⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Заміна прокладки ГБЦ Чері ТІго

Прокладка ГБЦ на Чері Тіго – спеціальний виріб, що встановлюється між головкою і блоком циліндрів двигуна. Саме в місці монтажу такої прокладки проходить прокладка системи охолодження і мастильної системи.

Через значний вплив паливної суміші, високого тиску і температури, матеріалами для виготовлення вибираються міцні, стійкі до різних видів навантажень.

 

Прокладка ГБЦ

Однією з основних завдань прокладки ГБЦ Чері Тіго є запобігання випадкових протікання масла при його перекачування в двигун. Також прокладка виконує функцію ущільнювача камери згоряння.

Крім цього деталь забезпечує щільне з'єднання вузлів двигуна один з одним, запобігаючи таким чином деформацію.

При цьому найважливішою умовою є забезпечення герметичності, оскільки її порушення може призвести до серйозних проблем:

  • Витік мастильних матеріалів або охолоджуючої рідини.
  • Прорив відпрацьованих газів.
  • Зростання робочої температури вище встановленої норми.
  • Утворення механічних пошкоджень.

Сьогодні використовуються прокладки ГБЦ Чері Тіго декількох видів. Кожен варіант має свої переваги та недоліки.

Серед основних варіантів можна виділити такі:

  • Азбестові. Виготовлені з азбесту листового типу. Отвори в деталі додатково зміцнюються металевими вставками. Такі ж зміцнення мають і отвори, використовувані для кріплення деталі.
  • Безазбестові. Один з популярних і затребуваних варіантів прокладок ГБЦ. Мають більшу вартість, ніж азбестові, однак і експлуатаційні характеристики на порядок вище. Виготовляються з каучуку і ряду синтетичних волокон, запресованих під високою температурою.
  • Металеві. Володіють значним терміном експлуатації і хорошою надійністю. Виготовляються з міді або сталі. Місце стику з двигуном покрите спеціальним напиленням, схожим на гуму, яке і виконує роль ущільнювача.

Безасбестовая прокладка ГБЦ

Оптимальним варіантом для використання на Чері Тіго стане безасбестовая прокладка. Пов'язано це з деякими недоліками азбестової, а також наявністю ряду переваг в безасбестової.

Зокрема, можна виділити простоту монтажу, ресурс роботи, герметичність, екологічність. Однак слід краще розібратися в недоліках прокладок ГБЦ з азбестом і перевагами виготовлених без його застосування.

Серед недоліків азбестові прокладки ГБЦ Чері Тіго можна виділити такі:

  • Втрата експлуатаційних характеристик при різких температурних коливаннях.
  • Прояв порушень властивостей ущільнювача і руйнування волокон при досить незначному показнику пробігу.
  • Підвищена чутливість до сильних вібрацій.
  • Токсичність матеріалу.

У свою чергу безазбестові прокладки мають ряд переваг, недоступних для вищезгаданого варіанти:

  • Вищий показник експлуатації.
  • Стійкість до температурних коливань в діапазоні від -60 градусів до +260 градусів.
  • Стійкість до високого тиску, аж до позначки в 25 мПа.
  • Пластичність і забезпечення досить високих показників герметичності.
  • Екологічно безпечний варіант.
  • Стійкість до корозійних процесів.
  • Високі показники електроізоляційних властивостей.
  • Знижені витрати на ремонт.

Прокладка головки блоку циліндрів

Певного строку для використання прокладки ГБЦ Чері Тіго не існує. Зазвичай термін її експлуатації залежить від ряду факторів:

  • Якість деталі.
  • Стиль водіння.
  • Своєчасність проведених ремонтних робіт на інших вузлах, стан яких може вплинути на прокладку. 

Однак існує ряд факторів, які можуть вказувати на необхідність заміни комплектуючої:

  • Поява в мастилі сторонніх домішок, що може свідчити про попадання охолоджуючої рідини всередину системи.
  • Поява охолоджуючої рідини або масла в місці з'єднання блоку і головки блоку.
  • Зміна характеру вихлопів, особливо при прогріванні двигуна Чері Тіго. Це може свідчити про попадання охолоджуючої рідини в циліндри.
  • Масляні плями в бачку з антифризом.  

Поломки можуть бути викликані різними факторами, серед яких найбільш поширеними є такі:

  • Перегрів, викликаний неправильною настройкою двигуна, низькою якістю палива, підвищеним ступенем стиснення або неправильним вибором свічок запалювання.
  • Термічне перевантаження в результаті недостатнього охолодження двигуна. Виникаюча в результаті цього пара призводить до пошкодження комплектуючої.
  • Прорив відпрацьованих газів. Викликається рядом причин, наприклад, помилками при протяганні болтів, частини блоків мають недостатньо плоскі поверхні, порушена герметичність.
  • Згоряння прокладки в результаті впливу надмірно високих температур.
  • Зростання тиску в системі охолодження, що може виникнути в результаті попадання відпрацьованих газів в неї. Також проблема може бути викликана неповним видаленням повітря з системи, порушенням її цілісності чи перегрівом двигуна через проблеми з каталізатором.

Також не зайвим буде провести заміну прокладки ГБЦ Чері Тіго після виконання різних видів ремонтних робіт в самому блоці, особливо якщо відбувалося зняття головки.

Проводимо заміну прокладки ГБЦ Чері Тіго швидко і без проблем

Для проведення всіх необхідних робіт потрібна наявність набору ключів, нової прокладки, а також певних навичок у проведенні подібного ремонту.

Також знадобиться запас часу, оскільки цей вид робіт потребує певних витрат.

