⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Регулюання клапанів Грейт Вол Ховер H3 двигун 2.0

Одним з важливих елементів двигуна і газорозподільного механізму являються клапана Грейт Вол Ховер H3. Разом з пружиною, направляючою втулкою, сідлом і механізмом кріплення пружини формують клапанну групу.

Як до самого клапана, так і до групи в цілому, виставлений цілий ряд вимог відносно експлуатації:

  • Наявність герметичності між клапанами і сідлом.
  • Максимально високий коефіцієнт обтічності у момент входу і виходу робочої суміші з камери згорання.
  • Граничне зниження ваги комплектуючих, що входять до складу клапанної групи Грейт Вол Ховер Н3.
  • Деталям має бути забезпечена висока міцність при значній жорсткості.
  • Обов'язковою умовою має бути стійкість до підвищених температур. 
  • Клапани повинні мати ефективну тепловіддачу.
  • Значні показники опору механічному і ударному навантаженню.
  • Стійкість до корозії.

Система клапанів Грейт Віл Ховер Н3

Маючи подібні характеристики клапани можуть експлуатуватися досить довгий час, особливо при дотриманні експлуатаційних вимог.

Головним призначенням клапанів є відкриття і закриття отворів в голівці блоку циліндрів для виведення відпрацьованих газів і подання нової порції паливноповітряної суміші в камеру згорання.

Основними складовими клапана Грейт Вол Ховер Н3 служить голівка і стержень. Перехід між ними служить для плавного відведення газу. Чим плавніше відбувається цей процес, тим краще відбуватиметься наповнення або очищення камери схову.

Вимоги відносно якості і складу матеріалів, з яких виготовлені випускні клапани, значно вище, ніж до впускних. Це пов'язано з тим, що перші піддаються дії більш високого навантаження і температури.

Важливою умовою експлуатації клапанів є максимально точний підгін під сідло. Інакше не будуть досягнуті необхідні показники герметичності. Як результат, впаде ККД двигуна в результаті неповного подання суміші або відведення відпрацьованих газів.

Клапан Грейт Віл Ховер Н3

Регулювання клапанів полягає у відновленні правильного рівня проміжків між торцями клапанів Грейт Вол Ховер Н3 штовчаючими кулачками (при використанні старих зразків двигуна – коромислами).

Важливо розуміти, що проводити періодично регулювання необхідно у будь-якому разі. Інакше можливе виникнення цілого ряду негативних наслідків:

  • При скороченні проміжку починається «підгорання». Йдеться про появу сильного нагару на клапані, що веде до порушення роботи газорозподільного механізму. Надалі це може привести до серйозних збоїв в працездатності двигуна.
  • При збільшенні проміжку відбувається втрата потужності силового агрегату Грейт Вол Ховер Н3. Крім того з'являється стук в двигуні, який стане хорошим сигналом про необхідність виконання регулювання.

При появі ознак, що вказують на проблеми з клапанами, необхідно якнайскоріше провести їх перевірку. Якщо з'явилася необхідність, виконується регулювання. Це дозволить мінімізувати збиток і продовжити термін експлуатації клапанів.

Регулювання клапанів Грейт Вол Ховер Н3 на прикладі двигуна об'ємом 2 л

Процес регулювання досить тривалий і вимагає наявності досить хороших навичок виконання ремонту транспортних засобів.

Для виконання усіх необхідних дій знадобиться часткове розбирання автомобіля.

Коли необхідні інструменти будуть підготовлені, виконуємо такі дії:

  • Усі роботи слід виконувати після охолодження двигуна для уникнення опіків.

Виконуємо роботи на захололому двигуні

  • У нашому Грейт Вол Ховер Н3 встановлений силовий агрегат об'ємом 2 л.
  • Для виконання робіт знадобиться зняття повітряної магістралі.

Знімається повітряну магістраль

Знімається проводку свічки і свічки

  • Заздалегідь слід відкрутити мінусову клему акумулятора. 
  • Відкручуємо клапанну кришку.

Відкручуємо клапанну кришку

Знімається кришку ременя ГРМ

  • Виставляємо розподільний вал після міток.
  • Клапанна кришка фіксується на 6 болтах.

Клапанна кришка фіксується болтами

  • Зняти її вдалося важко, оскільки по колу вона була оброблена хорошим шаром герметика. 
  • Варто відмітити, що стара прокладка клапанної кришки Грейт Вол Ховер Н3 стала непридатною.

Старе прокладення вимагає заміни

  • З'явилися розриви, а сама гумка стала надмірно твердою.
  • Доведеться міняти і її.
  • Перевіряємо ще одну мітку.

Перевіряємо додаткову мітку

  • Ліворуч знаходяться випускні клапана.
  • Справа відповідно впускні.

Випускні клапана ліворуч, впускні справа

  • Проміжок впускних клапанів складає 0,1, впускних – 0,15.
  • Відпускаємо гайку на клапані Грейт Вол Ховер Н3.

Відпускаємо гайку на циліндрі

  • Після чого регулюємо проміжок до потрібного рівня, перевіряючи його щупом.
  • Для цього провертаємо спеціальний болт.

Регульований проміжок спеціальним болтом

  • Після виставляння необхідного розміру затягуємо гайку.
  • Таким чином регульований перший циліндр і усі 4 клапани, встановлені на ньому.
  • Повертаємо шків розподільного валу на 90 градусів.
  • Після чого проводимо регулювання третього циліндра.

Регульований третій циліндр

  • Повторюємо поворот на 90 градусів.
  • Регульований 4 циліндр.
  • Проводимо повторний поворот на 90 градусів розподільного валу Грейт Вол Ховер Н3.
  • Після чого проводимо перевірку на збіг міток. 
  • Якщо все нормально, проводимо зворотне складання автомобіля.
  • Робота двигуна стала тихішою і рівнішою, що свідчить про успішність проведеної роботи.

Зазвичай на регулювання клапанів Грейт Вол Ховер Н3 не потрібно багато часу. Зазвичай процес займає максимум декілька годин, після чого автомобіль готовий до експлуатації. Важливо правильно виставити проміжки, щоб надалі не виникло серйозних проблем.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулюання клапанів Грейт Вол Ховер H3 двигун 2.0"

Відгуки: 0




.