Шарова опора на Чері Тіго є одним з важливих елементів передньої підвіски. По своїй суті – це сполучна деталь, що забезпечує вільне обертання конструкцій в різних площинах.
У більшості випадків одна деталь кріпиться до шарової жорстко, друга – рухливо.
Шарова опора на Чері Тіго може працювати декілька років або 100 тисяч кілометрів шляху.

Конструкція шарової опори складається з декількох елементів:
- Стрижень з металу, один кінець якого має кулясту форму, а на другому є різьблення.
- Гумові пильовики, що забезпечують захист від проникнення пилу і бруду на основні елементи конструкції шарової опори Чері Тіго.
- Корпус з металу, одна із сторін якого має вузьку форму, а другий – широку.
- Спеціальна притискна шайба, що закріплює полімерний вкладиш.
- Безпосередньо полімерний вкладиш, що складається з двох частин – нижньої (чашки) і верхньої (упору).
- Завальцювання і притискна шайба. Іншими словами – дно шарової опори Чері Тіго.

Визначити необхідність проведення заміни шарової опори на Чері Тіго можна за таким факторам:
- Погіршення керування автомобілем, з'їзд на одну сторону.
- Нерівномірний знос шин.
- Стук в підвісці.
При виявленні подібних проблем необхідно перевірити стан шарової опори Чері Тіго, і при необхідності провести її заміну.
Заміна шарової опори на Чері Тіго – покрокова інструкція
Для проведення всіх робіт по заміні шарової опори Чері Тіго знадобиться набір ключів, нова деталь, змазка, а також може стати в нагоді молоток і зубило, на той випадок, якщо деталь не буде самостійно залишати своє місце.
Роботи проводяться поетапно, починаючи з огляду і визначення місця пошкодження:
- Спочатку оглядаємо авто зі сторони водія.

- Стійка займає своє місце правильно, чітко по центру.

- Це свідчить про справність шарової опори Чері Тіго.
- Однак резина трохи здута, через час доведеться замінити її.

- З боку пасажира стійка помітно схилена в одну сторону.

- Це свідчить про наявність проблеми.
- Як варіант, могло вирвати підшипник.

- У будь-якому випадку стійка ходить вгору-вниз і в сторони.
- Ось наша нова шарова опора.

- Має наплив знизу.
- Такий вигляд має правильна шарова опора Чері Тіго.

- Вона встановлюється знизу.
- Заодно замінимо опорний підшипник на стійці.

- Новий підшипник підходить.

- На новій деталі гума рівна.

- А на старій трохи вигнута вже.

- Також на новому опорному підшипнику є невеликий зріз.

- Подібного зрізу на старій деталі немає.

- Знімаємо колесо.
- Знаходимо такі ось гайки внизу.

- Нижні гайки відкручуємо ключем на 18.


- Його необхідно відкручувати тільки після зняття ось цієї гайки.

- Опускаємо опору вниз, і тоді відкручуємо.

- Для цього використовуємо ось такий ключ з головкою.

- Перевіряємо корончатую гайку на шаровій опорі Чері Тіго.

- По висоті вона підходить.

- Однак у старій деталі опора була більше.

- І ось тут на новій деталі прості болти.

- Гайки помітно відрізняються.

- Будемо ставити рідні гайки замість тих, що були в комплекті.
- Корончатую гайку також будемо використовувати рідну.


- Вони встановлюються ось тут.

- Тільки вони не підходять, оскільки бовтаються, а цього не повинно бути.


- На рідній деталі наплив знизу.


- Але це деталь з нижньої установкою.
- У новій деталі різьблення менше, десь на 3 мм.

- Також на новій деталі не вистачає одного кільця ось тут.

- Знімемо його зі старої деталі.
- Нова деталь не змазана.

- Змащуємо деталь і встановлюємо її на місце.

- Проте корончатую гайку довелося все-таки ставити з нової деталі.
- На рідній виявилися дуже короткі виступи.

- А ось болти підійшли, а ті, що були у ремонтному комплекті, залишилися.

- Ось що сталося зі старою шаровою опорою Чері Тіго.

- Нова деталь на своєму місці.
- Встановлюємо колесо.
Несправності з шаровою опорою Чері Тіго можуть стати причиною більш серйозних поломок.
Особливо це відноситься до елементів підвіски. Тут пошкодження можуть отримати підшипники, опори, стійки амортизаторів і самі амортизатори.
Заміна шарової опори Чері Тіго не займе багато часу і не викличе труднощів. Так що краще проводити її при виявленні навіть незначних ушкоджень.
Це дозволить уникнути великих проблем в подальшому.