☎ +38-067-800-20-02⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

☎ +38-093-170-08-08⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

RU  |  UA

Верхня опора переднього амортизатора Джилі МК як замінити?

MK

Від стану підвіски багато в чому залежить комфорт під час їзди. В Джилі МК вразливим місцем є опора переднього амортизатора, яка через поганы дороги може швидко вийти з ладу. Якщо вчасно не виявити несправність, то проблеми можуть початися і в інших комплектуючих підвіски, наприклад, стійці. Відповідно після цього буде потрібен досить складний ремонт і заміна ушкоджених деталей, про що і піде мова далі.

Прості поради по заміні верхньої опори переднього амортизатора на Джилі МК

Для того щоб замінити пошкоджену верхню опору переднього амортизатора на Джилі МК, необхідно виконати цілий ряд дій, що можливо лише при наявності певного досвіду по проведенню ремонту авто. Покроково процес заміни буде проходити так:

  • Сьогодні нам належить розібрати стійку, яку раніше встановлювали, і замінити верхню опору.

Сьогодні нам належить розібрати стійку, яку раніше встановлювали і замінити верхню опору

  • Зовнішній стан далеко не ідеальний.

Зовнішній стан далеко не ідеальне

  • Починаємо процес розбирання.
  • Ось можна подивитися, як тече стійка

Ось можна подивитися, як тече стійка

  • Вона вся покрита маслом, чке протікає.

Вона вся покрита протікає маслом

Також помітно, що зламаний відбійник.

  • Це цілком природно, оскільки при виході з ладу стійки в більшості випадків пошкоджується і відбійник.
  • Для початку відкручуємо болт кріплення гальмівної трубки.

Для початку відкручуємо болт кріплення гальмівної трубки

  • При цьому необхідно відключити кліпсу проводу ABS.
  • Ось вона, кліпса.

Ось вона, кліпса

  • Відкручуємо ось ці гайки, для чого будуть потрібні ключі на 21 і 18.

Відкручуємо ось ці гайки, для чого буде потрібно ключі на 21 і 18

  • Тепер відкручуємо три верхні гайки.

Тепер відкручуємо три верхні гайки

  • В роботі буде використовуватися спеціальне пристосування для розведення стійок, зроблене власноруч.

В роботі буде використовуватися спеціальне пристосування для розведення стійок, зроблене власноруч

  • Для відкручування третьої гайки, розташованої глибоко, потрібно використовувати ріжковий ключ.

Для відкручування третьої гайки, розташованої глибоко, потрібно використовувати ріжковий ключ

  • Залишаємо одну гайку, яку просто послабляем.

Залишаємо одну гайку, яку просто послабляем

  • Витягуємо болти кріплення стійки і опори переднього амортизатора Джилі МК.

Витягаємо болти кріплення стійки і опори переднього амортизатора Джилі МК

  • Після цього розводимо деталі.

Після цього розводимо деталі

  • Поправляємо дротову трубку.

Поправляємо дротову трубку

  • Знімаємо зверху останню гайку.

Знімаємо зверху останню гайку

  • Знімаємо стійку переднього амортизатора.
  • Виймаємо її з корпусу.

Виймаємо її з корпусу

  • Робимо все акуратно, не кидаючи стійку на підлогу.

Робимо все акуратно, не кидаючи стійку на підлогу

  • Ось так виглядає її верхня частина ближче.

Ось так виглядає її верхня частина ближче

  • Гума стійки пошкоджена.

Гума стійки пошкоджена

  • Протрималася опора всього близько одного року.
  • Гумку також треба замінювати.
  • Помітно, що відрізалось «вухо».

Помітно, що відрізалось «вухо»

  • Це було зроблено для того, щоб вона влізла в кишеню кузова.
  • З цього боку також зрізалось «вухо».

І з цієї сторони срезалось «вухо»

  • Відбійника немає, точніше, він потребує заміни.

Відбійника немає, точніше, він потребує заміни

  • Відбійник при роботі протер помітну дірку.

