⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Чищення дроселя і датчика регулятора холостого ходу Джилі МК, як зняти датчик положення дросельної заслінки

MK

Однією з найважливіших деталей системи впускання двигуна Джилі МК можна назвати дросельну заслінку.

Встановлюється вона безпосередньо між впускним колектором і повітряним фільтром.

Основна функція дросельної заслінки полягає в регулюванні подання повітряного потоку, потрібного для створення топливоповітряної суміші.

Відповідно, від правильного функціонування дросельної заслінки залежить стабільність роботи двигуна, рівень витрати палива, а також ряд інших характеристик автомобіля.

Дросельна заслінка

Модуль дросельної заслінки Джилі МК включає такі основні елементи:

  • Корпус, оснащений декількома додатковими патрубками. Останні з'єднуються з різними системами – вентиляція, уловлювання пари палива, охолоджувальної рідини (так званий обігрів заслінки).
  • Привід, який відповідає за приведення в рух клапана у момент натиснення педалі газу. 
  • Потенціометр або датчик положення. Вони відповідають за проведення вимірів кута відкриття дросельної заслінки і передають певний сигнал на блок управління. У сучасних пристроях вмонтований два датчики контролю положення, які можуть бути як з ковзаючими контактами, так і магніторезистивними.
  • Регулятор холостого ходу. Він вимагається для можливості підтримувати задану частоту обертання колінчастого валу у закритому режимі. Іншими словами – забезпечує мінімальний кут відкриття заслінки в той час, коли педаль газу не натискається.

Зазвичай, при виявленні проблем працездатності дросельної заслінки Джилі МК, блок повністю міняється.

Проте в деяких випадках досить провести коригування (адаптацію) або просто промити.

Є декілька чинників, які можуть вказувати на наявність несправностей в дросельній заслінці або супутніх датчиках:

  • Некоректна робота двигуна на холостих оборотах.
  • Нестабільна робота силового агрегату в робочому режимі.
  • Різкі скачки оборотів.

Останнє пов'язане з можливим підсосом повітря в дросельній заслінці. Проте найчастіше проблеми в працездатності викликані забрудненням і окисленням контактів датчиків.

Промиваємо дросельну заслінку Джилі МК і чистимо контакти датчиків – швидко і легко

Для проведення робіт знадобиться набір інструментів для відкручування необхідних вузлів, засіб для промивання заслінки.

Коли усе необхідне буде підготовлене, виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо хомут повітропроводу, який йде від повітряного фільтру.

Відкручуємо хомут повітропроводу

  • Це дозволить надалі зняти частину конструкції, що заважає.
  • Від'єднуємо клямки, якими фіксується верхня частина корпусу повітряного фільтру Джилі МК.

Від'єднуємо кришку повітряного фільтру

  • Це також знадобиться для зняття.
  • Від'єднуємо шланг в районі клапанної кришки.

Від'єднуємо шланг

  • Знімаємо повітряний фільтр з повітропроводом.
  • Заразом можна перевірити стан повітряного фільтру.

Знімається фільтр

  • При необхідності його слід замінити, оскільки при сильному забрудненні може не поступати необхідна кількість повітря. 
  • Прибираємо керівний трос, що йде на дросельну заслінку.

Прибираємо трос

  • Зафіксований він в спеціальному пазі за допомогою спеціального фіксатора на кінці.
  • Відключаємо датчики дросельної заслінки Джилі МК від електроживлення.

Відключаємо датчики від живлення

  • Для цього відключаємо фішки, що йдуть до них.
  • Відкручуємо 4 болта, якими закріплена дросельна заслінка.

Відкручуємо дросельну заслінку

  • Відкручуються вони ключем на 10.
  • Усередині заслінка досить брудна.

Заслінка усередині брудна

  • Відповідно, її необхідно очистити.
  • Промивати краще раз на рік.
  • Для цього використовуватиметься спеціальний засіб.

Використовуваний спеціальний чистячий засіб

  • В даному випадку застосовується BBF.
  • Відкручуємо болти, якими кріпляться датчики на дросельній заслінці Джилі МК.

Відкручуємо датчики

  • Розраховані вони на зірочку, так що слід заздалегідь пошукати відповідну насадку.
  • Відкручуємо датчик холостого ходу.

Відкручуємо датчик ХХ

  • Він також вимагає чищення.
  • При цьому посадочне місце також необхідно очистити від забруднень.

Очищаємо посадочне місце

  • Відкручуємо датчик положення дросельної заслінки.
  • В процесі відкручування він може трохи зміститися.

Датчик положення дросельної заслінки може зміститися

  • У цьому немає нічого страшного, головне заповнити його положення на момент витягання з посадочного місця.
  • Трохи промиваємо посадочне місце датчика.

Промиваємо посадочне місце

  • Промиваємо усі робочі поверхні.
  • Особливо звертаємо увагу на внутрішню частину дросельної заслінки Джилі МК.

Ретельно очищаємо внутрішню частину дросельної заслінки

  • При цьому не слід проводити подальше розбирання заслінки або проводити ще якісь роботи.
  • Інакше існує вірогідність отримання серйозних ушкоджень усіма поверхнями.
  • Також промиваємо датчик холостого ходу.

Промиваємо ретельно датчик ХХ

  • Для цього також використовуваний BBF.
  • При цьому балончик слід тримати на невеликому віддаленні.
  • Поправляємо гумку ущільнювача на датчику.

Поправляємо гумку

  • Це необхідно для його правильного функціонування.
  • Очищаємо посадочне місце дросельної заслінки Джилі МК від забруднень.

Очищаємо посадочне місце дросельної заслінки

  • Протираємо поверхнею за допомогою чистої ганчірки.
  • Краще проводити заміну фільтру двічі в рік – перед літом і перед зимою. 
  • Це дозволить істотно понизити забруднення дросельної заслінки.
  • Промивати дросельну заслінку раз на рік необхідно для позбавлення від сміття, що накопичилося.
  • Це дозволить мінімізувати ущерб, який наноситься деталі абразивними елементами.

Важливо прибрати усе сміття щоб не ушкоджувати заслінку

  • В результаті цього на робочій поверхні з'являються борозни і інші ушкодження.
  • Ставимо на місця датчики, які були встановлені на дросельній заслінці Джилі МК. 
  • Після чого встановлюємо безпосередньо дросельну заслінку.

Ставимо дросельну заслінку на місце

  • Стежимо за правильністю установки.
  • Підключаємо живлення датчиків.
  • Порівнюємо старий і новий повітряний фільтр.

Порівнюємо фільтру

  • Встановлюємо новий повітряний фільтр.
  • Фільтр встановлюється меншими виступами у верхню частину корпусу.

Фільтр ставимо правильно

  • Ставимо корпус і фільтр на місце.
  • Защипуємо кріплення.

Защипуємо кріплення

  • Одягаємо патрубок повітропроводу на дросельну заслінку Джилі МК.
  • Фіксуємо його за допомогою хомута. 

Фіксуємо повітропровід хомутом

  • Підключаємо шланг, що йде від патрубка повітропроводу.
  • Заводимо двигун і перевіряємо його роботу.

На проведення усіх робіт знадобиться близько години вільного часу. При цьому певні специфічні навички не згодяться.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чищення дроселя і датчика регулятора холостого ходу Джилі МК, як зняти датчик положення дросельної заслінки"

Відгуки: 0




.