⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Регулювання компенсаторів Чері Амулет, виставляємо зазори між компенсаторами

Головним призначення компенсаторів в двигуні Чері Амулет являється автоматичне регулювання теплового проміжку в клапанах.

Використання компенсаторів на автомобілі дає можливість досягти цілого ряду позитивних результатів:

Компенсатор

Сам компенсатор складається з декількох основних елементів:

  • Корпус.
  • Плунжерна пара.
  • Пружина плунжера.
  • Втулка плунжера.
  • Клапан плунжера.

Незважаючи на відносну простоту своєї конструкції компенсатор Чері Амулет відмінно справляється з роботою.

Проте при проведенні капітального ремонту двигуна, коли частенько проводиться і заміна клапанів з компенсаторами, необхідно правильно виставити проміжки, інакше деталь правильно не виконуватиме свою роботу.

Однією з ознак наявності проблем з регулюванням проміжків між компенсаторами є утворення стука в підкапотному просторі. Почути його можна навіть в процесі їзди.

Проведення регулювання компенсаторів на Чері Амулет

На двигун після капітального ремонту були встановлені нові компенсатори. На одному з тих, що залишилися, запасних, вимірювали виставлений проміжок, який склав 5,5 міліметрів.

Вимірювання проміжку компенсатора

При роботі двигуна компенсатор повинен стискатися на 1,5-2 міліметри для вибірки проміжку і подальшого регулювання.

Встановлені на автомобіль компенсатори працюють. Проте є присутнім сторонній звук при запуску двигуна.

Далі виконуємо такі дії:

  • Вимірюємо рівень проміжку на встановлених компенсаторах.
  • На 4 циліндрі на клапані проміжок склав 5 міліметрів.

Вимірюваний проміжок встановлених компенсаторів

  • Тобто для вибірки проміжку не залишається необхідного запасу простору.
  • Також можна узяти ключ і, послабляючи гайку, закручувати шпильку.

Регульований проміжок

  • При цьому буде помітно як просідає компенсатор Чері Амулет.
  • Під стойкою у коромисла при цьому була проведена заміна шайби з штатної на тоншу.

Іноді замінюють шайби

  • Перевіряємо правильність функціонування клапанів і циліндрів.
  • Щоб спростити виміри можна узяти два предмети з розмірами 4 і 6 міліметрів і перевіряти проміжок ними. 
  • У одному з клапанів доведеться проводити заміну прокладки, оскільки інакше необхідний проміжок виставити не вдасться.
  • Стандартна прокладка має товщину в 2,5 мм

Товщина оригінальної прокладки

  • Проте багато хто замінює її на саморобну, завтовшки до 1,5 мм

Товщина нової прокладки менше

  • Такі прокладки часто продавлює і вигинає, через що можуть виникати деякі проблеми.
  • Куди пріоритетнішим способом можна назвати заміну опор на трохи більше короткі.
  • Це дозволить зберегти жорсткість усіх контактів і спокійно експлуатувати компенсатори і двигун Чері Амулет.

Головне – виставити оптимальний проміжок, що дозволить уникнути виникнення різних негативних проявів, а також прискореного зносу деталей.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання компенсаторів Чері Амулет, виставляємо зазори між компенсаторами"

Відгуки: 0




.