком можливим є попадання вихлопних газів в систему охолодження. Це приведе до зростання тиску антифризу, і як результат його видавлюватиме. Усувати таку проблему слід якнайшвидше.
Усунення тиску антифризу в розширювальному бачку Чері Амулет – все, що треба знати
Важливо своєчасно виявити проблему, оскільки інакше її усунення зажадає значно більших вкладень коштів, сил і часу.
Якщо подібна несправність виявилася, то слід виконати такі дії:
- Шукаємо ознаки несправності.

- В даному випадку антифриз видавлює через розширювальний бачок Чері Амулет.
- Заздалегідь спостерігалися проблеми з піччю, хоча ніби як підігрівання не сталося.
- Проблему з піччю вдалося вирішити шляхом її заміни, проте гази продовжують поступати в систему і видавлювати антифриз з розширювального бачка.
- Відкриваємо капот і проводимо огляд підкапотного простору в цілому, і бачка зокрема.

- У таких випадках не зайвим буде мати тестер відпрацьованих газів.
- Проте перевірити це можна і іншими способами, використовуючи підручні засоби.
- На розширювальному бачку Чері Амулет помітні потьоки антифризу.

- Варто відмітити, що попередній огляд, як і основні роботи, краще проводити при захололому двигуні, інакше існує вірогідність отримання опіків.
- Проте для перевірки газів доведеться прогріти автомобіль.

- Заводимо двигун і чекаємо.
- До речі, при цьому вдалося виявити і проблему з роботою одного клапана, який видає нехарактерні звуки.
- З проблемою вичавлювання антифризу не допомогла навіть заміна пробки розширювального бака.

- Відкручуємо пробку.
- Після чого беремо презерватив.
- І надіваємо його на розширювальний бачок Чері Амулет так, щоб повністю була перекрита заливна горловина.

- Можна спостерігати, як відбувається його надування.
- Це свідчить про те, що в систему охолодження потрапляють вихлопні гази.

- Якщо ж використовувався б тестер, то він також відразу ж показав би зміну кольору.
- Двигун ще не прогрівся, проте вже видно випари, що йдуть, які по факту є вихлопними газами.


- Так що доведеться проводити розбирання, і вже тоді встановлювати конкретну причину проблеми.
- Розпочинаємо з того, що відключаємо мінусову клему акумулятора Чері Амулет.

- Це слід робити при проведення практично усіх видів ремонтних робіт в підкапотному просторі або електромережі.
- Після цього знімаємо корпус повітряного фільтру.


- Після чого знімаємо кришку повітряного фільтру з повітропроводом.
- Витягаємо сам повітряний фільтр.

- До речі, він вже досить втомлений і потребує заміни.
- Знімаємо другу частину корпусу.

- Після чого відкручуємо і витягаємо повітрозабірник.
- Це відкриває доступ до ременя приводу і інших механізмів.

- Скидаємо приводний пас Чері Амулет.
- У цій моделі авто натяжної ролик пружинний, а значить його можна не знімати.

- Ключем на 17 фіксуємо болт і відводимо натягувач убік.
- Це дозволить послабити ремінь і без проблем його зняти.

- Витягаємо свічники.
- Робити це слід акуратно, щоб не обірвати дроти.
- Знімаємо роз'єми з проводки.

- Прибираємо проводку убік, щоб надалі вона не заважала.
- Відкручуємо ось тут кронштейн ключем на 8.

- Він заважає витяганню свічників.
- Далі знімаємо генератор разом з кронштейном.
- Після чого можна буде відкрутити і зняти клапанну кришку Чері Амулет.

- Також відкручуємо верхню кришку ременя ГРМ.
- Необхідно відкрутити і щуп, розташований з протилежного боку.

- Він послабить трубку щупа, що дозволить продовжити роботи.
- Після чого підчіплюємо кришку і знімаємо її.

- Далі проводимо розбір згідно інструкції і замінюємо прокладення ГБЦ.
Увесь процес заміни може зайняти декілька годин. Все залежить від наявності відповідних навичок.
Після заміни прокладення проблема з витискуванням антифризу через розширювальний бачок Чері Амулет вихлопними газами швидше за все зникне.