⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Погнуло клапана на Чері Елара А21, двигун 2.0 Актеко, обрив ремня ГРМ

Для правильного функціонування двигуна Чері Елара важливим є цілий ряд чинників. Наприклад, робота датчиків, термостата і системи охолодження, наявність фільтрів і мастила, правильне регулювання клапанів, якісний бензин і подання достатньої кількості повітря.

Проте ще одним важливим моментом є стан і правильність установки ременя газорозподільного механізму – ГРМ.

Саме він відповідає за синхронізацію колінчатого і розподільного валу, забезпечуючи своєчасне подання топливоповітрянної суміші і відведення продуктів згорання суміші.

Ремінь ГРМ

Для того, щоб ремінь ГРМ правильно виконував свою функцію його необхідно вірно встановити, а також регулярно перевіряти його стани.

У разі обриву в Чері Елара цього ременя відбувається удар клапанів і циліндрів, що призводить до їх серйозних ушкоджень.

Підсумком цієї події стає трудомісткий і дорогий ремонт, при якому необхідно проводити розбирання силового агрегату автомобіля.

При цьому важливо пам'ятати про те, що заміна ременя ГРМ здійснюється кожні 40-50 тисяч км пробігу.

При виявленні на нім слідів ушкодження, сильного забруднення або мастила, провести заміну слід якнайшвидше, не чекаючи зазначеного терміну.

Окрім самого ременя слід перевіряти і стан роликів – обвідних і натяжного. Від них також залежить працездатність ГРМ.

Усуваємо наслідки обриву ременя ГРМ самостійно

Варто відмітити, що проведення ремонту після обриву ременя газорозподільного механізму вимагає наявності досить великого досвіду.

При цьому знадобиться ряд специфічних інструментів, наприклад, для розсухарювания клапанів.

Не зайвим буде потурбуватися про можливість швидкого придбання необхідних запчастин для виконання ремонту.

Коли усе необхідне буде підготовлене, виконуємо такі дії:

  • Знімається розширювальний бачок.

Знімається розширювальний бачок

  • Від'єднуємо патрубки, заздалегідь знявши з них хомути.
  • Відкручуємо болти, що утримують захист ГРМ Чері Елара.

Відкручуємо захист ГРМ

  • Перевіряємо стан ременя
  • Натягнення слабке, зуби відпадають, хоча зовні виглядає цілком нормально.

У ременя слабке натягнення

  • Із-за поганого стану зубів ремінь просто почав провертатися.
  • Відповідно, пропала синхронізація в роботі валів і клапанів, що і стало причиною проблем.
  • Знімаємо клему акумулятора.

Знімається клему акумулятора

  • Також доведеться знімати генератор.
  • Ролик натягнення можна без проблем послабити ключем, після чого зняти ремінь.

Послабляємо натяжний ролик

  • Послабляємо болт під генератором.
  • Також відкручуємо декілька болтів, розташованих поруч.
  • Один з них на 15, другий на 16.
  • Один з болтів виявився наскрізним.

Один з болтів наскрізний

  • Він прихований під захистом, так що довелося витягати кліпсу і відкручувати знизу.
  • Відкручуємо два болти, що утримують подушку двигуна Чері Елара.
  • Після чого піддомкрачуємо силовий агрегат.
  • Відкручуємо встановлений захист двигуна, який фіксується болтами.

Відкручуємо захист двигуна

  • Після чого остаточно відкручуємо подушку двигуна.
  • Відкручуємо і знімаємо шків.
  • Після чого дістаємо доступ до останнього болта генератора.
  • Відкручуємо його, і витягаємо блок з авто.
  • Знімаємо сапун і датчики.

Знімається сапун і датчик

  • Прибираємо убік дроти.
  • Знімаємо клапанну кришку Чері Елара.

Знімається клапанну кришку

  • Відключаємо фішку комутатора.
  • Відкручуємо розподільні вали.
  • Після чого відключаємо датчик регуляції повітря.
  • Зливаємо антифриз, після чого відкручуємо патрубок і прибираємо його убік.
  • Відкручуємо колектор.

Відкручуємо колектор

  • Далі послабляємо хомути і витягаємо клапан газів картерів. 
  • Між ГБЦ і колектором виявилася пошкоджена прокладка, яку теж потрібно замінити.
  • Відкручуємо випускний колектор Чері Елара.
  • Зняти ГБЦ не давав корпус термостата, не вдавалося помітити один з болтів.

Зняттю ГБЦ заважав корпус термостата

  • Між ним і голівкою блоку циліндрів встановлена металева пластинка.
  • При її повторній установці наносимо герметик.
  • Відкрутити випускний колектор не давала одна з гайок, яка поржавіла і втратила різьблення.
  • Прокладка тут тонка.

Прокладення на колекторі тонке

  • Через проблеми з ременем клапана все-таки ударили по циліндрах, що помітно.
  • Це досить серйозна проблема, яку доведеться усувати.

Клапана все-таки ударили по циліндрах

  • Міняємо маслозйомні ковпачки.
  • Міняємо і самі клапана, оскільки вони погнулися.

Старі клапана погнуло

  • Заздалегідь очищаємо усі поверхні від забруднень.
  • Проводимо зворотне складання двигуна Чері Елара.

Процес подібного ремонту досить тривалий. Виконати усі необхідні роботи можна навіть самостійно за умови наявності навичок.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Погнуло клапана на Чері Елара А21, двигун 2.0 Актеко, обрив ремня ГРМ"

Відгуки: 0




.