⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Міняємо ремінь ГРМ і рлики на Чері Елара (Фора, Вортекс)

Основним призначенням ременя ГРМ у конструкції Чері Елара А21 являється передача обертання від колінчастого валу на розподільний вал. У конструкції інших автомобілів може також передавати обертання на інші агрегати, наприклад генератор.

Якщо розглядати ситуацію детальніше, то ремінь газорозподільного механізму відповідає за синхронне відкривання і закривання клапанів залежно від положення в даний момент циліндрів.

Елементи ГРМ

Сам ремінь фіксується на шківах, виведених з колінного і розподільного валів. Додатково може бути передбачена система роликів, які забезпечують вільне обертання ременя і підтримку рівня його натяжки.

Ремінь ГРМ має внутрішні зуби. Їх кількість залежить від моделі автомобіля. Виготовляється зазвичай з високоміцної гуми на кордовій основі. Сьогодні поступово з'являються інші варіанти матеріалів, проте їх поширення ще незначне.

Наявність зубів на ремені ГРМ Чері Елара А21 дозволяє йому не спадати при виконанні своєї функції, а також надійно передавати обертання між валами.

Існує декілька чинників, що вказують на необхідність проведення заміни пошкодженої деталі:

  • Поява розшарування.
  • Утворення тріщин на поверхні.
  • Поява нехарактерного звуку.

Важливо вчасно провести заміну ременя, що вийшов з ладу. Швидкість його зносу залежить від навантажень, якості матеріалу.

Ремінь ГРМ

Експлуатаційний термін скорочується при попаданні на нього пилу, бруду, вологи, технічних рідин.

Зазвичай заміна ременя газорозподільного механізму Чері Елара А21 проводиться 1 раз через кожні 45-50 тисяч км пробігу.

Проте за наявності на ньому ушкоджень слід проводити заміну найближчим часом.

Інструкція по заміні ременя ГРМ і роликів Чері Елара А21

Для виконання усіх необхідних робіт знадобиться часткове розбирання автомобіля. Слід заздалегідь підготувати новий ремінь, інструменти, при необхідності – джерело додаткового освітлення.

Щоб замінити ремінь ГРМ і ролики виконуємо такі дії:

  • Зробити все можна швидко і без зайвих операцій.
  • Не доведеться знімати кришку клапанів, фіксувати їх і робити безліч інших справ.
  • Поєднуємо мітки на шківах.

Поєднуємо мітки на шківах

  • Робимо додаткові мітки на шестернях шківів Чері Елара А21.
  • Відмічаємо ремінь в місці додаткових міток.

Робимо мітки на ремені

  • Такі ж операції проводимо на шестерінці колінчастого валу і ремені в тому місці.
  • Після цього старий ремінь знімається. 
  • Рахуємо кількість зубів між відмітками.
  • Після чого робимо на новому ремені відповідні відмітки.
  • Орієнтуючись на виставлені на ремені мітки надіваємо його, починаючи з коленвала.

Одягати новий ремінь розпочинаємо з коленвала

  • За допомогою хомутів фіксуємо ремінь за шестерню.
  • Це необхідно для того, щоб вони не проверталися і не збилися мітки.

Фіксуємо все хомутом

  • За допомогою ключа коригуємо шестерню, якщо мітка не співпадає.
  • Після чого затягуємо хомут.
  • Таку ж операцію проводимо і з другою шестернею колінчастого валу.

Фіксуємо і другий шків

  • В останню чергу натягуємо ремінь на паразитний ролик Чері Елара А21.
  • Проводимо заміну натяжного ролика, уважно стежачи за відповідністю міток.
  • Виконувати якісь зайві роботи не довелося.
  • Після цього проводимо зворотне складання автомобіля.

Провести заміну ременя ГРМ таким чином можна набагато швидше. Особливі навички для цього не буде потрібно.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Міняємо ремінь ГРМ і рлики на Чері Елара (Фора, Вортекс)"

Відгуки: 0




.