⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Заміна масла ГПК на Джилі МК. Як прокачати масло в гідропідсилювачі керма

MK

Одним з важливих вузлів Джилі МК є гідропідсилювач керма.

Ця система встановлюється в районі рульової рейки і спрямована на спрощення керування автомобілем. Вже з назви стає зрозуміло, що дана система є гідравлічною.

Відповідно, в якості робочого середовища використовується рідина. Зазвичай для цього застосовуються спеціальні рідини або масла.

За типом основи, на якій виготовлена рідина, виділяють три основних варіанти:

  • Натуральні, виготовлені в процесі переробки нафтопродуктів.
  • Синтетичні, які з'явилися в результаті штучного синтезу речовин.
  • Напівсинтетичні – є сумішшю двох перерахованих вище матеріалів.

Рідини ГУРа

Крім того, рідини часто відрізняються і за кольором, що в значній мірі спрощує вибір відповідного варіанту.

Варто зауважити, що краще буде користуватися одним видом рідини протягом усього часу експлуатації Джилі МК, виготовленого одним виробником.

Змішувати масла з різною основою суворо заборонено.

У деяких випадках допускається змішування рідин різного кольору, крім зеленої, за умови їх виготовлення на одній основі.

При цьому важливо враховувати і стан інших елементів, наприклад, розширювального бачка. Якщо він надмірно забруднений, то його слід промити перед заливкою нової рідини.

Також слід перевірити цілісність трубок, що йдуть від бачка до робочої частини і назад.

Проводити заміну рідини в системі гідропідсилювача автомобіля слід кожні 30-50 тисяч км пробігу.

Варіанти рідин для заливки в ГУР

Чіткого нормативу в цьому випадку немає, слід періодично перевіряти стан масла, з чим і можна буде судити про необхідність проведення подібної операції.

В окремих випадках може виникати необхідність промивання всієї системи Джилі СК. Для цього повністю зливається старий матеріал, і заливається новий, до того моменту, поки з трубки не почне витікати повністю чиста рідина.

Це вимагає великого обсягу нового масла, але подовжує термін експлуатації гідропідсилювача керма.

Також про необхідність заміни масла в ГПК можна дізнатися за ростом складності управління автомобілем, а також при виникненні нехарактерних звуків при здійсненні поворотів.

Проводимо заміну масла ГПК Джилі МК з подальшою прокачуванням в кілька кроків

На виконання такої роботи потрібно до півгодини вільного часу, особливо якщо не потрібне попереднє промивання системи.

Щоб провести заміну рідини і прокачати систему виконуємо такі дії:

  • Вивішуємо передні колеса автомобіля, піднімаючи їх за допомогою домкрата і підпірок.

Вивішуємо передні колеса

  • Під задні колеса при цьому також слід поставити підпори, щоб автомобіль був надійно зафіксованим.
  • Знімаємо патрубок повітряного фільтра, що йде на дросельну заслінку Джилі МК.

Знімаємо патрубок повітряного фільтра і сам фільтр

  • Також довелося повністю знімати сам фільтр, оскільки в даній моделі він заважає вільному виконання необхідних робіт.
  • На ділянці шланга зворотної подачі системи гідропідсилювача керма біля бачка ставимо заглушку.

Ставимо кришку на частини обратки перед бачком

  • Іншу частину шланга опускаємо в підставлену ємність.
  • Готуємо рідину для заливки в бачок.
  • Краще обирати з тих варіантів, які пропонує завод виробник автомобіля.
  • Попередньо залишки рідини з бачка були злиті.

Зливаємо рідину з бачка

  • Для цього можна використовувати шприц з довгим шлангом або будь-яке інше зручне пристосування.
  • Залишилася рідина безпосередньо в системі гідропідсилювача керма Джилі МК.
  • В бачок наливаємо нову рідину.
  • При цьому спершу можна заливати вище рівня, оскільки буде проводиться прокачування і частина рідини піде.

Спочатку можна залити рідину вище позначки

  • Після цього починаємо обертати кермо вправо-вліво до упору.
  • Таким чином нова рідина буде видавлювати з системи стару.
  • Ємність системи в даній моделі автомобіля становить 0,8 літра.
  • Відповідно, достатньо буде 1 літрової пляшки.
  • В деяких випадках систему прокачують літром нової рідини, і тільки після цього заливають ще 0,8 літра свіжої рідини.
  • Такий підхід дозволяє максимально очистити систему від забруднень.
  • З шланга обратки піде нова, чиста рідина, шланг з'єднують з тією частиною, що йде до бачка.
  • Після чого необхідно долити рідину до мітки.

Головне – своєчасно проводити заміну рідини гідропідсилювача керма Джилі МК. Це дозволить істотно продовжити термін експлуатації вузла без необхідності проведення ремонту або заміни.

Часто шум і складності з управлінням помилково приймають за проблеми з гідропідсилювачем керма або ж з рульовою рейкою, хоча в багатьох випадках причиною є саме необхідність проведення заміни масла в системі ГПК.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла ГПК на Джилі МК. Як прокачати масло в гідропідсилювачі керма"

Відгуки: 0




.