Важливим елементом рульового управління Чері Тіго являється гідропідсилювач керма. Він відповідає за передачу додаткового зусилля при повороті рульового колеса з використанням тиску масла.
Наявність ГУР на автомобілі істотно спрощує управління автомобілем, що особливо виразно проявляється при парковці і здійсненні маневрів в обмеженому просторі.
Також гідропідсилювач дозволяє зберігати керованість автомобіля і пом'якшити удари при наїзді автомобіля на нерівності дорожнього покриття.
Щоб ГУР Чері Тіго працював максимально ефективно, він повинен відповідати цілому ряду вимог:
- Надійність і відсутність шуму при роботі.
- Мінімальні розміри пристрою і простота його обслуговування.
- Екологічна безпека і технологічність.
- Невеликий поворотний момент на колесі з подальшим самостійним поверненням в нейтральне положення.
- Забезпечення плавності і легкості рульового управління.
- Повне забезпечення кінематичної стежачої дії – дотримання відповідності між кутом повороту керма і керованих коліс.
- Контроль збереження силової стежачої дії, коли зберігається пропорція між силою опору повороту керованими колесами і зусиллям на кермі.
- Забезпечення можливості подальшого управління автомобілем навіть після виходу гідропідсилювача з ладу.
Для забезпечення усіх функцій спеціально розроблена і конструкція усіх елементів гідропідсилювача Чері Тіго. Серед основних конструктивних елементів можна виділити такі:
- Розширюючий бачок з робочою рідиною.
- Масляний насос, який відповідає за підтримку робочого тиску.
- Золотниковий розподільник.
- Гідравлічний циліндр.
- Система трубопроводу.
Важливим моментом в роботі гідропідсилювача є наявність і стан робочої рідини. Теоретично можна зовсім і не міняти рідину, але все-таки краще це робити.
Заміну рідини проводять раз в 2 роки або кожні 15-40 тисяч км пробігу. Пов'язано це з тим, що рідина нагрівається при експлуатації підсилювача і поступово втрачає свої властивості.
Проводимо заміну масла ГУР Чері Тіго без проблем
Для проведення заміни масла в гідропідсилювачі знадобиться декілька місткостей, великий шприц з трубкою, а також викрутка.
Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:
- Накриваємо поверхню біля розширювального бачка.
- Це необхідно для того, щоб не забруднити інші поверхні маслом.
- Відкручуємо кришку розширювального бачка ГУР.
- Готуємо шприц і місткість під старе масло.
- Беремо великий шприц і викачуємо масло.
- Після цього залишки масла з розширювального бачка гідропідсилювача Чері Тіго прибираємо за допомогою шприца з довгою трубкою.
- У цій моделі по сервісної книги заміна масла в ГУР проводиться кожні 15 тисяч км пробігу або раз в 2 роки.
- Послабляємо хомут на шлангу зворотного подання.
- Після чого знімаємо шланг.
- Розміщуємо місткість для старого масла так, щоб вона добре трималася.
- Шланг із зворотного подання вставляємо в ємність.
- Не заводячи двигун, починаємо обертати кермо з крайнього в крайнє положення, іноді затримуючись в одному з положень.
- Двигун не заводимо з тієї причини, що насос не повинен працювати без масла, інакше він вийде з ладу.
- При цьому ставимо заглушку на місці підключення обратки до розширювального бачка ГУР Чері Тіго.
- Поступово починаємо доливати масло у бачок.
- При цьому продовжуємо обертати кермо і викачувати залишки старого масла.
- Доливання нового масла дозволить уникнути завоздушувания і необхідності в подальшому прокачуванні системи.
- Обертання керма продовжуємо до того моменту, поки із зворотного подання не піде нове чисте масло.
- При цьому слід періодично підливати нове масла, стежачи, щоб у бачку не ставало порожньо.
- Коли з шланга починає йти нове масло повертаємо його на місце.
- Протираємо поверхні від забруднень.
- Повертаємо на місце і затягуємо хомут, встановлений на шлангу зворотного подання масла на бачку Чері Тіго.
- Доливаємо масло до необхідного рівня.
- Не закриваючи розширювальний бачок пробкою, заводимо двигун і провертаємо кермо від упору до упору.
- У кінцевому положенні керма трохи водимо його з одного боку в інший.
- При цьому не слід затримувати кермо в крайньому положенні надовго, оскільки існує вірогідність спалити насос.
Після прокачування гідропідсилювача Чері Тіго можна спокійно експлуатувати автомобіль. Важливо перевіряти періодично рівень масла у бачку і при необхідності поповнювати його.