⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Заміна масла ГУР Чері Тіго

Важливим елементом рульового управління Чері Тіго являється гідропідсилювач керма. Він відповідає за передачу додаткового зусилля при повороті рульового колеса з використанням тиску масла.

Насос ГУР

Наявність ГУР на автомобілі істотно спрощує управління автомобілем, що особливо виразно проявляється при парковці і здійсненні маневрів в обмеженому просторі.

Також гідропідсилювач дозволяє зберігати керованість автомобіля і пом'якшити удари при наїзді автомобіля на нерівності дорожнього покриття.

Щоб ГУР Чері Тіго працював максимально ефективно, він повинен відповідати цілому ряду вимог:

  • Надійність і відсутність шуму при роботі.
  • Мінімальні розміри пристрою і простота його обслуговування.
  • Екологічна безпека і технологічність.
  • Невеликий поворотний момент на колесі з подальшим самостійним поверненням в нейтральне положення.
  • Забезпечення плавності і легкості рульового управління.
  • Повне забезпечення кінематичної стежачої дії – дотримання відповідності між кутом повороту керма і керованих коліс. 
  • Контроль збереження силової стежачої дії, коли зберігається пропорція між силою опору повороту керованими колесами і зусиллям на кермі.
  • Забезпечення можливості подальшого управління автомобілем навіть після виходу гідропідсилювача з ладу.

Для забезпечення усіх функцій спеціально розроблена і конструкція усіх елементів гідропідсилювача Чері Тіго. Серед основних конструктивних елементів можна виділити такі:

  • Розширюючий бачок з робочою рідиною. 
  • Масляний насос, який відповідає за підтримку робочого тиску.
  • Золотниковий розподільник.
  • Гідравлічний циліндр.
  • Система трубопроводу.

Розширюючий бачок ГУР

Важливим моментом в роботі гідропідсилювача є наявність і стан робочої рідини. Теоретично можна зовсім і не міняти рідину, але все-таки краще це робити.

Заміну рідини проводять раз в 2 роки або кожні 15-40 тисяч км пробігу. Пов'язано це з тим, що рідина нагрівається при експлуатації підсилювача і поступово втрачає свої властивості.

Проводимо заміну масла ГУР Чері Тіго без проблем

Для проведення заміни масла в гідропідсилювачі знадобиться декілька місткостей, великий шприц з трубкою, а також викрутка.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Накриваємо поверхню біля розширювального бачка.

Закриваємо навколишні поверхні

  • Це необхідно для того, щоб не забруднити інші поверхні маслом.
  • Відкручуємо кришку розширювального бачка ГУР.

Відкручуємо кришку

  • Готуємо шприц і місткість під старе масло.
  • Беремо великий шприц і викачуємо масло.

Великим шприцом починаємо викачувати масло

  • Після цього залишки масла з розширювального бачка гідропідсилювача Чері Тіго прибираємо за допомогою шприца з довгою трубкою.

Далі використовуваний шприц з довгим шлангом

  • У цій моделі по сервісної книги заміна масла в ГУР проводиться кожні 15 тисяч км пробігу або раз в 2 роки. 
  • Послабляємо хомут на шлангу зворотного подання.

Послабляємо хомут

  • Після чого знімаємо шланг.
  • Розміщуємо місткість для старого масла так, щоб вона добре трималася.
  • Шланг із зворотного подання вставляємо в ємність.

Шланг зворотного подання вставляємо в ємність

  • Не заводячи двигун, починаємо обертати кермо з крайнього в крайнє положення, іноді затримуючись в одному з положень.
  • Двигун не заводимо з тієї причини, що насос не повинен працювати без масла, інакше він вийде з ладу.
  • При цьому ставимо заглушку на місці підключення обратки до розширювального бачка ГУР Чері Тіго.

Патрубок глушимо

  • Поступово починаємо доливати масло у бачок.
  • При цьому продовжуємо обертати кермо і викачувати залишки старого масла.
  • Доливання нового масла дозволить уникнути завоздушувания і необхідності в подальшому прокачуванні системи.
  • Обертання керма продовжуємо до того моменту, поки із зворотного подання не піде нове чисте масло.

Обертаємо кермо до початку потоку чистого масла

  • При цьому слід періодично підливати нове масла, стежачи, щоб у бачку не ставало порожньо.
  • Коли з шланга починає йти нове масло повертаємо його на місце.

Ставимо шланг на місце

  • Протираємо поверхні від забруднень.
  • Повертаємо на місце і затягуємо хомут, встановлений на шлангу зворотного подання масла на бачку Чері Тіго.
  • Доливаємо масло до необхідного рівня.

Доливаємо нове масло

  • Не закриваючи розширювальний бачок пробкою, заводимо двигун і провертаємо кермо від упору до упору.

Не закриваючи бачок прокачуємо систему

  • У кінцевому положенні керма трохи водимо його з одного боку в інший.
  • При цьому не слід затримувати кермо в крайньому положенні надовго, оскільки існує вірогідність спалити насос.

Кермо довго не тримаємо в крайньому положенні

Після прокачування гідропідсилювача Чері Тіго можна спокійно експлуатувати автомобіль. Важливо перевіряти періодично рівень масла у бачку і при необхідності поповнювати його.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла ГУР Чері Тіго"

Відгуки: 0




.