RU  |  UA

⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

Ремонт рульової колонки Грейт Вол Ховер, убираємо люфт рульової колонки

За своєю суттю рульова колонка Грейт Вол Ховер являється частиною рульового управління. Вона відповідає за передачу крутящого моменту з рульового колеса на рульовий механізм.

Також рульова колонка виступає місцем кріплення ряду важливих елементів – замка запалення перемикача покажчика поворотів, освітлення і інші. Вона додатково виконує захисну функцію, забезпечує комфорт і безпеку.

Рульова колонка Грейт Віл Ховер

Що стосується облаштування рульової колонки, то це деякий вал з шарнірами, який розташований в кожусі.

Усі інші елементи, які можна зустріти на колонці, є лише додатковими і забезпечують допоміжний функціонал:

  • Корпуси кріплень з перемикачами і замком запалення.
  • Хрестовина, що забезпечує з'єднання керма з колонкою.
  • Контактна група. 
  • Монтажна втулка.
  • Рульовий демпфер.
  • Елементи кріплень.
  • Механізми регулювання і блокування.

При виготовленні рульової колонки Грейт Вол Ховер використовуються енергопоглинаючі матеріали. При сильному фронтальному ударі це дозволяє блоку складатися, що забезпечує додаткову безпеку для водія автомобіля.

Рульова колонка з місцями підключення приладів

Серед ознак, що вказують на необхідність проведення ремонту рульової колонки, можна виділити такі:

  • Погіршення керованості автомобіля.
  • Вільне переміщення рульової колонки.
  • Утворення люфта в місцях фіксації колонки.
  • Поява нехарактерних звуків в колонці.

При виявленні несправності в рульовій колонці Грейт Вол Ховер необхідно якнайшвидше усунути її.

Інакше істотно збільшується вірогідність втрати управління автомобілем, що може привести до ДТП.

Після проведення ремонту в обов'язковому порядку виконується регулювання.

Проведення ремонту рульової колонки Грейт Вол Ховер – проста інструкція

Для виконання робіт знадобиться набір інструментів, запас вільного часу, а також певні навички.

Зазвичай провести подібні роботи можна за декілька годин, після чого автомобіль знову можна буде експлуатувати.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Проводимо діагностику стану рульової колонки Грейт Вол Ховер.
  • Зокрема, вдалося виявити невеликий люфт.

Виявився невеликий люфт

  • При хитанні виходить нехарактерний стук з надр автомобіля.
  • Можливі ушкодження другої хрестовини, стопорів обмежувачів безпеки, підшипників
  • Про всяк випадок підготували новий підшипник з гумовою обоймою.

Підготували новий підшипник

  • Відключаємо акумулятор.
  • Це необхідно для того, щоб відключити від рульової колонки устаткування.

Відключаємо акумулятор

  • Стопоримо кермо Грейт Вол Ховер. 
  • Відкручуємо колонку від рульової рейки.

Відкручуємо колонку від рейки

  • Для цього знадобиться ключ на 10.
  • Заздалегідь можна відмітити маркером місце з'єднання деталей.
  • Хоча, сплутати в даному випадку буде просто неможливо.
  • Далі роботи проводяться в салоні авто. 
  • Відкручуємо 4 болта, які сполучають кожуха рульової колонки між собою.

Відкручуємо 4 болти по краях кожуха

  • Після чого відкручуємо 3 болти, що утримують нижній кожух.
  • Знімаємо панель, розташовану в районі ніг водія.

Відкручуємо панель в ногах водія

  • Вона зафіксована 3 болтами – 1 справа і 2 ліворуч.
  • Відкручуємо болти і тягнемо панель Грейт Вол Ховер на себе.

Відтягуємо панель на себе

  • Вона додатково зафіксована клямками. 
  • Не слід зривати панель різким рухом, оскільки до неї підведені дроти.
  • Від'єднуємо фішку з дротами, після чого прибираємо панель убік.

Від'єднуємо проводку від панелі

  • Розчіпляємо кожухи рульової колонки.
  • Нижній кожух прибираємо убік акуратно, оскільки на ньому розташовані клямки.

На нижньому кожусі є клямки

  • Верхній кожух також знімаємо і відкладаємо.
  • Після чого відкручуємо декілька болтів в основі колонки з боку салону.

Відкручуємо болти, фіксувальні колонку

  • Далі відкручуємо болти, фіксуючі колонку до кузова автомобіля. 
  • Для цього знадобиться ключ на 13.
  • Відключаємо усі роз'єми, що йдуть до керма.

Відключаємо проводку керма

  • Зробити це краще до повного відкручування колонки, інакше потім це буде складніше.
  • Знімаємо кермо з блокування і провертаємо до того моменту, поки голівка болта валу не виявиться згори. 
  • Позначаємо болт, оскільки там розташовані шліци і необхідно, щоб при складанні все співпало.
  • Викручуємо болт використовуючи ключ на 10.

Викручуємо болт валу

  • Витягаємо рульову колонку Грейт Вол Ховер у напрямку до капоту.
  • Складніше буде дістати її безпосередньо з підкапотного простору, але зробити це цілком можливо. 
  • Витягаємо колонку і фіксуємо її в лещатах.

Фіксуємо колонку в лещатах

  • Проводимо ретельний огляд.
  • У пластикових елементах, призначених для забезпечення безпеки, люфта немає, як і інших ушкоджень.
  • Невеликий люфт є в хрестовині.

Невеликий люфт в хрестовині

  • Помітно, що колонку вже ремонтували.
  • Помітні сліди зварювання в місці, де колонка складається при ударі.

Є сліди зварювання

  • Досить невдалий варіант, оскільки при зіткненні Грейт Вол Ховер зварювання може утримати колонку в зібраному стані, що приведе до удару водія.
  • Краще просто підібрати пластикові деталі і вбити їх замість рідних запобіжників, якщо вони вийшли з ладу.
  • Таким чином вдасться узабезпечити водія від удару об колонку, оскільки вона складеться при зіткненні авто. 
  • Від'єднуємо від керма усі дроти.

Відключаємо від керма дроту

  • І повністю у зборі витягаємо його з посадочного місця.
  • Оглядаємо підшипник.

Перевіряємо підшипник

  • Він практично не зафіксований і вільно рухається по обоймі, чого не повинно бути.
  • Відповідно, саме це і послужило причиною виникнення люфта в рульовій колонці Грейт Вол Ховер.
  • Переставляємо голчастий підшипник із старої гумової обойми в нову.

Переставляємо підшипник із старої обойми

  • Відгинаємо розвальцьовування.
  • Знімаємо встановлену там шайбу.

Знімається шайбу

  • Витягаємо підшипник і переставляємо необхідні елементи.
  • Упресовуємо підшипник на своє місце.

Упресовуємо підшипник на своє місце

  • Встановлюємо шайбу і завальцовуєм.
  • Заздалегідь вставляємо вал в кермо.

Вставляємо вал в кермо

  • Робимо це в салоні, оскільки після заміни підшипника він досить туго входить, і зробити це з підкапотного простору не вийде.
  • Закручуємо болт валу, стежачи за тим, щоб співпали зроблені при розборі мітки.

Закручуємо болт валу

  • Проводимо подальше складання вузла. 
  • Після чого перевіряємо стан рульової колонки Грейт Вол Ховер.

Перевіряємо стан рульової колонки

  • Нічого не хитається і не стукає.

Ремонт можна віднести до категорії досить простих, при цьому треба просто бути гранично уважним.

Важливо при складанні правильно підключити проводку і закрутити усі болти. Зробити все можна самостійно за декілька годин.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

.