⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Заміна вилки зчеплення Джилі Емгранд ЄС7, знімаємо КПП коробку передач

Одним з важливих елементів Джилі Емгранд ЄС7 являється зчеплення. Цей механізм відповідає за передачу крутящого моменту з двигуна на коробку перемикання передач. Також зчеплення забезпечує плавне з'єднання і роз'єднання силового агрегату і КПП.

Завдяки наявності зчеплення в сучасному вигляді вдається без проблем здійснювати старт автомобіля, перемикати передачі, зупинятися при робочому двигуні.

Саме цей вузол відповідає за збереження елементів двигуна і трансмісії у разі різкого перемикання швидкостей або різкому гальмуванні.

Зчеплення автомобіля

Принцип роботи зчеплення полягає в тому, щоб забезпечити плавне з'єднання або роз'єднання двох металевих, жорстко закріплених дисків. Перший з них закріплений до валу двигуна, другий – до коробки передач.

Спрацьовування зчеплення Джилі Емгранд ЄС7 відбувається під дією троса, що йде від педалі через підкапотний простір безпосередньо до механізму.

Конструктивно вузол складається з таких основних елементів:

Для тривалої і безпроблемної експлуатації зчеплення Джилі Емгранд ЄС7 слід дотримуватися декількох простих правил:

  • Не допускати різкого або надмірно розтягнутого відпуску педалі при старті автомобіля. Це призводить до прискореного зносу деталей вузла.
  • Не слід зупинятися на світлофорі або в інших місцях, залишаючи авто з включеною передачею і видавленним зчепленням, оскільки це негативно позначиться на підшипнику, пружині і вилці виключення. 
  • Буксирувати інші автомобілі слід обережно, особливо якщо їх вага вища за вагу вашого авто, інакше зчеплення може згоріти.
  • Краще утриматися від утримання педалі в наполовину втиснутому стані.

Серед основних поломок, які зустрічаються в цьому вузлі, а також можливих причин їх виникнення можна виділити такі:

  • Неповне включення. Проблема може бути пов'язана з відсутністю вільного простору між педаллю і підлогою, невірно відрегульованим приводом виключення, викривленням ведомих дисків, клином ступиці диска. 
  • Пробуксовка зчеплення Джилі Емгранд ЄС7. Причин виникнення подібної неполадки декілька – невірно відрегульований вільний простір від нижньої частини педалі до підлоги, мастило потрапляє на фрикційну прокладку, знос фрикційної прокладки, поломка приводу.
  • Виникнення шуму при вижиманні педалі. Ця проблема може виникати з ряду причин – знос вижимного підшипника, знос або поломка пружин ведомого диска, пластини кошику, знос переднього підшипника. 
  • Виключення зчеплення при різкому вижимі – мала кількість рідини в агрегаті, порушення герметичності системи, зносилася манжета головного циліндра.

Зчеплення Джили Эмгранд ЕС7

Можливі і інші проблеми, наприклад, ривки автомобіля, провал педалі в підлогу або надмірно легке натиснення.

При виявленні проблем із зчепленням Джилі Емгранд ЄС7 їх слід максимально швидко усунути.

Що стосується вилки зчеплення, то це своєрідний здвоєний важіль, який відповідає за виключення зчеплення. При натисненні педалі саме вилка відповідає за переміщення нажимной муфти і вижимного підшипника, що і дозволяє на якийсь час відключити зчеплення.

Вихід з ладу цього елементу веде до виникнення проблем з виключенням зчеплення. Якщо своєчасно не усунути неполадку, то вже незабаром можна отримати серйозні проблеми з усім вузлом.

Заміна вилки зчеплення Джили Эмгранд ЕС7 зі зняттям КПП

Для виконання робіт знадобиться набір ключів, домкрат, а також не зайвою буде наявність помічників. Слід заздалегідь підготувати необхідні деталі і інструменти.

Коли усе необхідне буде зібране, виконуємо такі дії:

  • Знаходимо причину несправності.
  • В даному випадку проблема у вилки зчеплення, що злетіла зі своєї осі.

Проблема з вилкою зчеплення

  • Тепер вона вільно «гуляє», що супроводжується хрускотом. 
  • Також можливі проблеми з вижимним підшипником Джилі Емгранд ЄС7.
  • Відкручуємо на колесах гайки ступиці.
  • Після чого підіймаємо автомобіль за допомогою опорних стовпчиків або інших підручних засобів.
  • Знімаємо ось це облицювання.

