⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Тиск масла в двигуні Чері Амулет

Для ефективного змазування двигуна Чері Амулет важливою є підтримка нормального робочого тиску.

Основним елементом в конструкції автомобіля, який відповідає за підтримку тиску масла, являється масляний насос.

Саме від його правильної роботи залежить точність подання масла для змазування деталей двигуна, і як результат – термін його служби, а також витрата палива і кількість викидів.

Масляний насос

Принцип дії сучасних масляних двигунів досить простий – відбувається всмоктування мастила з піддону картера, після чого вона під тиском подається у відповідну систему.

Зазвичай масляний насос Чері Амулет розташовується між маслоприйомником і масляним фільтром. Це дозволяє ефективно підтримувати тиск в системі.

Термін служби масляного насоса може складати до декількох сотень кілометрів пробігу. Особливо при належному догляду за системою змазування.

Для продовження терміну служби масляного насоса необхідно виконати такі дії:

  • Використання якісного моторного мастила.
  • Регулярне проведення заміни масляного фільтру (кожні 15-20 тисяч км пробігу).
  • Своєчасна заміна масла, яка проводиться зазвичай одночасно із заміною фільтру.

Міняємо вчасно масло і фільтр

Негативно на роботі масляного насоса Чері Амулет може позначитися попадання в систему охолоджувальної рідини, а також проблеми із запуском двигуна, особливо в холодний час.

Що стосується поширених проблем в роботі масляного насоса, то тут можна виділити такі моменти:

  • Знос зубів.
  • Збільшення проміжку, який виникає між основними робочими елементами і корпусом.
  • Утворення корозійних процесів.
  • Вихід з ладу редукційного клапана.
  • Поломка приводу масляного насоса.

При виявленні проблем в роботі цього насоса його слід якнайшвидше полагодити або замінити, інакше серйозні навантаження випробовуватиме двигун, що приведе до необхідності його ремонту.

Перевірка тиску масла в двигуні Чері Амулет

Для проведення вимірів знадобиться довгий шланг, декілька ключів і манометр. Процес досить простий і виконати його можна в стислі терміни.

Виконуємо такі дії:

  • Викручуємо датчик тиску масла.
  • Розташований він між щупом і масляним фільтром Чері Амулет.
  • Для відкручування датчика знадобиться голівка на 22.

Викручуємо датчик голівкою на 22

  • Різьблення на датчику конічне.
  • Замість датчика вкручуємо фітинг.

Вкручуємо фітинг

  • Оскільки різьблення у нього не конічне, то слід використати спеціальне кільце ущільнювача.
  • Підключаємо підготовлену заздалегідь трубку потрібного діаметру і довжини.

Підключаємо трубку

  • Підключаємо до трубки манометр.

Підключаємо манометр

  • Перевіряємо температуру охолоджувальної рідини Чері Амулет.
  • Вона виявилася на відмітці в 28 градусів.

Перевіряємо температуру двигуна

  • Запускаємо двигун автомобіля.
  • При цьому тиск склав 3 Бари.

Заміряється тиск

  • Після прогрівання двигуна до робочої температури показники манометра склали 0,7 Бар.

Тиск впав до 0,7 Бар

  • Проводимо заміну масляного насоса, після чого проводимо повторні виміри.
  • Після заміни насоса на прогрітому двигуні тиск масла склав 1 Бар, що цілком нормально.

Після заміни насоса тиск утримується на 1 бар

Таким чином саме заміна масляного насоса Чері Амулет дозволила вирішити проблему з тиском масла в двигуні автомобіля.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тиск масла в двигуні Чері Амулет"

Відгуки: 0




.