⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Не заводиться Чері Тіго, перевірка паливної системи

Проблема із запуском двигуна відома практично усім власникам Чері Тіго, особливо в кузові Т11, які першими і з'явилися на вітчизняному ринку.

Найчастіше подібна проблема проявляється на двигунах з об'ємом 2.4 літра. По суті, з цим доведеться зіткнутися кожному власникові такого авто.

Двигун

Серед головних причин, по яких не заводиться силовий агрегат цієї моделі, виділяються такі:

  • Розряджений акумулятор в наслідок відсутності належного длгляду і своєчасної зарядки.
  • Вихід з ладу свічок запалення, наприклад, збільшення проміжку, забруднення або пробиття на корпус.
  • Відсутність живлення на бензонасосі, в наслідок чого в системі не підтримується необхідний тиск. Слід провести перевірку реле і запобіжника цього блоку. 
  • Розгерметизація паливної системи в результаті ушкодження трубок, кріплень і дротів.
  • Вихід з ладу регулятора тиску палива Чері Тіго. Слід перевірити тиск в системі для визначення цієї проблеми.
  • Забилася сітка у бензонасосі. Можна прочистити сітку або замінити її.
  • Попадання води в паливний бак, утворення конденсату. Особливо небезпечно в зимовий час.

Свічка запалення

Насамперед при виявленні проблем із запуском двигуна на цьому авто слід перевірити стан паливної системи, зокрема – РТП і паливний насос.

Паливний насос і датчики в розборі

Зазвичай проблема виявляється в одному з цих елементів, хоча не зайвим буде провести перевірку усієї паливної системи автомобіля.

Перевіряємо паливну систему Чері Тіго – пошук і усунення проблем

Суть проблеми полягає в тому, що з певних причин двигун перестав нормально заводитися. При цьому йдеться саме про модель, оснащену силовим агрегатом з об'ємом 2.4 літра, виробництва Mitsubishi.

Проблеми можуть бути з РТП, паливним насосом, безпосередньо двигуном або системою запалення.

Регулятор тиску палива

Проте, враховуючи особливості Чері Тіго, шукати проблему краще розпочинати саме з паливної системи, в якій іноді трапляються збої в роботі.

Для перевірки паливної системи знадобиться пляшка, шматок шланга і декілька ніпелів, використовуваних в автомобільних колесах, два хомути.

Готуємо все необхідно для робіт

Особливу увагу слід приділити регулятору тиску палива, а також паливному насосу, від яких багато в чому і залежить робота паливної системи.

Виконуємо такі дії:

  • Знімаємо шланг з паливної рампи.

Знімається шланг з паливної рампи

  • Для зняття шланга необхідно натиснути на спеціальні фіксатори і потягнути на себе.
  • При знятті шланга витікає бензин.

Може витікати бензин

  • Проте в цьому випадку бензин ледве побіг, хоча повинен був вистрілити під тиском.
  • Це вже є ознакою того, що регулятор тиску палива Чері Тіго вже не функціонує нормально і вимагає заміни.
  • Набираємо в пляшку бензин.

Набираємо в пляшку бензин

  • Фіксуємо її на відкритому капоті кришкою вниз, на якій надітий шланг.

Фіксуємо пляшку на відкритому капоті

  • Підключаємо другий кінець шланга до паливної рампи.
  • З другого кінця пляшки розміщуємо патрубок від компресора.

До пляшки підводимо трубку від компресора

  • Включаємо компресор і доганяємо тиск в 3.5 атмосфер.

Нагнітаємо необхідний тиск

  • При цьому відключаємо паливний насос.
  • Для цього досить відключити запобіжник цього блоку.
  • Заводимо Чері Тіго.
  • За допомогою компресора підтримуємо тиск.
  • Двигун стабільно працює.

Двигун працює стабільно

  • Відповідно, є певні проблеми і з бензонасосом.
  • Залишилося визначитися з тим, проблема з РТП або насосом, або ж і з тим, і з іншим.
  • Залазим під автомобіль і знаходимо паливний фільтр.

Знаходимо паливний фільтр

  • Від'єднуємо від нього шланг.

Від'єднуємо шланг

  • При цьому можуть стікати залишки бензину.
  • Підключаємо новий паливний фільтр до знятої шлангу.

Підключаємо новий паливний фільтр

  • До фільтру з іншого боку підключений компресор.

Підключаємо компресор

  • Включаємо компресор і перевіряємо який тиск буде в системі.
  • При цьому важливо не забути підключити назад шланг на паливній рампі Чері Тіго.
  • При тиску в 3.2-3.3 атмосфер починає відкриватися хлипак.

Хлипак відкривається при тиску 3.2-3.3 атмосфер

  • Цього показника недостатньо, вимагається мінімум 3.5 атмосфер.
  • Якщо ж тиск буде 3.2-3.3 атмосфер, то автомобіль працюватиме нестабільно і можуть виникати проблеми із запуском двигуна, сіпання при їзді також не виключаються. 
  • Проте регулятор тиску палива ще не остаточно вийшов з ладу.
  • Проте нормально він вже також не працює.
  • Перед цим автомобіль проїздив практично весь день.
  • Наступного дня ситуація виглядатиме абсолютно інакше – клапан швидше за все не триматиме навіть 2 атмосфери.
  • Наступним кроком стане ретельна перевірка бензонасоса.
  • Знімаємо компресор з паливного фільтру.

Знімається компресор з паливного фільтру

  • Одягаємо шланг з компресора на вихід з паливного насоса.

Одягаємо шланг в місці виходу паливної системи від насоса

  • Включаємо паливний насос Чері Тіго.
  • Насос після декількох включень зміг видавити тільки 3.5 атмосфер.

Насос видає тільки 3.5 атмосфер

  • Нормальні показники складають близько 5-6 атмосфер.
  • При цьому тиск поступово спадає, хоча повинно триматися на одному рівні.
  • Відповідно, насос стравлює тиск, хоча подібного не повинно бути.
  • Якщо завести автомобіль і натиснути педаль газу, то і наявний тиск впаде десь до 2.5 атмосфер. 
  • Відповідно, проблеми виявилися як в паливному насосі, так і в регуляторі тиску палива.
  • Оригінальні деталі, які були встановлені раніше, не відходили і місяць.

Нова оригінальна деталь не прожила і місяць

  • Відповідно, було прийнято рішення купити інші варіанти.
  • Вибір ліг на Aftermarket – по суті, найдешевший варіант, так звана вторичка.

Замовили нові деталі з вторички

  • Доведеться добиратися до паливного насоса Чері Тіго, який розташований у баку.

Добираємося до паливного насоса

  • Відключаємо роз'єм.

Відключаємо роз'єм

  • Знімаємо стопорне кільце.

Знімається стопорне кільце

  • Підводимо паливний насос.

Підводимо насос

Витягаємо гумку

  • Розбираємо і витягаємо паливний насос.

Розбираємо і витягаємо паливний насос

  • Перевіряємо на чистоту паливний бак.
  • Ставимо новий насос.

Ставимо новий насос

  • Перевіряємо працездатність паливної системи.
  • Кілька разів включаємо паливний насос для прокачування системи.
  • Після чого заводимо двигун.
  • Цього разу проблем не виникло, двигун завівся спокійно і без проблем.

Проблема з РТП і паливним насосом характерна для Чері Тіго, і вирішувати її доведеться тільки підбором якісних деталей.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не заводиться Чері Тіго, перевірка паливної системи"

Відгуки: 0




.