⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Не працює датчик рівня палива на Чері Тіго

Датчик рівня палива (ДРП) Чері Тіго призначений для контролю рівня палива в бензобаку автомобіля. Наявність даного пристрою на сучасних автомобілях є обов'язковим, оскільки тільки таким чином можна вести контроль за витратою палива і його залишку.

Датчик рівня палива

Сам датчик встановлюється безпосередньо в паливному баку автомобіля.

Датчик передає сигнал на покажчик рівня палива, розміщеному на приладовій панелі. Це дозволяє вести контроль водієві без необхідності перевіряти безпосередньо бак.

На Чері Тіго встановлюється важільний датчик рівня палива потенціометричного типу.

До переваг такого типу пристроїв відносяться:

  • Простота використовуваної конструкції.
  • Висока точність передачі даних.
  • Висока надійність використовуваних елементів.
  • Досить низька вартість виробу.

Однак у представленого варіанта є і певні недоліки:

  • Наявність ряду рухомих контактів, які в процесі експлуатації мають властивість зношуватися.
  • Окислення контактів при тривалому використанні обладнання.

Останнє може послужити причиною того, що дані будуть відображатися неправильно або зовсім не будуть передаватися, що унеможливить контроль рівня палива в баку.

Чутливим елементом в конструкції датчика рівня палива Чері Тіго виступає поплавок. Він може виготовлятися з пінопласту, пластику або металу. Поплавок з'єднаний металевим важелем з рухомим контактом потенціометра.

Чутливим елементом є поплавок

При зміні рівня палива відбувається і зміна опору електричному струму, що і дозволяє в подальшому передавати оброблені дані на приладову панель.

Варто зауважити, що встановлюється подібний вид датчиків переважно на насосі тільки в окремих випадках може монтуватися окремо.

Важливо періодично проводити перевірку стану ДРП, оскільки при його виході з ладу можна помилково припускати наявність більшої кількості палива в баку, ніж є реально. Як результат, можна залишитися без бензину на будь-якій ділянці дороги.

Усуваємо проблеми з датчиком рівня палива – заміна датчика в домашніх умовах

Чері Тіго (перші моделі) володіє однією особливістю – бензобак розділений на 2 окремі секції, між якими відбувається перекачування палива. Іноді в подібній конструкції виникають проблеми, особливо з перекачуванням, коли авто не заводиться з менш ніж півбака.

Бак складається із двох схожих елементів

Також поширеною проблемою є вихід з ладу рідних покажчиків рівня палива. В нашому випадку конструкція бака була видозмінена. Зокрема, вдалося повністю позбутися системи перекачування палива, що дало свої позитивні результати.

В конструкції бака Чері Тіго встановлено дві горловини. В одній знаходиться паливний насос, і, відповідно, поплавок датчика рівня палива. У лівій половині спочатку встановлюється інжекційний насос, що відповідає за перекачування палива в праву.

У нашому випадку насос був прибраний, залишилася тільки кришка з встановленими там поплавцем. Провід з покажчика йде до однієї з ніжок поплавка, після чого він проведений до другого поплавця, і тільки після цього на корпус автомобіля.

Насос прибрали, залишили тільки кришку і датчик

При цьому показники опору на обох поплавцях показують 130-140 Ом. В цілому це дає майже 300 Ом, що характерно практично для всіх авто.

Відповідно, прибрати один і залишити другий не вийде. В даному випадку стрілка буде падати і показувати, що бак порожній.

Необхідно шукати шляхи вирішення цієї проблеми, щоб максимально спростити конструкцію і звести ймовірність помилки до мінімального значення. При підключенні навпаки починає показувати повний бак.

Щоб якось впоратися з виниклою складністю виконуємо такі дії:

  • Купуємо новий поплавок, можна як рідної, так і будь-який відповідний за розмірами, наприклад, з Лади Калини.

Беремо новий поплавок

  • Готуємо проводку до підключення, особливо на новій деталі.
  • Тимчасово з'єднуємо дроти запобіжником.

Ставимо запобіжник на дроти

  • На другому блоці вставляємо дроти з нової проводки.
  • Після чого перевіримо, що вийде в кінцевому результаті з цієї затії.
  • Перевірка показала, що використання подібного варіанту дає позитивний ефект, датчик рівня Чері Тіго реагує на зміни положення поплавця і правильно передає дані.
  • Лампочка на приладовій панелі спрацьовує, стрілка рівня також змінює положення як слід.

Лампочка на панелі спрацьовує

  • Це свідчить про правильне функціонування системи.
  • Необхідно відміряти і відповідно загнути важіль датчика рівня палива.

Відміряє і загинаємо важіль

  • Почала рватися ущільнювальна гумка, але поки її можна ще не міняти.
  • Знімаємо стопорне кільце.

Знімаємо стопорне кільце

  • Після чого витягаємо паливний насос Чері Тіго.
  • Від'єднуємо від паливного насоса старий поплавок.
  • Від'єднуємо дроти і переносимо їх на ліву сторону.

Від'єднуємо і переносимо проводку

  • Підключати новий поплавок і всю электроніку доведеться до лівої частини бака, оскільки в правій немає такої можливості.
  • Праву, з насосом, повертаємо назад.

Насос ставимо на місце

  • Довелося витягати з лівої частини поплавок і ставити новий.
  • Для цього довелося підпиляти нижнє кріплення.

Довелося підпиляти нижнє кріплення

  • Встановлюємо новий датчик на місце.
  • Після чого проводимо коригування показань і реального стану справ.
  • Підключаємо електроніку.

Подальша перевірка датчика рівня палива Чері Тіго в реальних умовах показала, що система повністю функціонує.

Доведеться проводити додаткове коригування для максимально точного виставлення датчика.

Впорається з такою роботою може кожен, оскільки особливих навичок для цього не потрібно, як і будь-яких спеціалізованих інструментів.

Головне – правильно встановити поплавок і надалі його відкалібрувати за звичною для себе схемою.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не працює датчик рівня палива на Чері Тіго"

Відгуки: 0




.