⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Стук рульової рейки Чері Тіго, установка запірної втулки в рульову рейку

Одним з важливих елементів рульового управління Чері Тіго являється рульова рейка. Це силовий вузол, який забезпечує синхронний поворот у бік поверненого водієм рульового колеса.

Принцип роботи рульової рейки досить простий. Водій впливає на кермо, зусилля з якого надалі передається на шестерню, яка у свою чергу впливає на рейку.

Рульова рейка

Відбувається переміщення вліво або вправо, що призводить до переміщення тяга рульового приводу. Останні прикручені до ступиць коліс або поворотних кулаків.

Таким чином вдається забезпечити синхронний поворот в задану сторону передніх коліс Чері Тіго.

Досить часто рейкові рульові механізми додатково оснащуються електричними або гідравлічними підсилювачами. Наприклад, на цій моделі авто стоїть ГУР.

Що стосується конструкції рульового управління, то тут слід виділити такі елементи:

  • Кермо – основний пристрій, за допомогою якого водій здійснює управління автомобілем і задає повороти в потрібні сторони.
  • Рульовий вал – спеціальний металевий стержень з шліцами, на яких кріпляться кермо і рульова колонка
  • Безпосередньо рульова рейка, що складається із зубчастої рейки і шестерні.
  • Рульова тяга – металеві стержні, на одній стороні яких є різьблення, а на другій – шарнір з різьбовим з'єднанням.
  • Рульовий накінечник, призначений для вкручування тяги.

Рульова тяга як елемент рульового управління

Що стосується безпосередньо конструкції рульової рейки Чері Тіго, то тут можна виділити такі ключові елементи:

  • Корпус з гідроциліндрами.
  • Шланги.
  • Розподільник.
  • Рульовий вал.
  • Шестерня.
  • Рульова тяга.

Рульова рейка при розбиранні

Варто відмітити, що наявність гідропідсилювача керма на рульовій рейці китайського автомобіля дозволяє істотно спростити процес управління автомобілем.

Проте наявність гідропідсилювача на Чері Тіго іноді стає і джерелом додаткових проблем. Наприклад, може протікати рідина і її доведеться постійно доливати. Також іноді виникають проблеми і із запірною втулкою.

Остання може почати стукати буквально через декілька тисяч кілометрів пробігу після заміни рульової рейки. Відповідно, виникає необхідність в проведенні ремонту.

Установка на автомобіль рейкового рульового управління дозволила отримати деякі переваги:

  • Простота конструкції і відносно невеликі габарити.
  • Невелика вага усієї деталі.
  • Відсутня необхідність в регулярному обслуговуванні.
  • Висока точність управління автомобілем.
  • Прийнятна вартість нової деталі.

Елементи рульової рейки

Проте використання рульової рейки Чері Тіго має і деякі негативні наслідки:

  • Передача ударів при їзді по нерівному дорожньому покриттю на рульове колесо (з гідропідсилювачем негативні наслідки частково компенсуються).
  • Можлива поява стуків і люфтів в рульовій рейці.
  • Можливість використання переважно на легкових автомобілях з незалежною підвіскою на керованих колесах.

Термін служби рульової рейки залежить від безлічі чинників:

  • Якість встановленої деталі.
  • Стану ходової частини авто.
  • Умов експлуатації.
  • Манери водіння.
  • Умов відстою авто.

При тривалому знаходженні у вогкості деталь може просто заіржавіти, що робить подальше використання такої рейки проблематичним.

Понизити термін служби рейки може і екстремальна їзда по ямах і нерівностях.

Усунення стука в рульовій рейці Чері Тіго – заміна запірної втулки швидким способом

Варто відмітити, що на автомобілі нова рейка без проблем пропрацювала всього біля 3000 км, після чого з'явився сильний стук з правого боку.

Швидше за все проблема виникла в запірній втулці, яку доведеться замінювати. Для цього знадобиться декілька ключів і трохи вільного часу, а також наявність доступу до токарного верстата.

Щоб провести заміну запірної втулки без зняття рульової рейки Чері Тіго виконуємо такі дії:

  • Розглядаємо стару деталь – втулка встановлена досить маленька і ненадійна.

Стара запірна втулка

  • Відповідно, необхідно замінити її на надійнішу, бажано більшої довжини.
  • Встановлюємо в деталь нову втулку, після чого готуємо її до установки на автомобіль.

Вставляється нова втулка

  • Відкручуємо хомут і знімаємо пильник.

Знімається пильник

  • Відкручується і забирається убік тяга.
  • Викручуємо болт кріплення трубки.
  • Після чого розгинаємо і витягаємо саме кріплення.

Витягається кріплення

  • Дістаємо доступ до запірної втулки рульової рейки Чері Тіго.
  • Готуємо відповідний ключ.

Готуються ключі

  • Викручуємо деталь з автомобіля.

Викручується деталь

  • Головне – зірвати, після чого викрутити можна буде вже і вручну.
  • Закручуємо деталь з новою втулкою.

Ставиться деталь з новою втулкою

  • Проводимо зворотне складання.

На усі роботи знадобилася близько години вільного часу, а також важлива наявність токарного верстата для проведення проточки. У іншому жодних особливих проблем із заміною запірної втулки не виникло.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стук рульової рейки Чері Тіго, установка запірної втулки в рульову рейку"

Відгуки: 0




.