⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Модельний ряд Чері Тіго представлений на ринку вже більше 14 років, і за цей час машини багато разів модифікувалися. З'явилися навіть нові представники цього сімейства.
Проте багатьом хотілося б дізнатися про стан автомобілів, які першими з'явилися на вітчизняному ринку. До таких можна віднести Тіго Т11, який одним з перших і з'явився у продажу.
Цей кросовер відрізняється досить хорошими технічними характеристиками. Ще один плюс, це дуже лояльна вартість автомобільних запчастин на Чері Тіго.
Проте, що ж відбувається з автомобілем після більш ніж 10 років експлуатації.
Адже багато хто упевнений в тому, що китайські авто, особливо перших поколінь, стільки просто не живуть.
Представлений на огляді автомобіль був придбаний в 2007 році. Пробіг складає дещо більше 100 тисяч км.
Окремо варто відмітити той факт, що авто не потрапляло в аварії, не перефарбовувалося.
Експлуатувалося авто переважно в міських умовах, проте іноді відбувалися виїзди за місто і на бездоріжжі.
На цьому варіанті Чері Тіго встановлений двигун Mitsubishi об'ємом 2.4 літра. Потужність двигуна складає 129 к.с. Силовий агрегат поєднується з механічною коробкою перемикання передач.
Особливих нарікань на роботу двигуна і коробки не виникало, все працює стабільно. Силовий агрегат масло не жере, що також добре, інших явних проблем не виявлено.
Динаміка двигуна хороша, це помітно навіть при здійсненні обгонів. Машина упевнено біжить хоч з 5, хоч з 3 передачі.
Проте подібний двигун можна назвати досить застарілим, що позначається і на досить високій витраті палива.
За весь час експлуатації автомобіля двічі проводилася заміна ременя ГРМ разом з роликами.
Також кілька разів на представленому варіанті Чері Тіго проводилася заміна свічок запалення і високовольтних дротів.
З часом була проведена заміна клем акумулятора і самого акумулятора.
Особливих претензій до роботи підвіски нема. Ходить нормально, як і на інших авто.
Відзначається дещо понижений ресурс, проте багато що залежить від манери водіння.
Проте враховуючи вартість комплектуючих, цілком можна своєчасно провести заміну пошкоджених елементів.
Звичайно, якість оригінальних запчастин Чері Тіго також не завжди відрізняється відмінними показниками, але все цілком пристойно.
За бажання можна використати деякі комплектуючі з Тойоти РАВ- 4, які цілком не погано підходять.
Підвіска загалом жорстковата, але автомобіль тримає дорогу добре, навіть на поворотах.
До кузову особливих претензій немає, особливо якщо за ним ретельно доглядати. У деяких власників через 3-5 років починаються проблеми з порогами і арками.
У нашому випадку жодних проблем з порогами немає. Навіть натяку на іржу немає. Та ж ситуація і з колісними арками, де корозії також немає.
Єдине місце, де з'явилися корозійні вогнища – кути передніх дверей.
Також є невелике здуття фарби на капоті і в районі грат радіатора.
При цьому усі елементи кузова рідні, не билися і не мінялися. Також авто не фарбувалося.
Навіть бампера на представленому Чері Тіго все ще стоять рідні.
На дверях багажника встановлено запасне колесо, прикрите спеціальним захисним кожухом.
Проте це колесо краще демонтувати. Це пов'язано з його вагою, під впливом якої відбувається перекіс дверей.
Зрештою це призводить до стука при їзді, а також зміщення, через що частина замка на дверях не співпадає з тим, що змонтований на кузові.
Багажник досить місткий. У нім є дві ніші, які при їзді можуть деренчати, а також полиця. Остання теж стукає, так що за відсутності необхідності в ній можна просто прибрати її.
Для збільшення простору багажника можна скласти сидіння. При цьому доступна можливість не лише їх складання, але і швидкого демонтажу без інструментів.
Під заднім рядом сидінь розташовані паливний насос.
Салон в досить хорошому стані. Передня панель має сірий колір, хоча можливий варіант і в чорному оформленні.
Звичайно, виглядає все злегка застарілим, але варто пам'ятати про те, що автомобілю 12 років.
Проте комплектація досить хороша, і із звичних сучасних елементів бракує тільки мультифункціонального керма.
Встановлені усі 4 електросклопідіймачі, які все ще нормально стабільно працюють.
Додатково є електрорегулювання дзеркал заднього виду.
Варто відмітити, що самі дзеркала досить великі і забезпечують хороший огляд. До речі, дзеркала в Чері Тіго з підігріванням, що не завжди можна зустріти і на сучасних авто.
Панель приладів інформативна, читається без проблем. Правда, не обійшлося без косяків.
Проблема полягає в датчику палива і відображенні даних на приладовій панелі. Далеко не завжди дані на приборці відповідають реальному стану справ.
Буває, що показує ще одно ділення палива, а автомобіль просто перестає заводитися.
Загалом, з датчиком є певні проблеми, а точніше з його налаштуваннями.
Іноді при заливці повного бака перша половина шкали, що відображає, знижується поступово, досить повільно, а ось друга – швидко, практично за декілька десятків кілометрів.
Магнітола була замінена, оскільки штатна мала дуже вузький функціонал і окрім простих дисків не могла використати ніякого іншого джерела даних.
До речі, штатна магнітола на Чері Тіго має дуже застарілий вигляд.
Управління кондиціонером, піччю і обдуванням здійснюється за допомогою механічних тумблерів, розташованих під аудіосистемою.
Селектор КПП має цілком звичний вигляд. Деякі скаржаться на декоративний кожух, який рветься. Поки на представленому авто таке не помічено, хоча пробіг складає більше 100 тисяч км.
Центральний підлокітник цілком зручний, і в парі з дверним забезпечує прийнятний рівень комфорту при їзді на тривалі відстані.
У даху Чері Тіго є люк. Відкривається він в двох положеннях.
Перше положення – козирок. На другому положенні люк відкривається повністю.
Скло люка йде трохи затемненим. Проблем з корозією в місці його установки або протіканням води не виявлено.
Єдина проблема з люком – взимку з внутрішньої сторони збирається конденсат.
Також невеликим недоліком можна назвати тканинні вставки на дверних картах. Вони швидко забруднюються і вимагають регулярного чищення.
Головною проблемою автомобіля можна назвати конструкцію бензобака, яка представлена у вигляді форми букви «П». У лівій частині встановлюється насос для перекачування палива в праву.
У правій, у свою чергу, стоїть основний насос, що відповідає за подання палива в двигун.
Насоси досить часто виходять з ладу, через що авто може не заводитися навіть з половиною бака бензину. Відбувається забивання, тиск стає недостатнім.
Частенько проблеми торкаються перекачуючого насоса. Рідше проблема із забиванням сітки бензонасоса.
Якщо ж Чері Тіго не заводиться на повному баку, то проблема з відсутністю живлення бензонасоса або вийшов з ладу сам насос.
В цілому, машина досить хороша, і єдиним вразливим місцем є бак з насосом. У іншому – все просто відмінно, незважаючи на вік авто.