Коли все необхідне буде підготовлено, виконуємо такі дії:

  • Відключаємо і знімаємо акумулятор.

Знімаємо акумулятор

  • Від'єднуємо заважаючі елементи проводки і прибираємо їх в сторону.
  • Знімаємо впускний колектор.

Знімаємо впускний колектор

  • Прокладка до такої міри перегрілася, що на блоці видно сліди протікає антифризу.
  • Щоб дістатися до ременя ГРМ необхідно знімати подушку двигуна.

Доведеться знімати подушку двигуна

  • Довелося знімати колесо Чері Тіго.
  • Після чого відкручувати і прибирати в бік захист.

Знімаємо колесо і прибираємо захист

  • Далі під двигун підганяємо домкрат.
  • Трохи підриваємо силовий агрегат.
  • Після чого зриваємо гайки, які фіксують подушку.

Зриваємо гайки опори двигуна

  • Для цього необхідно відкрутити 3 болта ключем на 15, а також 2 гайки такого ж розміру.
  • Після чого слід зняти кронштейн, яким кріпиться двигун.

Знімаємо кріплення кронштейна двигуна

  • Він зафіксований 3 болтами на 13, які необхідно відкручувати з-під машини.
  • Коли кронштейн відкрутили, виявилося, що недостатньо місця для відкручування одного з болтів.
  • Довелося прокручувати безпосередньо кронштейн.
  • Відкручуємо кришку ременя ГРМ Чері Тіго.

Відкручуємо кришку ременя ГРМ

  • Вона зафіксована 6 болтами.
  • Відкручуємо колектор.

Відкручуємо і прибираємо колектор

  • Знімаємо кришку клапанів.
  • Виставляємо вали таким чином, щоб можна було зробити відкручування болтів ГБЦ.

Виставляємо вали

  • На фланці є мітка, виставляємо її в одну лінію з іншими елементами горизонтальній площині, орієнтуючись на додатково виставлену мітку.

Виставляємо мітку на фланці

  • Зриваємо болти розподільних валів і знімаємо їх.
  • Також слід зняти деякі залишки патрубків.
  • Після чого відкручуємо і знімаємо головку блоку циліндрів Чері Тіго.
  • Головку блоку циліндрів, клапана і распредвал були почищені, проведений невеликий ремонт, що включає заміну сальників.

Очищаємо поверхні

  • Підготували спеціальний саморобний пристрій для фіксації росподвалів при установці і регулюванні.
  • Також використовуємо спеціальний болт, розташований під стартером.

Використовуємо регулювальний болт

  • При вкрученні відбувається установка поршнів на середнє положення.
  • Мітка, виставлена на шестерні, повинна зупинитися на 3 години.

Мітка повинна вказувати на 3 години

  • Ставимо нову прокладку ГБЦ Чері Тіго і починаємо зворотну збірку.
  • Болти попередньо змащуємо маслом, однак гранично обережно, без надлишку.
  • Встановлюємо підготовлену планку в розрізи, розташовані на розподільних валах.

Ставимо планку в розрізи на коленвалах

  • Інакше не вийшло закрутити болти ГБЦ.
  • Закручуємо болти хрест-навхрест згідно інструкції, в 3 заходи з різним зусиллям.
  • Проводимо регулювання клапанів.

Проводимо регулювання клапанів

  • Наживляємо шестерні розподвалів, але сильно їх не фіксуємо.
  • Одягаємо ремінь ГРМ на шестерні, паразитні ролики, помпу.

Починаємо надягати ремінь ГРМ

  • За допомогою шестигранника зводимо натяжний ролик до того моменту, поки стрілочка на ньому не встане в проріз.
  • Штампування на нижній шестерні повинна розташовуватися паралельно штампування головки блоку циліндрів Чері Тіго.
  • Після виставлення всіх необхідних елементів затягуємо болти на шестернях розподільних валів.

Затягуємо болти на шестернях валів

  • Викручуємо фіксуючий болт під стартером.
  • Витягаємо планку з розрізів в розподільних валах.
  • Прокручуємо кілька разів систему газорозподільний механізм.
  • Знову закручуємо болт.
  • Вставляємо планку в розрізи.

Повторно вставляємо планку

  • Якщо вона стала без складнощів, то значить механізм ГРМ виставлений правильно, з клапанами і циліндрами проблем не буде.
  • Є невеликий нюанс – при затягуванні шестерні валу випускних клапанів довелося відкручувати кронштейн магістралі кондиціонера Чері Тіго.

Потрібно зняття кронштейна магістралі кондиціонера

  • По іншому підібратися до болта для достатньої затягування просто не виходило.
  • Ставимо кришку клапанів.
  • Підключаємо проводку.
  • Щоб прискорити заливку антифризу необхідно від'єднати клапан, і підняти шланг вгору.

Для прискорення заливки антифризу знімаємо клапан і підіймаємо трубку вгору

  • Після цього процес помітно прискориться, і в горловину без проблем можна буде залити необхідну кількість рідини.
  • До цього доводилося заливати по трохи, чекаючи поки вона рідина піде в систему.
  • Після заливки ставимо клану на місце і приєднуємо трубки.
  • Повертаємо на місце акумулятор.

На цьому роботи по заміні прокладки ГБЦ Чері Тіго можна вважати завершеними.

Одним з найбільш складних моментів є регулювання ГРМ, яку в подібних випадках доведеться проводити в обов'язковому порядку.

В іншому особливих складнощів не виникає.

 

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна прокладки ГБЦ Чері ТІго"

Відгуки: 0




.