⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна піддону картера двигуна Чері Тіго

Одним з важливих елементів в системі мастила Чері Тіго являється піддон картера двигуна.

Саме у піддоні знаходиться певний об'єм масла, який використовується для змазування цілого ряду вузлів двигуна, що забезпечує його нормальну роботу.

Піддон картера двигуна

Піддон картера двигуна є своєрідним мастильним баком, заразом виконуючи захисну функцію для колінчастого валу.

Виконує декілька важливих функцій:

  • Зберігання і збір масла, що стікає з шатуново-поршневої групи.
  • Захист від розливання мастила в процесі руху автомобіля.
  • Збереження мастила від дії зовнішніх чинників. 
  • Додаткове охолодження моторного мастила.
  • Збір сміття, що виникло в результаті зносу ШПГ і шийок колінчастого валу.
  • Захист внутрішніх вузлів двигуна Чері Тіго від дії зовнішнього середовища.

В процесі експлуатації піддон може отримати ушкодження або почати протікати із-за природного зносу. Відповідно, виникає необхідність в проведенні його заміни.

Піддон поступово іржавіє

Проводимо заміну піддону картера двигуна Чері Тіго в домашніх умовах

На 217 тисяч км пробігу піддон почав протікати. Помітні істотні сліди його зносу у багатьох місцях. Утворилися діри, з яких почало протікати масло.

Старий піддон вже проржавів

Було прийнято рішення провести заміну піддону картера двигуна з мінімальним набором демонтованих блоків.

Зокрема, прийнято рішення не знімати захисну кришку ременя ГРМ і глушник.

Спробуємо не знімати кришку ГРМ

Глушник не зніматимемо з тієї причини, що його стан при такому пробігу досить поганий. На болтах не залишилося навіть різьблення. Цілком можливо, що у разі спроби демонтажу його просто доведеться замінювати на новий.

Болти кріплення глушника

Таким чином демонтуватиметься тільки поперечна захисна балка піддону картера двигуна Чері Тіго, і безпосередньо сам піддон.

Балку доведеться демонтувати

Проте в процесі виконання робіт можуть виникнути певні проблеми і цілком імовірно, що від первинної ідеї доведеться відмовитися.

Для проведення демонтажу потрібного блоку виконуємо такі дії:

  • Готуємо новий піддон.

Готуємо новий піддон

  • Встановлюватися буде оригінальний металевий піддон.
  • Також заздалегідь необхідно приготувати герметик.

Готуємо новий герметик

  • Обробляємо усі необхідні болти з допомогою WD-40.

Оброблюваний болти WD - 40

  • Це дозволить помітно спростити їх відкручування.
  • Починаємо знімати пластиковий захист Чері Тіго.

Приступаємо до зняття пластикового захисту

  • Відкручуємо болти захисту ключем на 10.
  • Прибираємо блок захисту убік.

Прибираємо захист убік

  • Це дозволить отримати доступ до болтів кріплення піддону і надалі витягнути його.
  • Знімаємо пластиковий захист балки.

Далі знімається захист балки

  • Для цього необхідно відкрутити декілька болтів на 13.
  • Вони повинні відкрутитися без проблем, оскільки у всередину волога не потрапляє.

Відкручуємо фіксувальні болти

  • Викручений болт за наявності на ньому корозії краще обробити з допомогою WD-40, щоб з ним не виникло проблем надалі.

Болт про всяк випадок обробляємо

  • При відкручуванні болтів захисту в передній частині існує вірогідність їх облому, особливо якщо при значному пробігу вони жодного разу не відкручувалися.
  • У такому разі їх доведеться висвердлювати, але цього разу обійшлося, та і болти викручувалися кілька разів.
  • Викручені болти і різьблення також обробляємо з допомогою WD-40.

Оброблюваний і інші болти

  • Прибираємо пластиковий захист піддону картера двигуна Чері Тіго убік.
  • Відкривається доступ до інших болтів кріплення піддону картера.

