⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Заміна комплекта сайленблоків задньої підвіски Джилі СК

CK

Досить важливим елементом підвіски Джилі СК являються сайлентблоки. Ці резинометалічні шарніри відповідають за з'єднання цілого ряду деталей в ходовій частині авто.

Окрім забезпечення надійного з'єднання компонентів підвіски сайлентблоки також відповідають за гасіння вібрації і коливань, які виникають в процесі експлуатації авто.

Необхідний ефект досягається завдяки конструкції шарніра:

  • Дві металеві обойми – внутрішня і зовнішня.
  • Гумова або поліуретанова вставка між обоймами.

Саме вставка з гуми або поліуретану в сайлентблоке Джилі СК відповідає за гасіння виникаючих вібрацій і коливань.

Сайлентблоки

Фахівці радять вибирати другий варіант вставки, незважаючи на велику вартість такої деталі, оскільки вона відрізняється великим терміном служби, підвищеними експлуатаційними характеристиками.

У більшості випадків сайлентблок здатний прослужити до 100 тисяч км пробігу. Проте залежно від стану доріг, а також манери водіння, термін експлуатації може значно скорочуватися.

Визначити необхідність проведення заміни сайлентблока Джилі СК можна по таких чинниках:

  • Погіршення керованості автомобіля.
  • Підвіска стала видавати дивні звуки.
  • Візуальний огляд підтвердив наявність ушкоджень на гумовій вкладці.
  • Проявилися проблеми з розвал-схожденням за умови упевненості в тому, що раніше все було нормально.

Особливо явно проблеми з сайлентблоками задньої підвіски проявляються у вигляді появи сильного шуму і вібрацій при русі автомобіля.

Резинометалічний шарнір

Серед причин виходу з ладу шарніра можна виділити такі:

  • Тривалий термін експлуатації, природний знос.
  • Дія хімічних речовин на гумову вставку, реагенти, якими посипають дороги, мастило деталей автомобіля і так далі 
  • Неправильна установка сайлентблока Джилі СК, зокрема, затягування болтів при піднятому авто.

При виявленні проблем з резинометалічними шарнірами слід негайно усунути їх, інакше існує вірогідність виникнення серйозніших поломок. Також можлива втрата керованості над автомобілем, що приведе до ДТП.

Проводимо заміну сайлентблоков задньої підвіски Джилі СК – проста інструкція по виконанню робіт

Перед початком проведення робіт по заміні сайлентблоків задньої підвіски необхідно підготувати інструменти, лещата або гідравлічний прес, домкрат. Також слід заздалегідь придбати усі необхідні комплектуючі.

Коли все буде підготовлено, виконуємо такі дії:

  • Перевіряємо наявність запасних деталей.

Перевіряємо нові деталі

  • Оглядаємо місце проведення робіт.
  • Зриваємо гайки на колесі.

Зриваємо гайки з колеса

  • Після чого підіймаємо Джилі СК за допомогою домкрата.
  • Відкручуємо гайки на колесі.

Відкручуємо гайки з колеса

  • Знімаємо колесо.
  • Очищаємо поверхні від забруднень.

Очищаємо поверхні

Відкручуємо стойки стабілізаторів

  • Знімаємо важіль задньої підвіски. 
  • Для цього необхідно відкрутити болти на обох його кінцях.

Відкручуємо болти і знімаємо важіль

  • Відкручуємо регулювальний болт, що відповідає за розвал-сходження.
  • Вибиваємо його за допомогою молотка.

Відкручуємо і вибиваємо болт развал-схождения

  • Деякі болти закипіли, що значно ускладнює виконання робіт.
  • Відкручуємо болти подовжньої тяги і знімаємо її.

Знімається подовжню тягу

  • Зрізуємо хомути, якими до тяги кріпляться шланги.
  • Підбираємо відповідний діаметр підставки.

Підбираємо відповідні по розмірах підставки

  • А також розміри голівки, яку використовуватимемо для випресовки.
  • За допомогою лещат випресовуємо сайлентблок з подовжньої тяги Джилі СК.

Выпрессовываем сайлентблок лещатами

  • Змащуємо поверхні мастилом або милом.
  • Після чого проводимо запрессовку нового сайлентблока. 
  • Болти, які не вдалося відкрутити, зрізуємо.

Болти, які не відкручуються, зрізуємо

  • Після чого за допомогою викрутки прибираємо залишки болтів з деталей.
  • Перепресовуємо сайлентблок у важелі використовуючи як прес стягування болтами.

Використовуваний як прес стягування з болтами

  • Таким же способом будемо перепресовувати і деякі інші сайлентблоки.
  • Далі випресовуємо сайлентблок з цього важеля.
  • Після чого упресовуємо новий.
  • Відкручуємо цей болт щоб зняти важіль Джилі СК.

Відкручуємо болт для зняття важеля

  • Проте вибити його повністю не вдалося.
  • Доведеться також зрізувати і викруткою витягати залишки. 
  • Після чого перепресовуємо сайлентблок в знятому важелі.

Перепрессовываем сайлентблок у важелі

  • Перепрессовываем сайлентблок на цапфі.
  • Використовуємо для цього стягування з болтами.

Використовуваний і таке стягування

  • Це дозволить зробити усе необхідне не розбираючи повністю підвіску. 
  • Таким самим чином замінюємо і це сайлентблок.
  • Починаємо зворотне складання.
  • При цьому не забуваємо болти змащувати, щоб надалі не виникало проблем з їх зняттям.

Змащуємо болти перед закручуванням

  • Ставимо на місце колесо і накручуємо гайки.
  • Опускаємо Джилі СК.
  • Після чого затягуємо гайки на колесі і на сайлентблоках задньої підвіски.

Процес заміни усіх сайлентблоков задньої підвіски може затягнутися на декілька годин, а в окремих випадках і набагато довше.

Все залежить від стан автомобіля на момент початку робіт.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна комплекта сайленблоків задньої підвіски Джилі СК"

Відгуки: 0




.