Важливим елементом в конструкції Чері Елара являється радіатор печі. Цей блок відповідає за нагрівання повітря перед його поданням в салон в холодну пору року.
За своєю суттю – це зменшена копія радіатора охолодження.

До радіатора печі підводиться два патрубка – для подання нагрітої охолоджувальної рідини і її виведення в загальну систему охолодження.
В результаті роботи радіатор печі віддає в довкілля тепло. Спеціально встановлений вентилятор починає нагнітати його через систему повітропроводів в салон авто.
Варто відмітити, що невеликий діаметр трубок радіатора печі, а також установка усередині них деякими виробниками металевих спіралей призводить до того, що пристрій забивається.

Зрештою піч Чері Елара перестає нормально функціонувати, через що в салоні стає холодно, а також може запітнівати скло, що також є істотною проблемою.
Складнощі полягають в тому, що радіатор печі розташований під торпедою, і відповідно зняти його буде дуже проблематично, оскільки доведеться проводити серйозне розбирання.
Заміна радіатора печі Чері Елара – особливості і складнощі процесу
Для проведення заміни радіатора печі знадобиться набір різних ключів, викрутки, плоскогубці, а також новий радіатор і салонний фільтр.
Важливо дотримуватися обережності, оскільки частина робіт проводитимуться біля електронного блоку управління, ушкодження якого приведе до серйозних проблем.
В цілому, процес заміни включає такі роботи і має такі особливості:
- Спершу необхідно розібратися з тим, скільки салонних фільтрів встановлені на конкретному автомобілі.
- На деяких варіантах Чері Елера встановлюється 2 салонні фільтри, на інших – всього один, в звичному місці.
- Якщо стоїть тільки один фільтр, то розташований він під бардачком, відразу за ЕБУ автомобіля.

- Фільтр додатково прикритий пластиком, який кріпиться спеціальною заглушкою.
- Ще один фільтр іноді встановлюється з боку підкапотного простору, під пластиковою панеллю.

- Потрібно перевіряти, оскільки іноді запітніння скла і погана робота печі пов'язані саме з станом салонних фільтрів Чері Елара.
- Оглядаємо старий знятий радіатор, можна побачити, наскільки він входить в підкапотний простір.

- Після розбирання авто можна без проблем знайти отвір під патрубки радіатора печі в підкапотному просторі.

- Довелося знімати повністю усю торпеду, оскільки інакше дістати корпус печі не вийде.

- Знімаємо центральну нижню панель, відкручувавши необхідні болти.
- Після чого приступаємо до зняття центральної панелі, уважно стежачи за проводкою і відключаючи усі необхідні елементи.

- Зокрема, знімаємо клімат-контроль, управління піччю, магнітолу Чері Елара.
- Від розпірки до блоку кондиціонера і печі йде 2 болти, які необхідно відкрутити, оскільки інакше зняти торпеду не вийде.

- Після зняття торпеди піч корпусом упирається в металеву розпірку.
- Для зняття розпірки доведеться знімати рульову колонку.

- Відкручуємо 4 болти в нижній частині колонки, що і дозволить її зняти.
- Сама розпірка зафіксована 4 болтами в центральній консолі, і ще по 2 болти з боків.
- Знімаємо патрубки збоку печі і відкручуємо сервопривод заслінки.
- Також довелося знімати педаль газу і гальма, оскільки вони заважатимуть витяганню печі з автомобіля.

- На старому радіаторі печі Чері Елара були два додаткові патрубки, які виходили на сервопривод, що ускладнювало демонтаж.

- Новий радіатор вже без додаткових патрубків, що істотно спростить монтаж.
- Сервопривод буде перенений в підкапотний простір, а проводка від нього буде подовжена і проведена під бардачок, де раніше і підключалася.

- Знімаємо старий радіатор печі, ставимо новий і проводимо зворотне складання автомобіля.
Заміна радіатора печі – досить складний процес, що вимагає значного розбирання автомобіля. Проводити деякі операції краще з помічником, хоча і можна повністю впоратися самостійно.