⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Джилі СК заміна шаровой опори і тормозних колодок KIMIKO

CK

Шарові опори на Джилі СК виконують роль шарніра, завдяки якому ступиця колеса може бути прикріплена до важеля підвіски. Вона забезпечує вільне горизонтальне переміщення колеса, виключаючи вертикальне. Гальмівні колодки забезпечують гальмування авто. Після впливу на них спеціального поршня, вони стискають гальмівний диск, що і призводить до гальмування. При цьому особливу увагу необхідно приділяти і напрямним супорта. Якщо вони будуть працювати з перебоями або їх заклинить, то гальма будуть функціонувати неправильно, що призведе до швидкого стирання гальмівних колодок.

Покроковий процес заміни шарової опори і гальмівних колодок на Джилі СК

Якщо визначити проблеми з шаровою опорою зазвичай достатньо просто, як і провести їх заміну, то з гальмівною системою не все так легко. На наявність проблем з гальмівними колодками на Джилі СК можуть вказувати такі фактори:

  • Виникнення дивних звуків, найчастіше – повискування.
  • Машина складніше і довше набирає швидкість.
  • Без видимої причини збільшується витрата палива.

Помітивши подібні відхилення в роботі авто, слід провести повну перевірку механізмів, приділивши особливу увагу гальмівній системі, зокрема – гальмівним колодкам і напрямним супорта. При виявленні проблем з шаровою опорою, гальмівними колодками або напрямними супорта, проводимо такі роботи:

  • Для заміни гальмівних колодок нам потрібні нові деталі.

Для заміни гальмівних колодок нам потрібні нові деталі

  • Будемо використовувати комплектуючі торгової марки KIMIKO.

Будемо використовувати комплектуючі торгової марки KIMIKO

  • Зовні пластина багатообіцяюча, повинна прослужити довго.

Зовні пластина багатообіцяюча, повинна прослужити довго

  • При цьому вона на два-три міліметри менше рідних.

При цьому вона на два-три міліметри менше рідних

  • Але довіри викликає набагато більше.
  • Обрана модель має «пищалочку».

Обрана модель має «пищалочку»

  • Таке доповнення при критичному зносі гальмівної колодки починає тертися об диск і оповіщати про необхідність заміни деталі.
  • На цій моделі для пищалки відведено малий діапазон.

На цій моделі для пищалки відведено малий діапазон

  • Також проведемо перегородку супорта.
  • Зокрема, замінимо пильники.

зокрема, замінимо пильовики

  • І замінимо кульову опору.

І замінимо кульову опору

  • Під пильники додаємо трохи герметика.

Під пильники додаємо трохи герметика

  • Ось наша кульова.

Ось наша кульова

Ось є три болти

  • Їх потрібно відкрутити.
  • І ось тут ось гаєчку теж треба зняти.

І ось тут ось гаєчку теж треба зняти

  • Тут на 15.

Тут на 15

  • А тут на 19.

А тут на 19

  • Скручуємо всі болти і гайки.
  • Знімаємо спочатку нижні 3 болта.

Знімаємо спочатку нижні 3 болта

  • Ступицю вправо-вліво повертаємо, і вона повинна самостійно випасти.

Маточину вправо-вліво повертаємо, і вона повинна самостійно випасти

  • Відкручуємо ось цей болт для повного зняття шарової опори.

Відкручуємо ось цей болт для повного зняття кульової опори

  • Шарова самостійно випадати не хоче.

Кульова самостійно вилучатись не хоче

  • Беремо зубило й молоток і наносимо в цю область кілька ударів.

Беремо зубило й молоток і наносимо в цю область кілька ударів

  • Ось вийшло витягти стару шарову опору.

Ось вийшло витягти стару кульову опору

  • Вона вже непридатна до використання.

Вона вже непридатна до використання

  • Беремо нову шарову.

Беремо нову кульову

  • В рідних шарових опорах є спеціальна насічка.

У рідних кульових опорах є спеціальна насічка

  • Вона необхідна для фіксації до болта.
  • Краще відразу виставити її навпроти середнього болта.

Краще відразу виставити її навпроти середнього болта

  • Це дозволить спростити надалі установку.
  • Робити це краще в лещатах.

Робити це краще в лещатах

  • Нова шарова вільно руками не прокручується.

Нова кульова вільно руками не прокручується

  • Встановили нову шарову.

Встановили нову кульову

  • Коли робите заміну, краще почати з її розміщення в важелі.

Коли робите заміну, краще почати з її розміщення в важелі

  • Потім буде простіше потрапити одним штоком, ніж регулювати три болти.

Потім буде простіше потрапити одним штоком, ніж регулювати три болти

  • Спочатку фіксуємо шарову опору.

Спочатку фіксуємо кульову опору

  • Тільки потім вирівнюємо шток під ступичне гніздо.

Тільки потім вирівнюємо шток під ступичное гніздо

  • Переходимо нагору, де будемо міняти гальмівні колодки і супорт.

Переходимо на гору, де будемо міняти гальмівні колодки і супорт

  • Ось знаходиться наш гальмівний диск.

Ось знаходиться наш гальмівний диск

  • Тут знаходяться гальмівні колодки.

Тут знаходяться гальмівні колодки

  • Ось це направляючі супорта.

Ось це направляючі супорта

  • Зняли весь захист, оскільки він буде заважати.

Зняли всю захист, оскільки вона буде заважати

  • Знімаються направляючі супорта легко.

Знімаються направляючі супорта легко

  • Ось тут ось болт.

Ось тут ось болт

  • І внизу ще один.

І внизу ще один

  • Після чого в цей отвір вставляємо металеву деталь і розводимо колодки.

