⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Важливою складовою для роботи двигуна Чері Амулет являються високовольтні дроти.
Саме вони відповідають за передачу потужного електричного імпульсу з котушки запалення на свічки.
Щоб без проблем виконувати поставлене завдання, високовольтні дроти повинні відповідати цілому ряду вимог:
Щоб забезпечити мінімальні втрати імпульсу слід гранично понизити опір.
Проте у такому разі підвищуватиметься рівень перешкод, через що виробникам дротів для Чері Амулет і інших автомобілів довелося шукати компромісне рішення.
Оптимальним рішенням стала поява на ринку високовольтних дротів з розподіленим опором.
Сьогодні подібні дроти складаються з таких елементів:
Для нормальної роботи дротів важливим є стан усіх деталей, оскільки вихід навіть однією з них негативно позначається функціонуванні усієї системи.
Зазвичай проблеми з високовольтними дротами в Чері Амулет виникають в результаті окислення контактів або ушкодження ізоляції. Рідше причиною неполадок стає ковпачок, що вийшов з ладу.
Щоб не міняти високовольтні дроти часто, необхідно правильно підібрати варіант для установки одразу. Проте враховуючи представлену різноманітність, зробити це вдається не завжди.
Якщо вибрати високовольтні дроти неправильно, і вони швидко вийдуть з ладу, можливе виникнення ряду серйозних проблем.
Зокрема, починає троїти двигун, знизитися потужність двигуна, а також може виникнути ряд інших негативних наслідків.
Щоб визначитися з відповідним варіантом буде проведений порівняльний тест декількох популярних варіантів високовольтних дротів для Чері Амулет.
Серед запропонованих варіантів – Tesla, FSO, Decaro, Shin Kun, Korea Star.
Цікаво упаковані дроти у виробника Кореа Стар, які не просто вкладені в упаковку, але ще і скручені.
Далі слід розглянути кожного із запропонованих варіантів дротів детальніше.
Почнемо з Tesla. Перше, що радує, ця наявність в комплекті спеціальних защіпок, які по суті є фіксаторами дротів.
Багато хто помилково нехтує використанням подібних елементів. Двигун увесь час знаходиться у вібрації, яка передається і на дроти, що знижує термін їх служби.
Наявність і використання фіксаторів з комплекту високовольтних дротів Чері Амулет дозволяє мінімізувати шкідливу дію, створивши додаткову точку кріплення.
Контакти дротів виготовлені з нержавіючої сталі.
Самі дроти, включаючи ізоляцію, досить м'які, що також можна віднести до переваг. Відповідно, вони не будуть сильно дубіть на морозі і, швидше за все, не лопатимуться.
Контакти трохи перекошені, але вони добре видні і буде помітно, потрапляють вони в котушку запалення або ні.
З боку свічки контакт сидить щільно в шарі ізоляції і навряд чи зможе кудись зміститися. Проблем з цього боку можна не чекати.
Перевіряємо опір високовольтних дротів Tesla для Чері Амулет за допомогою мультиметра. Перемикаємо показники на відмітку в 20 кОм.
Щупи мультиметра підключаємо до контактів дроту і вимірюємо опір:
Цілком непогані результати, з якими можна цілком спокійно ставити дроти на автомобіль.
Наступними розглянемо високовольтні дроти польського виробництва від бренду FSO.
Кабель твердіший, ніж у попереднього варіанту. Навіть у просто прохолодному приміщенні після тривалого лежання дріт почав дубіть, що не дуже добре.
Контакт на котушку запалення Чері Амулет відрізняється кольором, найімовірніше покритий міддю. На самому контакті є фіксатор.
Проводимо вимір опору в різних дротах комплекту:
Недостатньо хороші показники, враховуючи, що нормальним прийнято вважати опір у високовольтних дротах від 2 до 10 кОм.
Менші показники можуть привести до утворення серйозних перешкод в роботі електрорадіоприладів. Постраждати може не лише радіо авто, але і інша електроніка, включаючи електронний блок управління.
Наступними на тісті виявилися високовольтні дроти для Чері Амулет від виробника Dekaro.
Ізоляція досить тверда. Цей показник набагато гірший, ніж у двох попередніх варіантів.
Контакти на котушку запалення далеко втоплені, вони не видні при одяганні. Необхідно стежити щоб вони не зрушилися убік і знаходилися по центру. Інакше контакти можуть просто правильно не стать.
Ковпачки зроблені не погано, вони досить м'які.
Заміряємо опір:
Показники опору просто відмінні, і все залежить тільки від терміну служби ізоляції, яка із-за твердості може досить швидко вийти з ладу.
Важливо. При проведенні вимірів важливо звертати увагу на свідчення мультиметра. Якщо при перевірці свідчення залишаються на відмітці в 1, то стався обрив.
Встановлювати такий варіант високовольтних дротів на Чері Амулет, як і на будь-який інший автомобіль суворо заборонено.
Наступними на перевірці виявилися високовольтні дроти виробництва Shin Kun. Ізоляція схожа за якістю на попередній варіант. Вона досить тверда, відчуття неначе при виготовленні додавали пластик.
Контакти виготовлені з нержавіючої сталі. Ковпачки не глибокі, що дозволяє істотно спростити установку дротів.
Проводимо вимір опору на дротах:
Відмінні показники опору. Такий опір піде тільки на користь двигуну, який працюватиме стабільніше.
Проте можливий вплив на радіостанцію і іншу електроніку.
Ще б трохи трохи краще якість ізоляції, і взагалі проблем би не було. Але в цілому, цілком відмінний результат.
Останніми перевіряємо високовольтні дроти для Чері Амулет від бренду Korea Star. Сумнозвісний бренд, у якого часто зустрічаються серйозні проблеми з якістю продукції, що випускається.
Щоб не виникало зайвих питання, відкриття пакування з дротами проводиться у момент зйомки.
Через те, що дроти зав'язані, їх дуже проблематично розмотати, особливо у разі холоду. Та і встановити їх після цього на автомобіль буде досить проблематично.
Ізоляція найжорсткіша з усіх запропонованих на огляді варіантів. Це негативний чинник, який може привести до істотного зниження терміну експлуатації.
Контакти в цих дротів зміщені в ковпачку. Відповідно, при установці на котушку запалення можуть виникнути істотні проблеми, оскільки контакти можуть не співпасти.
Проводимо вимір опору на дротах:
Для двигуна Чері Амулет такі показники опору підуть на користь. Проте електроніка явно страждатиме.
В цілому, виходить досить дивна картина – чим нижче якість безпосередньо дротів, тим менше опору.
Що стосується вартості дротів, то Tesla обійдеться в 300-350 гривен FSO – 270-300 гривен, інші варіанти коштують приблизно однаково, в районі 220-250 гривен.
Звичайно, оптимальним варіантом буде вибір Tesla, де і дроти нормальної якості, і опір в межах норми.
Проте кожен може вибирати самостійно, виходячи з особистих переваг. Хто любить швидку їзду може вибрати варіант з мінімальним опором.
Тільки при цьому потрібно враховувати низьку якість самих дротів, що приведе до необхідності в швидкій заміні, а також негативна дія на електроніку.