⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Писк масла Чері Амулет, лопнули патрубки в двигуні

Популярна раніше модель китайського авто – Чері Амулет, має деякі недоліки, які характерні для новачків.

Одним з вразливих місць були патрубки, по яких проходить охолоджувальна рідина, кришки розширювальних бачків, а також елементи, що відповідають за подання мастильних матеріалів.

Патрубки Чери Амулет

Нерідко можна почути нехарактерний писк, а також виявити включеним датчик, що сигналізує про проблеми з тиском масла.

Відповідно, необхідно проводити ретельну перевірку підкапотного простору, шукаючи при цьому певні поломки Чері Амулет.

Зокрема, може йтися про тріснуті патрубки, пошкоджені датчики, а також про утворення течі в місцях з'єднання.

Не зайвим в таких випадках буде проведення діагностики, що частенько дозволяє швидко знайти місце ушкодження і усунути проблему, що утворилася.

Усунення проблем з патрубками Чери Амулет

Заздалегідь проводитиметься діагностика, що дозволить виявити можливі проблеми. Для виконання робіт знадобиться смартфон з відповідним ПО, а також нові деталі для заміни пошкоджених.

Загалом, картина проблеми і її рішення виглядають таким чином:

  • Пробіг автомобіля складає близько 100 тисяч км.
  • Проявився відомий багатьом власникам Чері Амулет писк маслянки.

Проблема з патрубками

  • Перевіряємо свідчення приладів і датчиків.
  • Випередження запалення в нормі.

Випередження запалення в нормі

  • Охолоджувальна рідина прогрілася до 87 градусів.
  • Напруга також в нормі.

Температура і напруга в нормі

  • Не працює підігрівання лямбда-зонда, але головне, щоб працював сам датчик.
  • Температура повітря, що поступає, 36 градусів.

Температура повітря, що поступає, в нормі

  • При вимірі безконтактним термометром показники склали 39 градусів.
  • Досягши температури ОЖ в 93 градуси спрацював вентилятор (вимір безконтактним градусником показав різницю в 5 градусів).
  • Тиск в системі цілком нормальний.

Тиск в нормі

  • Власникові Чері Амулет повезло, оскільки все обійдеться заміною датчика тиску масла.
  • При зниженні тиску починає сильно шуміти розподільний вал, на що варто звертати увагу.
  • Гідрокомпенсатори не шумлять, що вже добре.
  • Замінили датчик тиску масла на штатний, сигнал масельнички зник.
  • Також було вирішено перевірити кришку розширювального бачка антифризу. 
  • Розібрали рідну кришку і очистили її від забруднень.

Розбираємо і чистимо кришку

  • Виявилося, що встановлена пружина вже зламалася і вимагає заміни.
  • Зібрали кришку з новою пружиною.

Збираємо і ставимо кришку на місце

  • Перевіряємо спрацьовування клапана.
  • Клапана працює нормально, проблем особливих немає.

Клапан спрацьовує на потрібному тиску

  • Через проблеми з клапаном кришки розширювального бачка Чері Амулет порвало один з патрубків, що йдуть до печі, що і привело авто на сервіс.

Слід приділяти увагу навіть невеликим деталям, наприклад, кришкам розширювальних бачків.

Навіть проблема в них зрештою може привести до серйозних наслідків і необхідності проведення дорогого ремонту.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Писк масла Чері Амулет, лопнули патрубки в двигуні"

Відгуки: 0




.