Після чого в цей отвір вставляємо металеву деталь і розводимо колодки

  • Знімаємо супорт.

Знімаємо супорт

  • Ось у такому стані знаходяться наші колодки.

Ось у такому стані знаходяться наші колодки

  • Використовувати їх далі просто небезпечно.
  • Знімаємо зовнішню колодку.

Знімаємо зовнішню колодку

  • Зовнішня гальмівна колодка не сильно стерлася, але вже потребує заміни.

Зовнішня гальмівна колодка не сильно стерлася, але вже потребує заміни

  • Стирання проходило відносно рівномірно.

Стирання проходило відносно рівномірно

  • Знімаємо внутрішню гальмівну колодку.

Знімаємо внутрішню гальмівну колодку

  • Внутрішня гальмівна колодка стерта сильно.

Внутрішня гальмівна колодка стерта сильно

  • Стирання проходило нерівномірно.

Стирання проходило нерівномірно

  • Це говорить про те, що направляючі супорта заклинило.

Це говорить про те, що направляючі супорта заклинило

  • Колодки не до кінця розходилися, що призводило до стирання.

Колодки не до кінця розходилися, що призводило до стирання

  • Ось два болта з направляючих.

Ось два болта з напрямних

  • Тепер знімаємо старі пильовики.

Тепер знімаємо старі пильовики

  • Вони начебто ще й нормальні, але краще все-таки замінити.

Вони начебто ще й нормальні, але краще все-таки замінити

  • Ось так виглядає напрямна супорта.

Ось так виглядає напрямна супорта

  • Витремо, вичистимо її, заново змастимо і поставимо назад.

Витремо, вичистимо її, за новою змастимо і поставимо назад

  • На другій направляючій пильовики також в більш-менш нормальному стані.

На другий направляючої пильовики також в більш-менш нормальному стані

  • Дістаємо другу напрямну супорта.

Дістаємо другу напрямну супорта

  • Вони мають різну довжину, що дозволить уникнути плутанини.

Вони мають різну довжину, що дозволить уникнути плутанини

  • Ось саме друга, довга, і була заклинившей.

Ось саме друга, довга, і була заклинившей

  • Вдалося все-таки зняти другу напрямну.

Вдалося все-таки зняти другу напрямну

  • Іноді спостерігається проблема у вигляді поршня супорта, який застигає у витягнутому стані.

Іноді спостерігається проблема у вигляді поршня супорта, який застигає у витягнутому стані

  • Його необхідно заштовхати назад, оскільки він заважає встановлювати гальмівні колодки.
  • Зробити це можна досить просто.
  • Використовуємо ось ці дві дірочки.

Використовуємо ось ці дві дірочки

  • Підкладаємо кілька металевих деталей.

Підкладаємо кілька металевих деталей

  • Вставляємо в отвори болти і починаємо їх закручувати.

вставляємо В отвори болти і починаємо їх закручувати

  • Поступово вони придавлюють металеві конструкції і вганяють поршень на місце.
  • Ось поршень вже зайняв своє місце в супорті.

Ось поршень вже зайняв своє місце в супорті

  • Тепер все готово до встановлення напрямних супорта і гальмівних колодок.

Тепер все готово до встановлення напрямних супорта і гальмівних колодок

  • Одягаємо нові пильовики на місце.

Одягаємо нові пильовики на місце

  • Перевіряємо вже змащені направляючі супорта.

Перевіряємо вже змащені направляючі супорта

  • Одягаємо на обидва краї пильовики і затискаємо їх накриваючим болтом.

Одягаємо на обидва краї пильовики і затискаємо їх накрывающим болтом

  • Не забуваємо змащувати зсередини, для болта.

Не забуваємо змащувати зсередини, для болта

  • Зовні також необхідно змастити саму напрямну.

Зовні також необхідно змастити саму напрямну

  • Встановлюємо направляючі супорта на місця.

Встановлюємо направляючі супорта на місця

  • Встановлюємо внутрішню гальмівну колодку.

Встановлюємо внутрішню гальмівну колодку

  • Багато хто дивується, що в Джилі СК тільки один поршень супорта.
  • Головне, що тиск припадає на центр, так що не страшно.

Головне, що тиск припадає на центр, так що не страшно

  • Вставляємо зовнішню гальмівну колодку.

Вставляємо зовнішню гальмівну колодку

  • Ось тут є спеціальні фіксатори.

Ось тут є спеціальні фіксатори

  • Гальмівні колодки встановлені на місце.

Гальмівні колодки встановлені на місце

  • Встановлюємо гальмівний диск. 

Встановлюємо гальмівний диск

  • Встановлюємо супорт.

Встановлюємо супорт

  • Після установки супорта напрямні повинні мати невеликий люфт.

Після установки супорта напрямні повинні мати невеликий люфт

  • Спочатку він може бути великим.
  • Однак після прокачування гальмівної системи він буде становити всього 1-2 міліметра.
  • Це необхідно для того, щоб при гальмуванні направляючі супорта не заклинило.
  • Така ситуація можлива в результаті роботи поршня супорта.

Така ситуація можлива в результаті роботи поршня супорта

На цьому роботи по заміні шарової опори і гальмівних колодок KIMIKO на Джилі СК можна вважати завершеними. Залишається встановити колесо на місце. При роботі знадобитися набір ключів, хоча переважно буде використовувати ключ на 14. Також може знадобитися молоток і кілька металевих конструкцій довільної форми, які будуть використовуватися в якості підкладок. В цілому, проведення робіт по заміні шарової опори і гальмівних колодок на Джилі СК не вимагають багато часу і високого професіоналізму.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі СК заміна шаровой опори і тормозних колодок KIMIKO"

Відгуки: 0




.