⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Як замінити підшипник передньої ступиці на Чері Амулет

Ступичний підшипник Чері Амулет є сполучною деталлю. Вона відповідає за вільне обертання колеса.

Підшипник передньої ступиці Чері Амулет є важливим елементом підвіски.

Запасу міцності деталі в середньому вистачає на 70-120 тисяч кілометрів пробігу.

Після цього її необхідно замінити.

Підшипник передньої маточини

Визначити наявність проблеми з підшипником передньої ступиці можна за таким факторами:

  • Наявність «сухого» хрускоту при їзді.
  • Вібрація, що передається на кермо і корпус Чері Амулет.
  • Машину починає відводити в одну сторону.

Виявлення подібних проблем повинно насторожити власника транспортного засобу.

Перевірити стан підшипника передньої ступиці можна такими способами:

  • Виставляємо авто на рівному майданчику, після чого беремо за верхню частину і розхитуємо у вертикальній площині. Якщо будуть клацання або хрускіт, то проблема є.

Перевірка стану підшипника

  • Піднімаємо колесо за допомогою домкрата і обертаємо – наявність хрускоту говорить про несправності.
  • Ставимо машину на підйомник, заводимо двигун і розганяємо. Після цього глушимо двигун, після чого виходимо з машини і слухаємо. Якщо є клацання, вібрація і нехарактерний шум, то поломка підшипника передньої ступиці Чері Амулет присутня.

Причинами виникнення неполадок може бути великий пробіг, поганий стан дорожнього покриття, розгерметизація підшипника, а також неакуратне водіння.

Поради щодо проведення заміни підшипників передньої ступиці на Чері Амулет

Проведення заміни підшипника передньої ступиці Чері Амулет потребує наявності необхідного набору інструментів, підйомника або домкрата, змазки і безпосередньо нової деталі.

Слід враховувати особливості автомобіля. Про характеристики авто і порядку проведення заміни підшипника передньої ступиці Чері Амулет і поговоримо далі:

  • Двигун об'ємом 1,5 літра.
  • Механічна КПП.
  • Передній привід.
  • Пробіг становить 74 тисячі км.
  • Загудів передній правий підшипник ступиці Чері Амулет.

Загудів передній правий підшипник маточини Чері Амулет

  • Підіймаємо авто і знімаємо колесо.
  • Якщо немає можливості зафіксувати колесо, то гайку потрібно послабити до підняття авто.

Якщо немає можливості зафіксувати колесо, то гайку потрібно послабити до підняття авто

  • Для цього використовуємо ключ на 30.

Для цього використовуємо ключ на 30

  • Знято колесо.

Колесо знято

Знімаємо гумовий кронштейн гальмівного шланга

  • Просто знімаємо його зі стійки.

Просто знімаємо його зі стійки

Відкручуємо супорт

  • Необхідно очистити поверхні від бруду.

Необхідно очистити поверхні від бруду

Не забуваємо і про різьбі рульового наконечника

  • Обробляємо гайки WD.

Обробляємо гайки WD

  • Тут використовуються гайки на 18 і болти на 19.

Тут використовуються гайки на 18 і болти на 19

Відкручуємо гайки

  • Стійка пропускає масло, треба буде її замінити.

Стійка пропускає масло, треба буде її замінити

  • На наконечнику використовується головка на 19.

На наконечнику використовується головка на 19

  • Ця гайка чомусь туго відкручується.
  • Трохи її відкрутили і залили WD прямо всередину.

Трохи її відкрутили і залили WD прямо всередину

  • Інакше може зірватися палець.
  • А закрутити його потім зверху вже не буде можливості.
  • Краще розхитати її, відкручуючи і закручуючи до межі можливостей.

Краще розхитати її відкручуючи і закручуючи до межі можливостей

  • Тепер вдалося відкрутити.

Тепер вдалося її відкрутити

  • Відкручуємо до кінця гайку приводу.

Відкручуємо до кінця гайку приводу

Відкручуємо болт фіксації гальмівного диска

  • Відкручуємо супорт Чері Амулет.

Відкручуємо супорт Чері Амулет

  • Для цього необхідно відкрутити два болта.
  • Один ось цей, верхній.

Один ось цей, верхній

  • І один — ось тут знизу.

І один — ось тут знизу

  • Болти на 17, а значить потрібен відповідний ключ.
  • При цьому необхідно притримувати супорт.

При цьому необхідно притримувати супорт

  • Відводимо викруткою супорт на Чері Амулет.

Відводимо викруткою супорт на Чері Амулет

  • Буквально трохи розжимаємо і знімаємо.

