⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Чері Джагі міняємо ремінь ГРМ 473H-1007073

Сучасні автомобілі давно відійшли від використання ланцюгових механізмів. Чері Джагі для синхронізації клапанов і поршней, а також системи запалювання використовується ремінь ГРМ. При цьому він обертається на шківах, розташованих на колінчастому й розподільному валах. Також ремінь газорозподільного механізму приводить в дію водяний насос. Ремінь повинен мати правильну натяжку, за що відповідає спеціальний натяжительный ролик. Розрив ременя і його неправильна робота можуть призвести до зіткнення поршня і клапана, що спричинить необхідність проведення дорогого і складного ремонту.

Міняємо ремінь ГРМ 473H-1007073 на Чері Джагі самостійно

Про необхідність заміни ремені можуть свідчити такі прояви:

  • Тривале використання ременя (зазвичай максимально допустимий пробіг становить до 60 тисяч кілометрів).
  • Зниження потужності і невпевнений запуск двигуна.
  • Великі викиди диму з вихлопної труби.
  • Нехарактерні звуки в двигуні – стук, цокання.
  • Поява течі з-під кожухів ременя ГРМ.
  • Наявність тріщин і подряпин на ремені.
  • Двигун перестає заводитися, стартер прокручується вхолосту.

При заміні ременя газорозподільного механізму необхідно приділити увагу стану натяжного ролику і розстановці міток на шківах. В іншому процес заміни ременя хоча і є складним, але в той же час зрозумілий інтуїтивно. Саме тому зосередимо увагу на вивченні і виборі валика натягувача і розстановці міток:

Витягли валик натягувача, який стояв на Чері Джагі.

Витягли валик натяжителя, який стояв на Чері Джаги

  • Підшипник вийшов з ладу.
  • Погнутий обмежувач.

Погнутий обмежувач

  • Весь механізм ходить спокійно, чого не повинно бути.

Весь механізм ходить спокійно, чого не повинно бути

  • Про це говорить пружина, що лопнула.
  • А ось це старий підшипник, рідний, який стояв до встановлення нового, вже зламався.

А ось це старий підшипник, рідний, який стояв до встановлення нового, вже зламався

  • Він повністю робочий.
  • В непоганому стані.

В непоганому стані

  • Механізм натяжний працює.

Механізм натяжний працює

  • Обмежувач в робочому стані.

Обмежувач в робочому стані

  • Можна навіть порівняти ці два натягувача.

Можна навіть порівняти ці два натяжителя

  • Новий поставили порівняно недавно, всього 20 тисяч кілометрів пройшов.
  • Це якийсь брак.
  • Незважаючи на те, що присутні цифри маркування.
  • Присутній і логотип Чері, однак деталь бракована.

Присутній і логотип Чері, однак деталь бракована

  • Будемо ставити старий натягувач, рідний.

Будемо ставити старий натягувач, рідний

  • Деталі схожі.

Деталі схожі

  • Тільки на знятій підробці напис знаходиться до обмежувача.

Тільки на знятої підробці напис знаходиться до обмежувача

  • На рідному – після обмежувача.

На рідному – після обмежувача

  • Невелика різниця помітна і всередині.

Невелика різниця помітна і всередині

  • В місці, куди вставляється болт.

В місці, куди вставляється болт

  • В оригіналі механізм такого формату.

В оригіналі механізм такого формату

  • А в знятої деталі трохи іншого.

А в знятої деталі трохи іншого

  • Різниця незначна, однак помітна і позначається на працездатності.
  • Аналог не підходить для установки через малий термін служби.
  • З натягуванням закінчили, переходимо до шкі​вів і нанесення міток.
  • Встановили фіксатор, який запобігає провертання=ю шківів під час надягання ременя ГРМ.
  • Встановили фіксатор, запобігає провертання шківів під час надягання ременя ГРМ
  • Відігнули нижню кромку.

Відігнули нижню кромку

  • Можна відламати трохи деталь, тоді дістається нижня кришка.

Можна відламати трохи деталь, тоді дістається нижня кришка

  • Але ми цього робити не будемо, хоча в такому випадку заміна буде трохи складніше.
  • Ось тут видно отвір для встановлення ролика натягувача.

Ось тут ось видно отвір для установки ролика натяжителя

  • Цей ролик ще в нормальному стані.

Цей ролик ще в нормальному стані

  • Тут на всякий випадок шукали підтиснення.

Тут на всякий випадок шукали поджатие

  • Але у мене були мітки.
  • Ось рідна мітка на шківі.

Ось рідна мітка на шківі

  • Ось така ж на другому.

Ось така ж на другому

  • Тут на зубцях також поставили самостійно мітки.

Тут на зубцях також поставили самостійно мітки

  • Мітка повинна знаходиться навпроти мітки.

Мітка повинна знаходиться навпроти мітки

  • Зверху також намічено крейдою, але можна і трохи надпилити.

Зверху також намічено крейдою, але можна і трохи надпилить

  • Тут нагорі також є мітки.

Тут нагорі також є мітки

  • В підкапотному просторі теж дивимося мітки.

В підкапотному просторі теж дивимося мітки

  • На одному шківі колінчастого вала є прорізи.
  • Розташовані вони на одному з болтів.

Розташовані вони на одному з болтів

  • На кришці також є мітка.

На кришці також є мітка.

  • Вона розташовується паралельно землі.

вона Розташовується паралельно землі

  • Сюди ставимо шків для генератора.
  • На шківі також є мітка.

На цьому шківі також є мітка

  • Коли всі підписи збігаються, починаємо одягати ремінь, стежачи, щоб не було прокрутки шківів.
  • Новий ремінь надітий.
  • Не можна надягати ремінь, якщо мітки не збігаються. Це може призвести до збою в роботі.
  • У цьому випадку ремінь ГРМ не виконає свою роботу.
  • В кінцевому підсумку відбудеться удар поршня і клапана.
  • Наслідок – тривалий, складний і дорогий ремонт.

Після правильно проведених робіт по заміні ременя ГРМ можна не боятися проблем в синхронізації роботи клапанів і поршнів і впевнено їздити на Чері Джагі.

 

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чері Джагі міняємо ремінь ГРМ 473H-1007073"

Відгуки: 0




.