Відбійник при роботі протер помітну дірку

  • Вдалося знайти тільки частину відбійника.
  • Фіксуємо стару стійку з допомогою раніше представленого механізму.
  • Нижня чашка впирається в куток.

Нижня чашка впирається в куточок

Фіксується пружина

  • Починаємо піднімати витки пружини.

Починаємо піднімати витки пружини

  • Пружина відходить, що дозволяє провести розбирання стійки далі.

Пружина відходить, що дозволяє провести розбирання стійки далі

  • Гайка спокійно відкручується навіть руками.

Гайка спокійно відкручується навіть руками

  • Знімаємо гайку і чашку.

Знімаємо гайку і чашку

  • Головне запам'ятовувати процес розбирання, щоб надалі провести і складання у зворотному порядку.
  • Знімаємо верхню частину в зборі, одним цілим, щоб не розсипалися підшипники.

Знімаємо верхню частину в зборі, одним цілим, щоб не розсипалися підшипники

  • Ось верхня опора, об яку і відбувається безпосередній удар відбійника.

Ось верхня опора, про яку і відбувається безпосередній удар відбійника

  • В принципі, розібрати опору можна руками, без застосування додаткового інструменту.
  • При зовнішньому огляді пошкодження на опорі не виявлено.

При зовнішньому огляді пошкодження на опорі не виявлено

  • Кільце було зроблено з шматка гуми, знятої з камери колеса мотоцикла.
  • На ньому помітні сліди потертості.

На ньому помітні сліди потертості

  • Тим не менш, гума ціла, без тріщин, і цілком справляється зі своєю функцією.

Тим не менш, гума ціла, без тріщин, і цілком справляється зі своєю функцією

  • Знімаємо пильник – гумовий захист від проникнення пилу всередину опори.

Знімаємо пильник – гумову захист від проникнення пилу всередину опори

  • Ось тут видно обойму.

Ось тут видно обойму

  • Підшипники в нормальному стані.
  • Будьте обережні, знімаючи верхню кришку.
  • Робити це треба в горизонтальному положенні.
  • Це дозволить запобігти випадінню підшипників, оскільки використовуються розсипні.

Це дозволить запобігти випадання підшипників, оскільки використовуються розсипні

  • Ось тут є окреме кільце, яке забезпечує фіксацію підшипників.

Ось тут є окреме кільце, яке забезпечує фіксацію підшипників

  • Вся деталь додатково виточувалась.

Вся деталь додатково вытачивалась

  • Все необхідно ретельно протерти.
  • Помітно, що незважаючи на наявність пильовика, бруду всередині досить багато.

Помітно, що незважаючи на наявність пильовика, бруду всередині досить багато

  • Після чищення деталь заново змащується.
  • Зелені елементи – залишки раніше використовуваного мастила.

Зелені елементи – залишки раніше використовуваної мастила

  • Повертаємося до стійки.
  • Стійка в непоганому стані.
  • Ось друга частина відбійника.

Ось друга частина відбійника

  • Це ось пильовик.

Це ось пильник

  • Його центрування проходить за ось цим от «вухам».

Його центрування проходить за ось цим от «вух»

  • Ось стара, рідна опора пружини.

Ось стара, рідна опора пружини

  • Знімаємо стійку.

Знімаємо стійку

  • Відміряємо необхідну відстань для зниження нової стійки.

Відміряє необхідну відстань для зниження нової стійки

  • Діаметр штока 14 міліметрів.

Діаметр штока 14 міліметрів

  • Для цього в деяких місцях його довелося сточити.

Для цього в деяких місцях його довелося сточити

  • У цьому допомогла наявність токарного верстата.

У цьому допомогло наявність токарного верстата

  • Проводимо чистку підшипників опори.

Проводимо чистку підшипників опори

  • Бруду виявилося не так вже й багато, як здавалося на перший погляд.
  • Переважно це відпрацьований солідол.

