⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Як замінити масло ГПК Джилі СК, промивка бачка гідропідсилювача

CK

Одним з елементів системи управління Джилі СК являється ГПК. Він відповідає за створення додаткового зусилля при повороті керма, що досягається використанням гідравлічного тиску.

Головне призначення гідропідсилювача керма являється створення комфортних умов при водінні, особливо в умовах обмеженого простору і незначної швидкості. Також ГПК відповідає за пом'якшення ударів і збереження керованості при наїзді керованими колесами на нерівності.

Бачок ГУР

До ГПК Джилі СК виставляються певні вимоги:

  • Надійність і відсутність шуму при роботі.
  • Мінімальний розмір устаткування і простота обслуговування.
  • Екологічна безпека і технологічність.
  • Невеликий поворотний момент на колесо, а також автоматичне повернення в початкове положення.
  • Плавність і легкість управління.
  • Збереження керованості авто після виходу гідропідсилювача з ладу. 
  • Контроль кута повороту керованих коліс.
  • Пропорційний розподіл опору повороту при обертанні керма.

Тільки відповідність цим параметрам робить ГПК по справжньому корисним пристроєм, що монтується в автомобілі.

Конструктивно гідропідсилювач Джилі СК складається з таких основних елементів:

Від цілісності усіх елементів залежить працездатність усього пристрою.

Проте важливим є стан і кількість залитого в систему і розширювальний бачок мастила, без якого вузол нормально не функціонуватиме.

Масло для ГУР

Основною функцією мастила в гідропідсилювачі є створення необхідного тиску в системі.

Проте воно виконує і декілька додаткових функцій:

  • Відведення тепла, що виникає при терті деталей.
  • Змазування робочих поверхонь, що дозволяє запобігти швидкому зносу.
  • Відвертання корозії.

Ефективність роботи мастила в ГПК Джилі СК залежить від використовуваного типу. Сьогодні автовласникам доступні декілька варіантів:

  • Синтетичне.
  • Натуральне.
  • Напівсинтетичне.

Кожен вид має свої особливості, що пов'язано з технологією виготовлення, а також наявністю додаткових присадок.

Проводити заміну мастила в гідропідсилювачі слід 1 раз в 1-2 роки. За важких умов експлуатації слід замінити мастильний матеріал через 7-9 тисяч км пробігу.

Перевіряти стан мастила в ГПК Джилі СК слід через кожні 1000 км пробігу. Якщо виявилася зміна кольору або з'явився запах гару, то слід негайно провести заміну.

Вибираючи відповідне мастило слід приділити увагу ряду важливих характеристик :

  • Термостійкість. Мастильний матеріал відповідає також за відведення тепла і повинен зберігати свої властивості навіть досягши температурної відмітки в 115 градусів. Також повинні зберігатися робочі параметри і при низькому тиску і температурі повітря мінус 35 градусів.
  • Стабільна в'язкість. Мастило, використовуване в ГПК Джилі СК, повинно зберігати свої характеристики навіть при низьких температурах, для чого до його складу додаються спеціальні присадки, що забезпечують підтримку в'язкості.
  • Прозорість і гомогенність. Якісне мастило повинно мати злегка прозорий вигляд і мати однорідну консистенцію. Не допускається утворення осаду присадок після тривалого простою автомобіля. 
  • Зносостійкість. У конструкції ГПК передбачений ряд гумових комплектуючих, які під впливом низькоякісного мастила швидко виходять з ладу. Слід вибирати варіанти, що мають спеціальні захисні присадки, що створюють ефект плівки.
  • Відсутність або незначне піноутворення. Наявність різних бульбашок або піни негативно позначається на функціонуванні гідропідсилювача Джилі СК, відповідно, потрібно вибирати мастила, у яких подібний ефект не виникає.

Асортимент масел для ГУР

Від правильності вибору масла багато в чому залежатиме функціонування усього механізму, а також термін служби окремих його компонентів.

Слід дотримуватися декількох простих рекомендацій при заміні мастила:

  • Усі роботи слід проводити акуратно, не допускаючи попадання бруду в систему, інакше істотно скоротиться термін експлуатації ГПК і простота управління.
  • При заливці мастила слід обертати кермо з одного боку в інший. Це дозволить добре прокачати систему, після чого необхідно долити рідину до необхідного рівня. 
  • Після заливки необхідно проїхати декілька кілометрів, здійснюючи маневри. Якщо рівень залишився на колишньому показнику, то доливати не слід. Якщо ж мастила стало менше, то слід поповнити рідину.

Дотримання подібних простих порад дозволить істотно понизити вірогідність проблем ГПК при недостатньому рівні мастила.

Проводимо заміну мастила ГПК Джилі СК з попереднім промиванням бачка в декілька кроків

Перед тим, як приступити до виконання робіт, слід підготувати нове мастило, місткість для зливання старого, а також засоби для промивання розширювального бачка.

