Шарові опори на Джилі СК виконують роль шарніра, завдяки якому ступиця колеса може бути прикріплена до важеля підвіски. Вона забезпечує вільне горизонтальне переміщення колеса, виключаючи вертикальне. Гальмівні колодки забезпечують гальмування авто. Після впливу на них спеціального поршня, вони стискають гальмівний диск, що і призводить до гальмування. При цьому особливу увагу необхідно приділяти і напрямним супорта. Якщо вони будуть працювати з перебоями або їх заклинить, то гальма будуть функціонувати неправильно, що призведе до швидкого стирання гальмівних колодок.
Покроковий процес заміни шарової опори і гальмівних колодок на Джилі СК
Якщо визначити проблеми з шаровою опорою зазвичай достатньо просто, як і провести їх заміну, то з гальмівною системою не все так легко. На наявність проблем з гальмівними колодками на Джилі СК можуть вказувати такі фактори:
- Виникнення дивних звуків, найчастіше – повискування.
- Машина складніше і довше набирає швидкість.
- Без видимої причини збільшується витрата палива.
Помітивши подібні відхилення в роботі авто, слід провести повну перевірку механізмів, приділивши особливу увагу гальмівній системі, зокрема – гальмівним колодкам і напрямним супорта. При виявленні проблем з шаровою опорою, гальмівними колодками або напрямними супорта, проводимо такі роботи:
- Для заміни гальмівних колодок нам потрібні нові деталі.

- Будемо використовувати комплектуючі торгової марки KIMIKO.

- Зовні пластина багатообіцяюча, повинна прослужити довго.

- При цьому вона на два-три міліметри менше рідних.

- Але довіри викликає набагато більше.
- Обрана модель має «пищалочку».

- Таке доповнення при критичному зносі гальмівної колодки починає тертися об диск і оповіщати про необхідність заміни деталі.
- На цій моделі для пищалки відведено малий діапазон.

- Також проведемо перегородку супорта.
- Зокрема, замінимо пильники.

- І замінимо кульову опору.

- Під пильники додаємо трохи герметика.



- Їх потрібно відкрутити.
- І ось тут ось гаєчку теж треба зняти.



- Скручуємо всі болти і гайки.
- Знімаємо спочатку нижні 3 болта.

- Ступицю вправо-вліво повертаємо, і вона повинна самостійно випасти.

- Відкручуємо ось цей болт для повного зняття шарової опори.

- Шарова самостійно випадати не хоче.

- Беремо зубило й молоток і наносимо в цю область кілька ударів.

- Ось вийшло витягти стару шарову опору.

- Вона вже непридатна до використання.


- В рідних шарових опорах є спеціальна насічка.

- Вона необхідна для фіксації до болта.
- Краще відразу виставити її навпроти середнього болта.

- Це дозволить спростити надалі установку.
- Робити це краще в лещатах.

- Нова шарова вільно руками не прокручується.


- Коли робите заміну, краще почати з її розміщення в важелі.

- Потім буде простіше потрапити одним штоком, ніж регулювати три болти.

- Спочатку фіксуємо шарову опору.

- Тільки потім вирівнюємо шток під ступичне гніздо.

- Переходимо нагору, де будемо міняти гальмівні колодки і супорт.

- Ось знаходиться наш гальмівний диск.

- Тут знаходяться гальмівні колодки.

- Ось це направляючі супорта.

- Зняли весь захист, оскільки він буде заважати.

- Знімаються направляючі супорта легко.



- Після чого в цей отвір вставляємо металеву деталь і розводимо колодки.


- Ось у такому стані знаходяться наші колодки.

- Використовувати їх далі просто небезпечно.
- Знімаємо зовнішню колодку.

- Зовнішня гальмівна колодка не сильно стерлася, але вже потребує заміни.

- Стирання проходило відносно рівномірно.

- Знімаємо внутрішню гальмівну колодку.

- Внутрішня гальмівна колодка стерта сильно.

- Стирання проходило нерівномірно.

- Це говорить про те, що направляючі супорта заклинило.

- Колодки не до кінця розходилися, що призводило до стирання.

- Ось два болта з направляючих.

- Тепер знімаємо старі пильовики.

- Вони начебто ще й нормальні, але краще все-таки замінити.

- Ось так виглядає напрямна супорта.

- Витремо, вичистимо її, заново змастимо і поставимо назад.

- На другій направляючій пильовики також в більш-менш нормальному стані.

- Дістаємо другу напрямну супорта.

- Вони мають різну довжину, що дозволить уникнути плутанини.

- Ось саме друга, довга, і була заклинившей.

- Вдалося все-таки зняти другу напрямну.

- Іноді спостерігається проблема у вигляді поршня супорта, який застигає у витягнутому стані.

- Його необхідно заштовхати назад, оскільки він заважає встановлювати гальмівні колодки.
- Зробити це можна досить просто.
- Використовуємо ось ці дві дірочки.

- Підкладаємо кілька металевих деталей.

- Вставляємо в отвори болти і починаємо їх закручувати.

- Поступово вони придавлюють металеві конструкції і вганяють поршень на місце.
- Ось поршень вже зайняв своє місце в супорті.

- Тепер все готово до встановлення напрямних супорта і гальмівних колодок.

- Одягаємо нові пильовики на місце.

- Перевіряємо вже змащені направляючі супорта.

- Одягаємо на обидва краї пильовики і затискаємо їх накриваючим болтом.

- Не забуваємо змащувати зсередини, для болта.

- Зовні також необхідно змастити саму напрямну.

- Встановлюємо направляючі супорта на місця.

- Встановлюємо внутрішню гальмівну колодку.

- Багато хто дивується, що в Джилі СК тільки один поршень супорта.
- Головне, що тиск припадає на центр, так що не страшно.

- Вставляємо зовнішню гальмівну колодку.

- Ось тут є спеціальні фіксатори.

- Гальмівні колодки встановлені на місце.

- Встановлюємо гальмівний диск.


- Після установки супорта напрямні повинні мати невеликий люфт.

- Спочатку він може бути великим.
- Однак після прокачування гальмівної системи він буде становити всього 1-2 міліметра.
- Це необхідно для того, щоб при гальмуванні направляючі супорта не заклинило.
- Така ситуація можлива в результаті роботи поршня супорта.

На цьому роботи по заміні шарової опори і гальмівних колодок KIMIKO на Джилі СК можна вважати завершеними. Залишається встановити колесо на місце. При роботі знадобитися набір ключів, хоча переважно буде використовувати ключ на 14. Також може знадобитися молоток і кілька металевих конструкцій довільної форми, які будуть використовуватися в якості підкладок. В цілому, проведення робіт по заміні шарової опори і гальмівних колодок на Джилі СК не вимагають багато часу і високого професіоналізму.