Знімається облицювання

  • Під ним знаходиться кріплення фіксатора акумулятора, який в процесі робіт також доведеться знімати.
  • Знімаємо акумулятор.

Знімається акумулятор

  • Після чого проводимо демонтаж повітряної системи.
  • Далі необхідно буде відкрутити опори коробки перемикання передач Джилі Емгранд ЄС7.
  • Зробити це досить проблематично, але цілком можливо. 
  • Від'єднуємо троси перемикання передач від блоку управління.

Від'єднуємо троси на КПП

  • Інакше демонтувати КПП буде неможливе.
  • Також відключаємо фішку датчика швидкості.

Відключаємо датчик швидкості

  • Від'єднуємо фішку датчика заднього ходу.
  • Важливо не забути відкрутити кріплення самих тросів.

Відкручуємо кріплення тросів

  • Інакше при знятті КПП можуть виникнути проблеми.
  • Відкручуємо трос поршня зчеплення Джилі Емгранд ЄС7.

Відкручуємо трос робочого поршня зчеплення

  • Робити це слід гранично обережно.
  • Після чого відкручуємо безпосередньо циліндр.

Відкручуємо циліндр зчеплення

  • Це дозволить без проблем виконувати подальші роботи. 
  • Відстібаємо фішку датчика положення колінчастого валу.

Відключаємо датчик положення коленвала

  • Знімаємо гумку з вилки.
  • Тепер вона добре видно, хоча поміняти без зняття коробки все одно не вийде. 
  • Також необхідно зняти стартер, який фіксується двома болтами.

Знімається стартер

  • Необхідно прикрити дросельну заслінку від можливих забруднень.

Закриваємо дросельну заслінку від забруднень

  • Викручуємо верхні болти кріплень КПП Джилі Емгранд ЄС7.
  • Коли в підкапотному просторі усі роботи будуть завершені переходимо до низу авто.
  • Спершу ключем на 32 відкручуємо ступичні гайки.
  • Послабляємо колісні гайки.

Послабляємо колісні гайки

  • Підіймаємо автомобіль.
  • Знімаємо захист картера.

Знімається захист картера

  • З лівого боку знімаємо пильовики двигуна.
  • Після чого зливаємо масло з коробки перемикання передач.
  • Знімаємо супорта і підвішуємо їх на пружину.

Знімається супорта

  • Щоб злити масло знадобиться шестигранник на 12.
  • З його допомогою відкручуємо відповідну пробку.

Відкручуємо зливну пробку КПП

  • Відкручуємо ось цих 2 гайки.
  • І вибиваємо болти.

Відкручуємо гайки і вибиваємо болти

  • Це необхідно для зняття поворотного кулака.
  • Надалі це дозволить витягнути ШРУС зі ступиці.

Витягаємо ШРУС з маточини

  • Витягаємо приводні вали з КПП Джилі Емгранд ЄС7. 
  • Для цього з боку диференціала через підставлену деревяну опору б'ємо по внутрішньому ШРУСу.

Вибиваємо з боку диференціала і внутрішнього ШРУСа

  • Остаточно відкручуємо подушки КПП.
  • Після чого зриваємо коробку.

Знімається КПП

  • У картері КПП виявилися пластикові залишки вижимного підшипника.
  • Це явно свідчить про вихід з ладу деталі.

Видно пластикові залишки вичавного підшипника

  • Також знайшовся і сам підшипник.
  • Із-за його поломки і бовталася вилка зчеплення.

Із-за поломки вичавного підшипника були проблеми з вилкою

  • Доведеться міняти вижимний підшипник.
  • Також в кошику зчеплення виявилися залишки незрозумілої деталі.

В кошику зчеплення знайшлися залишки деталей

  • Для їх витягання довелося знімати кошик.
  • На ньому помітні ушкодження, зокрема, на пелюстках, які постраждали від підшипника.

Кошик також отримав ушкодження

  • До речі, залишками в кошику виявився внутрішній корпус вижимного підшипника.

Після заміни вижимного підшипника зчеплення Джилі Емгранд ЄС7 проблему з вилкою вдалося усунути.

Зчеплення знову функціонує нормально, що дозволяє експлуатувати авто без зайвих проблем.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна вилки зчеплення Джилі Емгранд ЄС7, знімаємо КПП коробку передач"

Відгуки: 0




.