⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Ремонт коробки передач Джилі Емгранд ЄС7

Поширеним варіантом є оснащення Джилі Емгранд ЄС7 механічною коробкою перемикання передач.

Незважаючи на те, що подібний вид КПП вже поступово змінюється автоматами, він як і раніше залишається широко затребуваним.

КПП Джилі Емгранд ЕС7

Механічна КПП має такий принцип дії:

  • Крутящй момент від силового агрегату автомобіля за допомогою зчеплення передається на первинний вал КПП.
  • Відбувається перетворення одержуваного моменту парами шестерень.
  • Енергія передається на колеса.

Весь процес досить складний і вимагає правильної роботи всіх складових елементів, починаючи від двигуна і закінчуючи складовими ходової частини.

Кожна з пар шестерень КПП Джилі Емгранд ЄС7 (ступінь) володіє певним передавальним числом, яке відповідає за перетворення швидкості обертання і крутящого моменту колінчастого валу двигуна.

При цьому спостерігається зворотна тенденція – при збільшенні крутящого моменту швидкість обертання знижується, відповідно відбувається зростання швидкості обертання при зменшенні крутящого моменту.

Передаточне число при цьому визначається шляхом відношення кількості зубів у вхідній і вихідній пари шестерень. У свою чергу число зубів на них залежить від розмірних показників.

Наприклад, перша передача, що володіє найбільшим передаточним числом, має максимальний розмір вихідної шестерні і мінімальний – вхідної.

Перемикання передач на МКПП Джилі Емгранд ЄС7 відбувається тільки з видавленим зчепленням, оскільки слід тимчасово припинити передачу потужності двигуна.

Зчеплення Джилі Емгранд ЕС7

Конструктивно механічна коробка перемикання передач складається з таких основних елементів:

  • Первинний (ведучий) вал.
  • Вторинний (ведений) вал.
  • Шестерні первинного і вторинного валів.
  • Механізм вибору передач.
  • Муфти синхронізаторів.
  • Картер.
  • Головна передача.
  • Дифференціал.
  • Підшипники.

Для правильного функціонування МКПП Джилі Емгранд ЄС7 потрібно нормальна працездатність всіх елементів.

Механізм вибору передачі

При цьому такий тип КПП має цілий ряд переваг:

  • Ціна і вага нижче, ніж у АКПП.
  • Високі показники динаміки.
  • Економія палива.
  • Високий ККД.
  • Висока надійність, викликана простотою пристрою.
  • Недороге і просте обслуговування.
  • Більш просте управління при їзді по пересіченій місцевості.
  • Допускається буксирування авто.

Однак у механічної коробки перемикання передач є і певні недоліки, серед яких виділяються такі:

  • Менший рівень комфорту в порівнянні з автоматом.
  • Процес перемикання передач стомлює при необхідності частого використання важеля.
  • Періодично потрібно проведення заміни счеплення.
  • Більш низькі показники плавності ходу в порівнянні з іншими типами коробок.

Важливим моментом є правильний догляд за МКПП Джилі Емгранд ЄС7 та дотримання умов експлуатації.

Важливо дотримувати декілька простих рекомендацій:

  • Перемикання передачі здійснюється плавно і тільки при повністю видавленому зчепленні. Інакше істотно зростає знос деталей.
  • Важливо використовувати ту передачу, яка максимально відповідає швидкісними показниками. Перед перемиканням на попередню передачу слід попередньо скинути швидкість, що дозволить уникнути надмірного зносу деталей.
  • В холодну пору року не слід залишати авто на включеній передачі. Інакше можливе примерзання синхронізатора, що призведе до початку руху автомобіля відразу після запуску двигуна, незважаючи на зміну положення важеля на нейтральну передачу.
  • Слід уважно перевіряти зливну і заливну пробки на наявність потьоків масла. Регулярно проводиться контроль рівня масла з доливкою при необхідності. Повна заміна масла в КПП Джилі Емгранд ЄС7 проводиться кожні 50-75 тисяч км.

Дотримуючись таких простих порад можна істотно збільшити термін експлуатації коробки без необхідності проведення серйозного ремонту.

Трансмісійне масло

Серед основних поломок, які характерні для механічних коробок перемикання передач виділяються такі:

  • Знос підшипників, зокрема, встановлених на валах.
  • Пошкодження шестерні.
  • Витік масла.
  • Проблеми з синхронізаторами, наприклад, вихід з ладу пружин.
  • Порушення співвісності картера зчеплення і колінчастого валу.
  • Ряд інших поломок, повний перелік яких досить великий.

Зазвичай причинами виходу з ладу МКПП Джилі Емгранд ЄС7 є:

  • Природний знос і вироблення ресурсу.
  • Використання не якісного мастила або змащувального матеріалу, відрізняється від рекомендованого виробником.
  • Застосування при ремонті неоригінальних низькоякісних деталей.
  • Відсутність технічного обслуговування або його несвоєчасне виконання.
  • Підвищене навантаження на коробку при агресивному стилі водіння автомобіля.

Дізнатися про наявність проблем в МКПП можна по ряду прямих або непрямих факторів:

  • Шум в районі КПП при роботі двигуна, а також при перемиканні передачі.
  • Неможливо включити певну передачу або всі з них.
  • Виникають труднощі при перемиканні передач.
  • Відбувається самовільне вимкнення передачі.
  • Відбувається витік масла.
  • Поява вібрації при включенні певної передачі.