Також можуть знадобитися окремі інструменти.

Щоб замінити мастило в гідропідсилювачі Джилі СК виконуємо такі дії:

  • Знімається повітряний фільтр і повітропровід.

Знімається повітропровід і повітряний фільтр

  • Можна користуючись випадком провести продування цих елементів.
  • Перевіряємо стан і якість залитого раніше мастила.

Перевіряємо залиту раніше олію

  • Для цього використовуємо шприц з довгим шлангом або інше зручне пристосування.
  • Мастило в розширювальному бачку ГПК Джилі СК має чорний колір, хоча явно таким бути не повинно.

Залита олія вже має чорний колір

  • Виливаємо трохи рідини в якусь ємність і перевіряємо на запах. 
  • Якщо відчувається запах горілого, то таке масло точно необхідно в терміновому порядку замінювати.

Виливаємо рідину в ємність і перевіряємо на запах

  • Провести заміну можна використовуючи метод вичавлювання, коли тиском рідини залишки масла будуть замінені на інше.
  • Проте спробуємо зняти розширювальний бачок, заразом промиємо і його.

Пробуємо зняти розширювальний бачок і почистити його

  • Заздалегідь викачуємо максимально можливу кількість мастила з бачка.
  • Вдалося викачати не так і багато каламутної коричневої рідини, ближче навіть до чорного.

Вдалося відкачати не так і багато зіпсованої олії

  • Хоча спочатку масло в ГПК Джилі СК було червоним, трохи прозорим.
  • Після чого приступаємо до зняття бачка.
  • Знімаємо ось цей кронштейн.

Знімається кронштейн

  • Він зафіксований 3 болтами.
  • Виглядає в знятому виді він ось так.

Кронштейн в знятому виді

  • Сам бачок зафіксований 2 болтами.
  • Вони закручені з далекого боку бачка.
  • Поступово розхитуємо бачок і тягнемо його на себе.

Розхитуємо і тягнемо на себе бачок

  • Це дозволить без проблем зняти розширювальний бак гідропідсилювача.
  • Вдалося зняти деталь.

Вдалося зняти бачок

  • Важливо не забути зняти шланг зворотного подання мастила.
  • Ось тут він фіксується, заразом можна оглянути і насос ГПК Джилі СК.

Місце фіксації шланги обратки

  • Так виглядає власне бачок.
  • Є місце для кріплення обратки.

Штуцер для кріплення обратки

  • А також добре можна розглянути безпосередньо подання масла.
  • Слід перевірити стан дрібних деталей. 
  • Наприклад, гумового кільця ущільнювача.

Перевіряємо стан гумового кільця

  • Іноді воно рветься, після чого починає пропускати мастило.
  • Так що краще його оглянути і за наявності ушкоджень замінити.
  • Також можна розглянути місця кріплень бачка.
  • Слід уважно оглянути і внутрішню частину бака.

Оглядаємо бачок зсередини

  • Зокрема, важливо перевірити стан сіточки усередині.
  • У нас вона ніби і чиста, але все одно промиємо бачок і сіточку.

Перевіряємо стан сіточки усередині бачка

  • Відмили розширювальний бачок гідропідсилювача Джилі СК.
  • Зрештою зсередини вдалося вимити ще багато різного сміття.

Промиваємо бачок - вимиваємо сміття

  • Після промивання слід залишити бачок на якийсь час просихати.
  • Встановлюємо деталь на місце.
  • Під'єднуємо шлангу до виходу обратки на рульовій рейці і виводимо її в ємність.

Обратку від рульової рейки виводимо в окрему ємність

  • За допомогою домкрата підводимо автомобіль.
  • Заливаємо нову рідину в розширювальний бачок.

Заливаємо нове масло

  • Після чого починаємо прокачувати систему до моменту, поки з обратки не почне витікати чиста рідина.
  • Коли почне витікати чиста рідина, підключаємо обратку на покладене місце. 
  • Заливаємо масло до того моменту, поки рівень не виявиться між відмітками, нанесеними на пробку.

Заливаємо олію орієнтуючись по мітках

  • Заводимо двигун Джилі СК і прокачуємо знову.
  • Це дозволить позбавитися від залишків повітря в розширювальному бачку і системі гідропідсилювача керма.
  • Повторно перевіряємо рівень мастила, при необхідності доливаємо або відбираємо зайве. 
  • Встановлюємо на місце повітропровід і повітряний фільтр.

Для проведення усіх робіт знадобиться приблизно година вільного часу.

Для заміни і прокачування досить буде 1 літра рідини. Головне – вибрати якісне мастило для заливки, що дозволить без проблем експлуатувати ГПК Джилі СК упродовж тривалого терміну.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити масло ГПК Джилі СК, промивка бачка гідропідсилювача"

Відгуки: 0




.