⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Удаление сепаратора картерных газов Чери Амулет А11, А15

На цілому ряду автомобілів, включаючи Чері Амулет, встановлюється сепаратор картерних газів. Пов'язано це з екологічними вимогами, а не гострою необхідністю технічного плану.

Цей пристрій призначений для відсіювання часток масла з картерних газів і його подальше повернення в систему мастила.

Сепаратор газів

Проте використання подібної системи частенько призводить до того, що в маслозйомній горловині і інших елементах системи мастила утворюється масляниста рідина.

Її поява призводить до погіршення процесів змазування, що зрештою веде до зниження терміну служби усіх агрегатів, які в ході експлуатації змащуються.

Природно, виникає необхідність в частій заміні масла в Чері Амулет, а також в промиванні усієї системи, що зробити украй важко.

Відповідно, водії починають шукати спосіб усунути цю проблему, вносячи різні зміни в конструктивну складову автомобіля. Не завжди такі зміни йдуть на користь самому авто.

Усуваємо проблему газів картерів Чері Амулет правильно – перемикання патрубків і робота авто після переробки

Для проведення переробки знадобиться наявність близько години вільного часу, а також невеликий запас інструментів, переважно – викрутки.

Щоб позбавитися від проблем появи від емульсії в клапанній кришці і інших елементах автомобіля, виконує такі дії:

  • Основна проблема з утворенням емульсії виникає в маслозаливній горловині Чері Амулет.

Емульсія концентрується в маслозаливной горловині

  • Також сепаратор картерних газів (бочонок з 4 патрубками) також увесь забитий емульсією.
  • Установка різних додаткових фільтрів, як радить багато хто, не дуже рятує ситуацію.
  • Все одно все забивається і регулярно доводиться міняти і чистити.
  • Для усунення проблеми виводимо патрубок картерних газів на нижній фільтр.

Патрубок газів картерів виводиться на нижній фільтр

  • Розташований він під корпусом повітряного фільтру.

Фільтр розташований під корпусом повітряного фільтру

  • По суті, це маленький бочонок зі встановленим усередині нього поролоном.
  • Також в корпусі є спеціальний дренажний отвір, через який виводиться сторювана суміш.
  • Іншими словами, потік з клапана картерних газів, розташованого в кришці, за допомогою патрубка виводите убік, на фільтр.

З'єднується клапан і фільтр безпосередньо

  • А ось два верхні патрубки, Чері Амулет, що йдуть від сепаратора, просто закільцьовуємо між собою.

Верхні патрубки закільцьовуємо

  • Багато хто радить заглушити просто ці патрубки, щоб нібито не підсмоктувало холодне повітря.
  • Проте закільцювавши патрубки, вдалося підвищити обороти на холостому ходу на 40-50 одиниць.
  • Також покращала динаміка автомобіля, свічки не так сильно страждають, а двигун працює тихіше, знизилася витрата палива. 
  • По суті – потік повітря по повітропроводу від фільтру закільцьовується з інжекторним.

Відбувається закільцьовування повітряного потоку

  • Правда, там трубка меншого діаметру, ставимо спочатку її, а потім звичайний товстий патрубок згори.

Використовуються трубки різного діаметру

  • Єдине уточнення – на зимовий час краще прибирати поролонову вставку.
  • Інакше вона може замерзнути, що трохи позначиться на роботі двигуна Чері Амулет.
  • Зокрема, росте надмірний тиск у ряді вузлів.
  • Більше жодних проблем не виникає, все цілком добре працює і не засмічується.
  • Навіть дросельна заслінка залишається чистою, що важливо для хорошої роботи двигуна.

Дросельна заслінка залишається чистою

Така проста переробка дає можливість позбавитися від серйозних проблем, які при відкладанні рішення можуть привести до виходу з ладу цілих вузлів двигуна.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Удаление сепаратора картерных газов Чери Амулет А11, А15"

Відгуки: 0




.