Дістаємо доступ до потрібних болтів

  • Також можна отримати доступ і до болтів кріплення балки, яку також доведеться знімати.

Також видно болти кріплення балки

  • Відкручуємо два болти на 16, якими кріпиться балка.

Відкручуємо болти кріплення балки

  • Відкручуємо 2 болти на 13 – передня опора кріплення двигуна.

Відкручуємо болти опори двигуна

  • Відкручуємо задню опору двигуна.
  • Ліворуч гайка на 18, голівка болта справа на 15.

Відкручуємо задню опору двигуна

  • Знизу кріплення опори двигуна Чері Тіго представлене у вигляді двох болтів і гайки на шпильці.
  • Для їх відкручування знадобиться ключ на 15.

Відкручуємо нижні кріплення задньої опори

  • Упираємося ломом в підрамник і підводимо двигун.

Підводимо двигун і витягаємо болт

  • Це дозволить витягнути болт кріплення опори з посадочного місця.
  • Саму опору прибрати не вдається, оскільки на ній приварений штир.

Витягнути опору заважає штир

  • Відкручуємо кріплення балки в передній частині.

Повністю викручуємо кріплення балки спереду

  • Після цього задня опора двигуна звільняється.
  • Відповідно, її можна зняти.

Знімається задню опору двигуна

  • Після цього можна спокійно витягнути балку назовні.

Витягаємо балку

  • Відкручуємо захисну кришку маховика Чері Тіго.

Відкручуємо кришку маховика

  • Для цього досить відкрутити два болти на 10 і 3 болти на 14.
  • Знімаємо захист маховика.

Знімається захист маховика

  • Це відкриває доступ ще до цілого ряду болтів кріплення піддону картера двигуна.
  • Зливаємо масло з піддону.
  • І відкручуємо усі болти кріплення по кругу.

Відкручуємо болти кріплення піддону по кругу

  • За допомогою викрутки зриваємо піддон картера двигуна, який тримається на герметиці.

Викруткою зриваємо піддон картера двигуна

  • Намагаємося зняти піддон картера двигуна.
  • Проте заважає глушник, а також упираємося в масляний фільтр.
  • Знімаємо масляний фільтр.

Знімається масляний фільтр

  • Робити це необхідно акуратно, оскільки може витікати залишок масла.

З фільтру витікає масло

  • Краще внизу заздалегідь підставити місткість.
  • Зняття фільтру не допомогло, і все-таки доведеться знімати глушник Чері Тіго.
  • Викручуємо болти. 

Викручуємо болти кріплення глушника

Знімається глушник з фіксаторів

  • Після чого можна зрушити глушник убік, щоб він не заважав.
  • До речі, каталізатор виявився цілим, не забитим.

каталізатор у нормальному стані

  • Знімаємо старий піддон і прибираємо його.
  • Прибираємо з поверхонь залишки старого герметика.

Прибираємо старий герметик

  • Зробити це можна шматком леза або канцелярським ножем.
  • Після зняття герметика знежирюємо поверхню спеціальними засобами.

Знежирюємо поверхню

  • Також знежирюємо і новий піддон картера двигуна Чері Тіго.

Знежирюємо новий піддон

  • Наносимо герметик на новий піддон.
  • Основну частину поверхні промазуємо по центру, а поверхня в місці болтів з внутрішньої сторони.

Наноситься герметик

  • Ставимо піддон на місце і наживляємо усі болти.

Ставимо піддон і закручуємо болти

  • Після чого затягуємо їх починаючи, з середини.
  • Проводимо зворотне складання автомобіля.
  • Після складання необхідно почекати хоч би добу, після чого можна заливати нову олію.

Виконання подібних робіт вимагає певних навичок, а також вимагає запасу вільного часу. Варто відмітити, що Чері Тіго неможливо буде експлуатувати в течію як мінімум доби.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна піддону картера двигуна Чері Тіго"

Відгуки: 0




.