Буквально трохи разжимаем і знімаємо

Гальмівні колодки ще в нормальному стані

  • Щоб супорт не заважав, підвішуємо його зверху на пружині.

Щоб супорт не заважав, підвішуємо його зверху на пружині

  • Відсуваємо привід.

Відсуваємо привід

Знімаємо шайбу

  • Остаточно відкручуємо ось ці дві гайки.

Остаточно відкручуємо ось ці дві гайки

  • Проте болти не варто знімати відразу.

Однак болти не варто знімати відразу

Відкручуємо кульову опору на Чері Амулет

  • Спочатку знімаємо ось цю гайку, всередині, ключем на 17.

Спочатку знімаємо ось цю гайку, всередині, ключем на 17

  • Болт тут також на 17.

Болт тут також на 17

  • Вибиваємо болт.

Вибиваємо болт

  • Знімаємо рульовий наконечник.

Знімаємо рульової наконечник

  • Для цього використовуємо знімач.

Для цього використовуємо знімач

  • Зняли наконечник.

Зняли наконечник

  • Він ще в робочому стані.

Він ще в працездатному стані

  • Знімаємо гальмівний диск.

Знімаємо гальмівний диск

  • Для цього використовуємо молоток.

Для цього використовуємо молоток

  • Далі піддягаємо монтажним інструментом шарову Чері Амулет.

Далі піддягаємо монтажним інструментом кульову Чері Амулет

  • Її доведеться трохи розклинити.
  • В проріз забиваємо викрутку.

В наявну проріз забиваємо викрутку

  • Будьте обережні, не доходьте до пальця.
  • Знову піддягаємо шарову опору.

Знову піддягаємо кульову опору

  • Тепер виходить від'єднати шарову.
  • Висмикуємо болти.

Висмикуємо болти

  • Знімаємо ЦАПФУ.

Знімаємо ЦАПФУ

  • Ось вона, наша ЦАПФА.

Ось вона, наша ЦАПФА

  • Перевіряємо стан шарової опори.

Перевіряємо стан кульової опори

  • Вона в нормальному стані.
  • Ось так веде себе підшипник – деталі майже не обертаються.

Ось так веде себе підшипник – деталі майже не обертаються

  • Відкручуємо пильник, щоб не пом'яти.

Відкручуємо пильник, щоб не пом'яти

  • Він знаходиться не за ступицею, а збоку.
  • Фіксується двома болтами 8.
  • Ось перший болт.

Ось перший болт

  • І ось тут – другий.

І ось тут – другий

  • Вибиваємо ступицю Чері Амулет.

Вибиваємо маточину Чері Амулет

  • Для цього використовуємо головку 27.

Для цього використовуємо голівку на 27

  • Вставляємо її всередину.
  • І б'ємо великим молотком або молотом.

І б'ємо великим молотком або молотом

  • Ось і наша ступиця.

Ось і наша маточина

  • Доведеться трохи зрізати.
  • Тут немає паза.

Тут немає паза

  • Штопорні кільця тут з двох сторін.

Штопорные кільця тут з двох сторін

  • Значить можна випресувати підшипник.
  • Знімаємо ось це штопорне кільце.

Знімає ось це штопорное кільце

  • Використовуємо для цього молоток і викрутку.

Використовуємо для цього молоток і викрутку

  • Розхитали стопор і дістаємо його плоскогубцями.

Розхитали стопор і дістаємо його плоскогубцями

  • Тепер з протилежного боку випресовуємо його вниз.

Тепер з протилежного боку выпрессовываем його вниз

  • Використовуємо для цього прес.

Використовуємо для цього прес

  • Тут проточек ніяких немає, як буває на інших моделях.

Тут проточек ніяких немає, як буває на інших моделях

  • Обойма навіть вище ступиці.

Обойма навіть вище маточини

  • Спробуємо дістати.
  • Зубило чіпляється за неї.

Зубило чіпляється за неї

  • Вибиваємо обойму.

Вибиваємо обойму

  • Знизу відколовся шматок.

Знизу відколовся шматок

  • Все ретельно протираємо.

все Ретельно протираємо

  • Встановлюємо новий підшипник передньої ступиці Чері Амулет.

Встановлюємо новий підшипник передньої маточини Чері Амулет

  • Ставимо на місце зовнішнє штопорне кільце.

Ставимо на місце зовнішнє штопорное кільце

  • Змащуємо поверхню силіконовою змазкою.

Змащуємо поверхню силіконовою змазкою

  • Сам підшипник також змащуємо силіконовою змазкою.