Переважно це відпрацьований солідол

  • Підшипники перекладаємо в іншу частину деталі.

Підшипники перевантажуємо в іншу частину деталі

  • Якби був якийсь тримач для них, наприклад, обойма, було б набагато краще.
  • Для зручності деталь можна розібрати руками.

Для зручності деталь можна розібрати руками

  • Ось такий заводський комплект ми використовуємо.

Ось такий вод заводський комплект ми використовуємо

  • Змащуємо підшипники, для чого використовуємо шприц з трубочкою.

Змащуємо підшипники, для чого використовуємо шприц з трубочкою

  • Однієї кульки підшипника немає, тому заповнюємо простір мастилом.

Однієї кульки підшипника немає, тому заповнюємо простір мастилом

  • Збираємо обойму, яку попередньо вичистили.

Збираємо обойму, яку попередньо вичистили

  • Встановлюємо першу частину.

Встановлюємо першу частину

  • Після цього на своє місце стає і друга частина.

Після цього на своє місце стає і друга частина

  • Прибираємо надлишки мастила.

Прибираємо надлишки мастила

  • Вирізаємо з камери новий пильовик.
  • Розміри приблизно 24-25 міліметрів.

Розміри приблизно 24-25 міліметрів

  • Встановлюємо пильовик на місце.

Встановлюємо пильовик на місце

  • Знову фіксуємо стійку.
  • Одягаємо пружину на місце.

Одягаємо пружину на місце

  • Стежимо за тим, щоб пружина добре стала в упор.

Стежимо за тим, щоб пружина добре стала в упор

  • Встановлюємо на місце захисну гуму.

Встановлюємо на місце захисну гуму

  • Відбійники використовуємо не рідні, однак це не принципово.
  • Затискаємо пружину в робочий стан.
  • Направляємо захисну гуму, щоб вона зайняла своє місце.
  • Це дозволить оцінити і достатність натягу пружини.
  • Встановлюємо опору для відбійника.
  • По розмірах новий відбійник трохи більше того, що раніше стояв.

По розмірах новий відбійник трохи більше раніше стояв

  • Сенс цієї збірки досить простий.
  • Пружина впирається ось сюди.

Пружина впирається ось сюди

  • Ця частина, між іншим, рідна, що видно з написів.

Ця частина, між іншим, рідна, що видно з написів

  • Змащуємо поверхню направляючої.

Змащуємо поверхню направляючої

  • Закручуємо першу гайку, розташовану по центру опори.

Закручуємо першу гайку, розташовану по центру опори

  • Цю гайку краще затискати ключем відразу, бо потім зробити це буде набагато складніше.

Цю гайку краще затискати ключем відразу, бо потім зробити це буде набагато складніше

  • Послабляем трохи пружину, і фіксуємо її на опорі.

Послабляем трохи пружину, і фіксуємо її на опорі

  • Повертаємо передню стійку на місце.
  • Не забуваємо поставити гумку.

Не забуваємо поставити гумку

  • Гальмівний шланг заправляємо назад.

Гальмівний шланг заправляємо тому

  • ABS поки акуратно відводимо в сторону.

ABS поки акуратно відводимо в сторону

  • Витираємо залишки масла, яке потрапило на поверхні.

Витираємо залишки масла, яке потрапило на поверхні

  • Оглянули на всяк випадок колодки – з ними все в повному порядку.

Оглянули на всяк випадок колодки – з ними все в повному порядку

  • Повертаємо на місце фіксуючі болти.

Повертаємо на місце фіксуючі болти

  • Фіксуємо їх гайками.

Фіксуємо їх гайками

  • Підключаємо клеми ABS.

Підключаємо клеми ABS

  • Закручуємо гайки зверху.
  • Ставимо на місце колесо.

Зазвичай виконання всіх робіт займає приблизно 2-3 години часу. Правильно виконавши всі дії, можна швидко замінити пошкоджену деталь, що позбавить від проблем з підвіскою в результаті поломки передньої верхньої опори на Джилі МК.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

.