⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна лівої опори двигуна сілуміна на Чері Амулет

Опора двигуна є спеціальним конструктивним елементом, який є присутнім на усіх сучасних автомобілях, включаючи Чері Амулет.

Завдяки подушці відбувається надійна фіксація двигуна і коробки перемикання передач до корпусу авто, рами або підрамника.

Для надійного виконання поставленого завдання опора повинна мати високу міцність і бути зносостійкою.

Опора двигуна

Конструктивно опора складається із сталевої основи, а також гумової вставки в районі зіткнення з двигуном авто.

Саме завдяки наявності гумової вставки відбувається гасіння коливань, що виникають при роботі двигуна, і вібрацій.

Також опора служить своєрідним амортизатором для силового агрегату, забезпечуючи надійний захист від механічних ушкоджень при подоланні нерівностей на дорозі.

Якщо ж брати загалом, то опора двигуна Чері Амулет виконує такі функції:

  • Гасіння ударів і коливань, які виникають при русі транспортного засобу, з метою запобігти їх передачі на двигун.
  • Забезпечення надійної віброізоляції салону при роботі двигуна на холостому ходу.
  • Зниження зносу деталей шляхом зниження рухливості двигуна.

На представленій моделі авто встановлюються резинометалічні опори. Вони найпростіші в плані конструкції і мають досить великий запас міцності.

Проте досить високі навантаження, погодні умови і ряд інших чинників призводять до того, що гумова вставка виходить з ладу, що веде до необхідності проведення заміни.

Також проблеми можуть виникати і безпосередньо в металевих елементах, які з часом можуть лопатися. Одним з вразливих місць є кронштейн.

Кронштейн кріплення

Проблема виникає переважно через низьку якість використовуваного метала, адже замість сталі використовується силумін – сплав, не призначений для подібних навантажень.

Проведення заміни опори двигуна Чері Амулет – складнощі і процес

Проблема проявилася під час подолання нерівностей, зокрема, у момент переїзду через рейки і великі стики на асфальтовому покритті.

При цьому другий кронштейн лопнув досить скоро після його установки.

Перевірити як тримається двигун можна просто руками, похитнувши його. Якщо кріплення недостатньо надійне, то можна помітити окреме від кронштейна хитання двигуна.

Для проведення заміни пошкодженого кронштейна виконуємо такі дії:

  • Готуємо новий кронштейн.

Готуємо новий кронштейн

  • Кронштейн інтегрований під механізм вибору передачі Чері Амулет.
  • Від'єднуємо від кронштейна усі пристрої, які заважають його зняттю.

Від'єднуємо усі елементи від кронштейна

  • Відкручуємо 3 болта, якими до кронштейна кріпиться КПП.

Відкручуємо болти кріплення КПП

  • Робити це слід з боку коробки перемикання передач.
  • Заздалегідь необхідно двигун підперти домкратом.
  • До речі, їхати з відірваним кронштейном не вийде, оскільки він падає на балку і болти ШРУСа починають зачіпати його.
  • Проводити роботи краще згори автомобіля, оскільки знизу підібратися практично нереально.

Проводити роботи краще згори

  • На старому кронштейні обламало один болт.

Обламало один болт

  • А також відірвало нижнє кріплення.

Відірвало нижнє кріплення

  • Замінюємо кронштейн двигуна Чері Амулет.

Варто відмітити, що слід уважно вибирати деталь, враховуючи матеріал її виготовлення. Далеко не кожен варіант відповідає вимогам, через що можлива швидка поява поломки.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна лівої опори двигуна сілуміна на Чері Амулет"

Відгуки: 0




.