⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна підшипника компресора кондиціонера Чері Тіго

Компресор є важливою складовою кондиціонера Чері Тіго.

Сьогодні, залежно від конструкції нагнітаючого елементу, компресори розділяються на декілька різних видів:

  • Поршневі.
  • Аксіально-поршневі.
  • Аксіальні поршневі з косою шайбою що коливається.
  • Роторні.
  • Спіральні або равлики.

Компресор кондиціонера Чери Тиго

Вибір певного типу залежить від особливості моделі автомобіля і виробника, проте усі вони продовжують використовуватися.

Компресор Чері Тіго є важливою деталлю, що складається з насоса і електромагнітної муфти. Остання доповнюється шківом, по якому відбувається передача обертання.

При роботі двигуна шків обертається, не приводячи в дію іншу систему кондиціонування. Якщо ж в процесі експлуатації автомобіля включається кондиціонер, то ситуація міняється.

При включенні кондиціонера починається намагнічення муфти, внаслідок чого відбувається передача обертання на насос. Фреон починає циркулювати за системою кондиціонування, що дозволяє охолоджувати повітря перед його закачуванням в салон Чері Тіго.

Закачування фреону в систему кондиціонування

Проблеми з компресором можуть виникнути з різних причин, зокрема, може йтися про такі проблеми:

Серед причин, які ведуть до появи проблем в роботі компресора Чері Тіго або відключають його, можна виділити такі чинники:

  • Надмірно високий або низький тиск в контурі холодагенту, що можна визначити по тому, що спрацьовує датчик.
  • Відсутність сигналу, що поступає з датчика оборотів двигуна.
  • Включення економного режиму роботи двигуна.
  • Зниження температури повітря поза салоном до значення нижче 3 градусів. 
  • Падіння напруги в мережі нижче 9,5 В.
  • Надмірне розігрівання охолоджувальної рідини.
  • Несправності регулюючого клапана.
  • Проблеми з блоками управління чи датчиками.

Підшипник компресора кондиціонера Чери Тиго

Усувати неполадки слід максимально швидко після їх виявлення. Це дозволить не лише зробити їзду на Чері Тіго комфортнішою, але і мінімізує можливість виникнення серйозніших поломок.

У нашому випадку саме підшипник компресора кондиціонера послужив причиною того, що уся система перестала нормально функціонувати. Відповідно, доведеться проводити його заміну.

Проводимо заміну підшипника компресора кондиціонера Чері Тіго – особливості робіт і можливі складнощі

Передусім необхідно знайти причину виниклої неполадки. В даному випадку, йдеться про підшипник. Проте в цій моделі, як і у багатьох інших, на компресорі кондиціонера декілька підшипників, і знайти той, що вийшов з ладу, швидко не завжди можливо.

Загалом, проводимо часткове розбирання авто, щоб дістатися до компресора кондиціонера Чері Тіго, після чого виконуємо такі дії:

  • Перевіряємо як обертаються ролики, просто провертаючи їх рукою.

Перевіряємо обертання шківів

  • Проміжний ролик, на якому крутиться ремінь, коли кондиціонер відключений, видає дивні звуки і обертається погано.
  • Проблема в підшипнику саме цього конструктивного елементу.

Проблема з підшипником проміжного ролика

  • Спробуємо провести заміну підшипника не зливаючи фреон.
  • Для цього знімаємо бічний захист.

Знімається бічний захист

  • Це необхідно для того, щоб витягнути шків.
  • Ключем на 13 відкручуємо гайку, розташовану по центру шківа Чері Тіго.

Відкручуємо гайку в центрі шківа

  • Заздалегідь довелося обробити поверхні WD- 40, оскільки все було покрито іржею.
  • Також необхідно зняти невеликий фланець.

Знімається фланець

  • Це знадобиться для подальшого проведення ремонту.
  • Використовуємо спеціальний знімач.

Використовуваний спеціальний знімач

  • Болт з широким різьбленням вкручується на місце рідного болта.
  • А частина, що залишилася, просто випресовує необхідну деталь.

Ось ця частина выпрессовывает деталь

  • Одним ключем тримаємо гайку, а другим вкручуємо болт, що і дозволяє отримати необхідний результат.
  • Видно, як поступово збільшується простір між шайбою, яка притягує електромагніт, і шківом.

Збільшується відстань між деталями

  • Продовжуємо відкручувати доки не злізе повністю шайба з шківа Чері Тіго. 
  • Видно шпонка, на якій все і сиділо.

Фіксувальна шпонка

  • Перед зворотною установкою потрібно буде ретельно змастити поверхні.
  • Це дозволить перешкоджати утворенню іржі, а значить наступного разу все буде простіше зняти.
  • Ось там, ледве помітні два вушка стопорного кільця.

Помітні вушка стопорного кільця

  • Добре, що у Чері Тіго патрубки гумові.
  • Це дозволить відкрутити 4 болти кріплення компресора і трохи нахилити його.

Відкручуємо болти кріплення

  • Таким чином зняти стопорне кільце буде значно простіший.
  • За допомогою спеціального знімача знімаємо шків разом з підшипником.
  • Ось так виглядає сам компресор без шківа.

Компресор зі знятим шківом

  • Знімати його повністю зовсім немає необхідності.
  • А ось і електромагнітна частина, яка притягує шайбу.

Електромагнітна частина деталі

  • На підшипнику є заводське керніння.
  • Випресування проводимо згори в низ.

Підшипник выпрессовываем зверху вниз

  • Для цього можна використати гідравлічний прес або лещата при його відсутності.
  • Після чого на його місце впресовуємо новий підшипник шківа компресора кондиціонера Чері Тіго.
  • Змащуємо посадочне місце.
  • Після чого проводимо складання автомобіля в зворотному порядку.

Увесь процес заміни підшипника на шківі компресора кондиціонера Чері Тіго зазвичай займає дещо більше 1 години часу. В деяких випадках процес може розтягнутися на декілька годин.

Після заміни підшипника працездатність вузла була відновлена.

В цілому – проблеми з підшипниками досить поширені. Проте усуваються вони досить швидко і легко, у відмінності від деяких інших видів неполадок.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника компресора кондиціонера Чері Тіго"

Відгуки: 0




.