⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна опорних підшипників Чері Тіго

Одним з важливих елементів передньою підвіски Чері Тіго являється опорний підшипник, що входить до складу амортизатора. Він є обов'язковим до використання в підвісці типу McPherson, в основному вживаною на передньопривідних автомобілях.

Опорний підшипник в місці установки

По суті, наявність такого підшипника дозволяє забезпечувати поворот амортизатора одночасно з поворотним кулаком. Відповідно, амортизатор може виконувати поставлені перед ним завдання по згладжуванню навантажень, що передаються з коліс на кузов авто.

Розташований опорний підшипник над пружиною, проте шток амортизатора в обов'язковому порядку проходить крізь нього. Таким чином і вдається забезпечувати рухливе з'єднання кузова авто і із стойкою.

Для виготовлення опорного підшипника Чері Тіго використовуються якісні і міцні матеріали, оскільки на цю запчастину доводяться досить великі навантаження. Особливо за умови їзди по бездоріжжю.

У конструкції опорного підшипника можна виділити декілька основних елементів:

  • Верхня пластинка, на якій також розміщується кріпильний елемент.
  • Власне, сам підшипник.
  • Основа чашки, яка у більшості випадків упресовується у верхню пластину разом з підшипником.

Опорний підшипник

Зазвичай термін експлуатації опорного підшипника складає близько 70 тисяч км пробігу. Проте цей показник може бути як більше, так і менше. Все залежить від якості запчастини і умов експлуатації автомобіля.

Значно скоротити термін служби деталі на Чері Тіго можуть такі чинники:

  • Часта їзда по поганому дорожньому покриттю.
  • Попадання бруду, води, піску або інших абразивних матеріалів.
  • Наїзд на купину або попадання до ями на великій швидкості, коли відбувається різке зростання навантаження на деталь.
  • Погано укручена гайка.
  • Низька якість встановленої, що комплектує. 

Є декілька ознак, які можуть вказувати на наявність несправності в опорному підшипнику автомобіля:

  • Погіршення обертання керма.
  • Поява нехарактерного стука в передній частині автомобіля.
  • Виникнення хрускоту і стука при їзді після рівної дороги, поворотів або наїздів на нерівності.
  • Автомобіль починає «водити», погіршується керованість.
  • Можливе порушення розвал-сходження.

Варто відмітити, що подібні проблеми можуть виникати і з інших причин, не пов'язаними з опорним підшипником.

Пошкоджений опорний підшипник

Проте є простий спосіб перевірки цієї деталі на Чері Тіго. Досить докласти руку до опорного підшипника і розгойдати автомобіль. У комплектуючої не повинно бути люфта, а якщо він все-таки проявився, то деталь слід замінити.

Якщо ж підшипник розбитий сильно, то люфт відчуватиметься навіть без розгойдування автомобіля.

Проводимо заміну опорних підшипників Чері Тіго швидко і без проблем

Для проведення заміни опорного підшипника автомобіля знадобиться набір ключів, нова запчастина, стягування для пружини або прес. Для проведення робіт знадобиться трохи вільного часу і мінімальні навички проведення обслуговування і ремонту авто.

Виконуємо такі дії:

  • Оглядаємо опорні підшипники на предмет наявності ушкоджень.

Перевіряється підшипник

  • З одного боку деталь в цілком нормальному стані і може експлуатуватися далі.
  • Бажано мати спеціальні гумові заглушки, які дозволяють закривати місце установки опорних підшипників Чері Тіго.

Краще використати заглушки

  • Таким чином деталь буде захищена від попадання бруду і вологи, що дозволить продовжить термін експлуатації.
  • Проте на другому підшипнику візуально помітне здуття верхньої заглушки, на якій утворився своєрідний «грибок».

На підшипнику помітне здуття

  • Якщо продовжити експлуатувати автомобіль з таким підшипником, то вірогідним буде його виривання при наїзді на велику купину або до ями.
  • В результаті цього доведеться ремонтувати не лише ходову частину автомобіля, але і кузов.
  • Також на поверхні заглушки з'явилася безліч дрібних тріщин, що також вказує на необхідність проведення заміни підшипника.

Є безліч дрібних тріщин

  • Для проведення заміни потрібно буде демонтувати стойку.
  • Відкручуються 3 гайки згори, а також зривається внутрішня гайка.

Відкручуються 3 верхніх гайки

  • Відкручується колесо Чері Тіго.
  • Відкручується стойка стабілізатора поперечній стійкості, гайка, що утримує проводку ABS, гальмівний шланг і інші елементи, зафіксовані в районі амортизатора.

Відкручуються деталі від амортизатора

  • Відкручуємо болти, якими амортизатор кріпиться до поворотного кулака автомобіля.

Відкручуються болти кріплення

  • Після цього стойка амортизатора витягається з авто.
  • При ретельнішому огляді можна помітити сильне здуття елементів опорного підшипника.

При близькому огляді помітне сильне ушкодження

  • Також помітне відшаровування гумового захисного шару.
  • Стискаємо пружину за допомогою спеціальних стягувань.
  • Якщо немає стягувань, то можна використати прес, проте у такому разі роботи доведеться проводити стаціонарно, без можливості переміщення стойки.

Стискається пружину

  • Викручується центральна гайка з амортизатора Чері Тіго.

Викручуємо гайку

  • Витягається старий опорний підшипник.
  • Встановлюється нова деталь.

Встановлюється новий підшипник

  • Монтуємо амортизатор на місце.
  • Центральну гайку затягуємо вже в той час, коли автомобіль стоїть на колесі.

Центральну гайку закручуємо під навантаженням

Таким чином вдалося досить швидко провести заміну опорного підшипника автомобіля. При цьому використовувався мінімум інструментів.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна опорних підшипників Чері Тіго"

Відгуки: 0




.