Текти масла в КПП

Прояв подібних факторів повинно насторожити власників Джилі Емгранд ЄС7 і підштовхнути до проведення діагностики КПП, а також до виконання ремонту за потреби.

Усунути дрібну поломку завжди набагато простіше і дешевше, ніж проводити капітальний ремонт.

Виконання ремонту КПП Джилі Емгранд ЄС7 – трохи складно, але все можливо

Попередньо необхідно провести зняття КПП з автомобіля, для чого доведеться проводити часткову розбирання транспортного засобу.

Знімаємо КПП

При правильному підході до роботи зробити це не складно, і це займе трохи часу.

Після того, як коробка буде знята з авто, можна приступити до безпосереднього ремонту, попередньо встановивши проблемне місце.

Важливо – з коробки зливається масло, оскільки інакше проводити роботи буде неможливо.

Коли КПП Джилі Емгранд ЄС7 буде підготовлена до робіт, виконуємо такі дії:

  • Дізнаємося ознаки несправності – у нашому випадку це гудіння, стукіт, а також вилітає одна з передач.

В КПП з'явився гул і стук

  • Для визначення пошкоджень коробку доведеться розбирати, попередньо зливши робочі рідини.
  • Першим кроком буде зняття механізму вибору передач.

Відкручуємо механізм вибору передач

  • Відкручуємо і вибиваємо його.
  • Після чого відкручуємо болти по колу.

Відкручуємо болти

  • Болти, які покриті різьбленням повністю, використовуються при складанні корпуса.
  • Болти з відсутньою частиною різьблення використовуються в кришці механізму вибору передач.

Болти без різьби використовуються в механізм вибору передач

  • Болти, на яких додатково є товста алюмінієва шайба, використовується для фіксації механізму оперативної шестерні.
  • Він встановлюється ось тут ось, збоку.

Болт з шайбою вкручується збоку в оперативну шестерню

  • Відкручуємо кришку, зафіксовану 4 болтами.
  • Знімаємо кришку КПП Джилі Емгранд ЄС7.

Знімаємо кришку КПП

  • Один з підшипників вийшов з ладу, що і послужило причиною поломки.
  • Відкручуємо болти і знімаємо коромисло.
  • Витягуємо задню передачу.

Витягаємо задню передачу

  • Витягаємо всі вали та інші внутрішні елементи КПП.
  • Один з підшипників був розбитий і не тримався.

Був пошкоджений один з підшипників

  • Відповідно, весь вал втратив стабільність і переміщався всередині коробки перемикання передач.
  • Друга передача не включалася через такі переміщення вала, який через поганий підшипник просто виштовхував передачу.
  • Зуби і шестерні знаходяться в хорошому стані і заміни не вимагають.

Шестерні і зуби в нормальному стані

  • При невеликому пробігу проблеми з підшипниками в КПП досить рідкісне явище, але в нашому випадку подібне сталося.
  • Також проблема спостерігається і з використовуваним в цій коробці маслом.
  • Доведеться відмивати КПП Джилі Емгранд ЄС7 від різних забруднень, що з'явилися в результаті використання низькоякісного мастильного матеріалу.

Внутрішня частина КПП забруднена

  • Замінюємо пошкоджений підшипник.
  • Після чого встановлюємо на свої місця вали і вилки.

Ставимо вали і вилки на місця

  • Промащуємо місце з'єднання корпусу КПП герметиком.
  • Ставимо шайбу в корпус.

Ставимо шайбу в корпус

  • Також ставимо на своє місце регулювальний комплект.
  • Механізм вибору передач на місці, оперативна шестерня і коромисло теж.
  • Важливо правильно виставити роз'єм для болта оперативної шестерні.
  • Інакше можуть виникнути проблеми з його закручуванням.
  • Ставимо кришку корпусу КПП Джилі Емгранд ЄС7 на своє місце.

Ставимо кришку КПП на своє місце

  • Якщо отвір для болта в кришці і на оперативній шестірні не збігаються, то можна спробувати провернути викруткою.
  • Закручуємо болт установки оперативної шестерні (який йде з додатковою шайбою).
  • Збираємо і встановлюємо механізм вибору передачі.

Ставимо на місце механізм вибору передач

  • Після чого прикручуємо його до корпусу КПП.
  • В задній кришці є технологічне отвори для регулювання вторинного валу.

Необхідно відрегулювати вторинний вал

  • В нього можна вставити регулювальну гайку.
  • З її допомогою можна підтягнути вторинний вал до необхідної позначки.

Використовуємо регулювальну гайку

  • Після чого зверху ставиться опорна шайба.
  • Далі технологічний отвір в корпусі КПП Джилі Емгранд ЄС7 закривається за допомогою спеціальної кришки, зафіксованої 4 болтами.

Закриваємо технологічне отвір

  • Перед установкою кришки її краще змастити герметиком.
  • Після установки кришки остаточно затягуємо болти корпусу.
  • Ставимо коробку на автомобіль.

Незважаючи на те, що коробка досить проста в експлуатації і ремонті, проходити 50-60 тисяч км - це досить мало.

Наприклад, при використанні авто в таксі, проводити подібний ремонт доведеться кожні півроку.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт коробки передач Джилі Емгранд ЄС7"

Відгуки: 0




.