⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Перевірка датчика положення колінвала Чері Тіго, погано заводиться Chery Tiggo

Проводячи ремонт або обслуговування автомобіля, слід звертати увагу на різні елементи, що дозволить відразу придбати усі необхідні запчастини Чері Тіго для відновлення нормальної функціональності.

Важливим є і стан різних датчиків. Зокрема – датчик положення колінчастого валу, він же датчик колінвала, синхронізації або по-простому – датчик фаз.

Датчик положення колінчастого валу

Від його стану залежить працездатність і ефективність роботи двигуна, оскільки саме завдяки роботі цього пристрою відбувається регуляція впускання топливоповітряної суміші.

По суті, датчик відправляє в ЕБУ двигуна дані про положення колінчастого валу у нинішній момент, швидкість і напрями обертання, що дозволяє визначати об'єм необхідної суміші і інтенсивність її подання в камеру згорання.

Робота датчика положення колінчастого валу Чері Тіго залежить від типу використовуваного пристрою:

  • Магнітний датчик відрізняється відсутністю необхідності виведення окремого електроживлення. Сигнал на ЕБУ формується при проходженні спеціальним зубом (міткою) проходить через магнітне поле, що дозволяє здійснювати синхронізацію. Саме магнітне поле формується біля встановленого датчика. Такий датчик додатково може виконувати і функцію датчика швидкості.
  • Датчик на ефекті Холу. При використанні подібного варіанту рух струму починається при наближенні магнітного поля. Спеціально вмонтований синхронізуючий диск забезпечує короткочасне перекривання магнітного поля, що дозволяє відстежувати динаміку руху колінчастого валу. Зубчики диска здійснюють взаємодію з магнітним полем датчика положення колінчастого валу. Паралельно такий датчик може використовуватися в ролі датчика розподілу запалення. 
  • Оптичний датчик коленвала Чері Тіго. Такий вид запчастин також взаємодіє з диском синхронізації із спеціальними пазами. Диск додатково може мати спеціальні отвори. Завдання диска – перекриття оптичного потоку, що йде від світлодіода до приймача. Основна функція приймача – прийом і обробка сигналів переривання світлового потоку і створення імпульсу напруги, який надалі передається в електронний блок управління.

Магніт на датчику

Встановлюється датчик в спеціальному корпусі. Зазвичай кріпиться з допомогою кронштейна безпосередньо у районі шківа валу.

Варто відмітити, що установка датчика положення колінчастого валу після його зняття для заміни або діагностики вимагає виставляння певного проміжку. Оптимальним є значення в 0,5-1,5 мм між датчиком і диском синхронізації.

На підставі отримуваних з цього датчика даних відбувається генерація керуючих сигналів для форсунок, елементів системи запалення, відбувається передача даних на тахометр.

Визначити несправності датчика положення колінчастого валу Чері Тіго можна при проведенні комп'ютерної діагностики.

На наявність проблем з ним можуть вказувати і такі чинники:

  • Двигун не заводиться ні холодним, ні прогрітим.
  • При підвищених навантаженнях виникає детонація.
  • Плавають обороти на холостому ходу.
  • Двигун втрачає потужність, знижується динаміка.
  • Довільно скачуть обороти при русі.

Проблема діагностики неполадок датчика положення колінчастого валу полягає в тому, що чинники його несправності можуть вказувати і на проблеми з іншими вузлами і агрегатами.

Відповідно, водії рідко самостійно доходять до виведення, що проблема саме в датчику і довго шукають причину неполадок в роботі двигуна.

Швидка перевірка датчика положення коленвала Чері Тіго

Проблема полягала в тому, що при роботі двигуна почали з'являтися хлопання, виникли певні проблеми із запуском силового агрегату. Виникли підозри на проблеми із запаленням.

Перевірка котушки, свічок запалення і високовольтних дротів не принесли ніякого результату – все нормально. Відповідно, було прийнято рішення про перевірку датчика.

Для цього роз'єднується необхідна фішка (авто з газом, тому розташування фішки може відрізнятися). Перевірку опору проводимо за допомогою мультиметра.

Фішка проводки датчика

Виставляємо його на 2 кОм. Проте в даному випадку тестеру не вистачило шкали для відображення значення. Переставляємо фішку на 20 кОм.

Спочатку ставимо тестер на 2 кОм

Результати виміру показали опір на проводці датчика в 2.22 кОм. При цьому норма складає 560 Ом з допустимим відхиленням у будь-яку сторону в 10%. Відповідно датчик необхідно замінити.

Опір перевищує норму у декілька разів

Після установки нового датчика опір склав 533 Ом, що цілком вписується в необхідні показники.

На новому датчику опір в нормі

Щоб дістатися до датчика положення коленвала Чері Тіго необхідно зняти переднє праве колесо.

Знімається переднє колесо

Після цього знімається пластиковий захист. Він закріплений декількома болтами чи саморізами.

Знімається пластиковий захист

Під підкрилком і знаходиться необхідний датчик з синхронізуючим диском.

Місце установки датчика

Кріпиться датчик одним болтом на 10, який і необхідно відкрутити для зняття старого датчика з автомобіля.

Перед установкою запчастини слід перевірити опір, щоб він відповідав вимогам. Інакше є вірогідність того, що незабаром доведеться повторно виконувати роботи по заміні.

Новий датчик перед установкою перевіряється

Важливо розуміти, що іноді причиною проблем в роботі датчика стає елементарне забруднення контактів. Так що необхідно просто спробувати їх прочистити.

Сам по собі датчик положення колінчастого валу рідко виходить з ладу і основні проблеми зазвичай пов'язані із забрудненням або механічними ушкодженнями.

Не зайвим буде після установки нового датчика запустити двигун і перевірити працездатність.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перевірка датчика положення колінвала Чері Тіго, погано заводиться Chery Tiggo"

Відгуки: 1


Руслан

спасибо у меня вообще сопротивления не было . надеюсь это он машина не заводиться"!




.