Сам підшипник також змащуємо силіконовою змазкою

  • Встановлюємо новий підшипник на місце.

Встановлюємо новий підшипник на місце

  • Запресовувати будемо старим підшипником Чері Амулет.

Запресовувати будемо старими підшипником Чері Амулет

  • Для цього знову використовуємо прес.

Для цього знову використовуємо прес

  • Підшипник дійшов до штопорного кільця.

Підшипник дійшов до штопорного кільця

  • Встановлюємо заднє штопорне кільце.

Встановлюємо заднє штопорное кільце

  • Перевіряємо щоб штопорне кільце сіло на місце.

Перевіряємо щоб штопорное кільце село на місце

  • Змащуємо силіконовою змазкою ступицю.

Змащуємо силіконовою змазкою маточину

  • І внутрішню частину підшипника також змащуємо.

І внутрішню частину підшипника також змащуємо

  • Встановлюємо підшипник зверху ступиці.

Встановлюємо підшипник зверху маточини

  • Запресовуємо її на місце.

Запрессовываем її на місце

  • Для підкладки знову використовуємо старий підшипник.
  • Ступиця на своєму місці.

Маточина на своєму місці

  • При обертанні ніяких сторонніх звуків немає.
  • Встановлюємо назад пильовик.

Встановлюємо тому пильник

  • Закручуємо болти на ньому.

Закручуємо болти на ньому

  • Починаємо встановлювати деталь на автомобіль Чері Амулет.

Починаємо встановлювати деталь на автомобіль Чері Амулет

  • Протираємо палець.

Протираємо палець

  • Обробляємо його WD.

Обробляємо його WD

  • Змащуємо мідним мастилом.

Змащуємо мідної мастилом

  • Одягаємо привід у ступицю.

Одягаємо привід у маточину

  • І одягаємо на шарову опору.

І одягаємо на кульову опору

  • Мідним мастилом змащуємо болти.

Мідної мастилом змащуємо болти

  • Протягуємо болти у відповідні отвори.

Протягуємо болти у відповідні отвори

  • Після чого наживляємо гайки.

Після чого наживляємо гайки

  • Помітно що є вільний хід.

Помітно що є вільний хід

  • Необхідно буде пройти розвал-сходження.
  • Інакше колесо буде відводити в бік.
  • Змащуємо болт шарової опори Чері Амулет.

Змащуємо болт кульової опори Чері Амулет

  • І встановлюємо його на місце.
  • Наживляємо гайку.

Наживляємо гайку

  • Затягуємо гайку шарової опори.
  • Чистимо посадочне місце.

Чистимо посадкове місце

  • Після чого змащуємо його.

Після чого змащуємо його

  • Встановлюємо гальмівний диск.

Встановлюємо гальмівний диск

  • Закручуємо фіксуючий болт.

Закручуємо фіксуючий болт

  • Змащуємо поверхні.

Змащуємо поверхні

  • Встановлюємо на місце супорт.

Встановлюємо на місце супорт

  • І фіксуємо його болтами.

І фіксуємо його болтами

  • Встановлюємо шайбу і гайку приводу Чері Амулет.

Встановлюємо шайбу і гайку приводу Чері Амулет

  • Добре їх закручуємо.

Добре їх закручуємо

  • Змащуємо різьблення наконечника.

Змащуємо різьблення наконечника

  • Встановлюємо його на місце.

Встановлюємо його на місце

  • І закручуємо гайку.

І закручуємо гайку

  • По старих слідах закручуємо ці гайки.

По старих слідах закручуємо ці гайки

  • Затягуємо два болта на супорті.

Затягуємо два болта на супорті

  • Одягаємо гумовий кронштейн на місце.

Одягаємо гумовий кронштейн на місце

  • Встановлюємо колесо.
  • Послабляємо гайку приводу Чері Амулет.
  • Опускаємо авто.
  • Затягуємо болти колеса.

Затягуємо болти колеса

  • Затягуємо гайку приводу.

Затягуємо гайку приводу

  • Головне не перетягнути гайку.
  • Підшипник на обмеженому зусиллі і швидко зламається при перетяжці.

На цьому заміна підшипника передньої ступиці Чері Амулет завершена.

Робота займає досить багато часу і вимагає певної вправності, а також наявності великої кількості інструментів і преса.

Після завершення робіт буде потрібно проведення розвалу-сходження на Чері Амулет.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити підшипник передньої ступиці на Чері Амулет"

Відгуки: 1


Артем

Все чётко и понятно ,спасибо




.