⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Реставрація задніх стійок стабілізатора на Джилі СК

CK

Однією зі складових ходової частини Джилі СК є стійки стабілізатора.

Вони входять до складу стабілізатора поперечної стійкості і виконують функцію з'єднання кінця металевого стрижня з важелем або амортизаторной стійкою.

По своїй суті задня стійка стабілізатора є металевим штоком, на обох кінцях якого розташовані шарнірні з'єднання, додатково захищені пильниками.

Задня стійка стабілізатора Джилі СК

Саме шарніри забезпечують рухливість існуючого з'єднання.

При русі Джилі СК саме на стійки припадає істотна навантаження, особливо при здійсненні поворотів, різкого прискорення або гальмування. З-за цього деякі розхідники досить швидко виходять з ладу, наприклад, сайлентблоки.

Зазвичай виробники сайлентблоків вказують термін експлуатації 100 тисяч км пробігу, однак на практиці показники нижче. Навіть поліуретанові вироби рідко коли служать більше 50 тисяч км пробігу.

Саме розхідники і є основним вразливим місцем у конструкції стійок.

Ремонт зазвичай полягає в необхідності заміни шарнірів або пильників, а от сама стійка рідко виходить з ладу і потребує повної заміни.

Зазвичай дізнатися про необхідність проведення заміни задньої стійки стабілізатора Джилі СК можна по утворюваному крену автомобіля або по появі нехарактерного шуму.

Для виявлення проблеми часто досить проведення візуального огляду пильовика і шарніра.

Відновлюємо задні стійки стабілізатора Джилі СК – довго, але ефективно

Процес відновлення працездатності задніх стійок стабілізатора досить тривалий, і в деяких випадках вимагає наявності спеціального обладнання. Проте зазвичай виконати необхідні дії можна в домашніх умовах, передавши деякі роботи знайомим.

Зокрема, буде потрібно набір ключів, нові сайлентблоки або їх аналоги власного виготовлення.

Щоб отримати бажаний результат виконуємо такі дії:

  • Знімаємо колесо автомобіля.

Знімаємо колесо

  • Проводимо невелику розборку, щоб дістатися до стійки стабілізатора Джилі СК.
  • Верхня гайка відкручується ключем на 13.

Відкручуємо гайку

  • Для відкручування болта знизу потрібні ключі на 15 і 16.
  • Проблема виявилася в значній частині в сайлентблоку.

Проблема в сайлентблоке

  • З нього навіть випала металева втулка.
  • В гумовій вставці помітна вироблення, та й сама деталь вже має форму еліпса замість кола.

Гумова вставка вже пошкоджена

  • Заздалегідь була підготовлена металева втулка.
  • Вона відрізняється від рідної наявністю більш глибокого вирізу по контуру.

Вытачиваем металеву втулку

  • Це дозволяє більш надійно фіксувати гумову втулку стійки стабілізатора Джилі СК.
  • Рідні гумки досить м'які, а ось зроблені самостійно досить жорсткі.

Рідні гумки надмірно м'які

  • Виточуємо нові металеві та гумові втулки.
  • Далі необхідно виточити гумову вставку для сайлентблока.

Готуємо гумову заготовку

  • Для цього спочатку в заготівлі просвердлюється отвір діаметром 10 мм.
  • Просвердлену заготовку надягаємо на шпильку і знову фіксуємо в верстаті.

Вытачиваем деталь потрібного діаметра

  • Обробляємо зовнішній діаметр до розмірів посадкового місця в стійки стабілізатора.
  • Внутрішній діаметр на стійці становить 22 мм.
  • Гумову втулку будемо робити діаметром десь 25-27 мм.
  • Отриману гумову прокладку впрессовываем в стійку стабілізатора Джилі СК.

Впрессовываем прокладку в стійку

  • Після чого впресовуємо внутрішню металеву обойму.
  • Ставимо стійку на місце, після чого збираємо автомобіль.

При відсутності необхідних верстатів можна звернутися за допомогою до знайомих.

Звичайно, проводити такий ремонт з самостійним виготовленням деталей довго, і іноді буде простіше просто купити нові запчастини, що дозволить заощадити час і сили.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Реставрація задніх стійок стабілізатора на Джилі СК"

Відгуки: 0




.